Tα λάθη στη διατροφή που έχουν συνέπειες στο δέρμα!

Καλό είναι, όσο μπορείς να τις αποφεύγεις

κακή διατροφή

Μια όμορφη, αψεγάδιαστη και αλαβάστρινη επιδερμίδα γίνεται πάντα σημείο ενδιαφέροντος, αφού τόσο γυναίκες, όσο και άνδρες προσπαθούν να διατηρήσουν ένα υγιές δέρμα. Πολύ περισσότερο εμείς οι γυναίκες προσπαθούμε να αποκτήσουμε την επιδερμίδα των ονείρων μας με ένα σωρό beauty μυστικά και προϊόντα ομορφιάς, αγνοώντας μερικές φορές πως μόνο αυτό δεν φτάνει.

Oκτώ τροφές που θα σε γεμίσουν ενέργεια όχι όμως περιττές θερμίδες

Το υγιές δέρμα ξεκινά εκ των έσω, που σημαίνει πως η beauty ρουτίνα σου θα πρέπει να βρίσκεται σε ισορροπία με την διατροφή σου προκειμένου να έχεις ορατά αποτελέσματα. Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι η υπερβολική λιπαρότητα (και κατ’ επέκταση τα σπυράκια) που σε ταλαιπωρεί στο πρόσωπο, να προέρχεται από «κακές» για την επιδερμίδα σου τροφές; Και όμως υπάρχουν ορισμένες τροφές που πρέπει αμέσως τώρα να μειώσεις ή να αντικαταστήσεις στην καθημερινή διατροφή σου, ώστε να κερδίσεις ένα λαμπερό πρόσωπο, χωρίς ενοχλητικές γυαλάδες.

Aυτές είναι οι υγιεινές τροφές που θωρακίζουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Μπισκότα με ζάχαρη

Ζάχαρη

Δεν θα μπορούσε να μην κατέχει την πρώτη θέση στο black list του υγιούς δέρματος. Η ζάχαρη προκαλεί αύξηση του IGF-1, μιας πεπτιδικής ορμόνης που διεγείρει την ανάπτυξη και υπερπαραγωγή σμήγματος στην επιδερμίδα. Έτσι η ζάχαρη εκτός από πρόσθετα κιλά, δημιουργεί ένα άκρως oily skin που δεν αρέσει σε κανέναν.

Πατατάκια 

Αλμυρά snacks

 Είναι γνωστό ότι η υπερβολική κατανάλωση αλατιού, μόνο καλό δεν σου κάνει, αφού προκαλεί κατακράτηση υγρών με αποτέλεσμα να αφυδατώνει τον οργανισμό, δημιουργώντας περιττά προβλήματα. Ένα από αυτά είναι και η αφυδάτωση της επιδερμίδας. Ο οργανισμός για να ανταπεξέλθει στην κατάσταση αυτή παράγει περισσότερα φυτικά έλαια, με το πρόσωπο σου να είναι διαρκώς λιπαρό.

Θες να χάσεις τα 2-3 ενοχλητικά κιλά; Δες πώς θα τα καταφέρεις!

Ποικιλία τυριών 

Γαλακτοκομικά προϊόντα

 Την μεγαλύτερη ζημιά προκαλεί αναμφίβολα το πλήρες γάλα, το οποίο είναι και αυτό υπεύθυνο για την αύξηση της IGF-1, που αναφέραμε νωρίτερα. Προτίμησε να αντικαταστήσεις τα γαλακτοκομικά με φυτικά προϊόντα ή να επιλέγεις κυρίως τα βιολογικά. 

Κρέας

Λιπαρό κρέας

Το κόκκινο κρέας (μοσχάρι, μπριζόλα, χοιρινό κλπ.) περιέχει κορεσμένο λίπος, το οποίο εκτός από τον κίνδυνο αύξησης του βάρους σου, μπορεί να προκαλέσει έντονη λιπαρότητα στο δέρμα σου. Προσπάθησε να μειώσεις την κατανάλωση  του μέσα στην εβδομάδα και προτίμησε το λευκό κρέας, τα ψάρια και τα λαχανικά.

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Πηγή:allyou.gr

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top