Aυτές είναι οι υγιεινές τροφές που θωρακίζουν το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Έχουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία

τροφές για τόνωση ανοσοποιητικού συστήματος

Και καθώς οδεύουμε στα ενδότερα του φθινοπώρου, όλο και πιο έντονα έχεις στο μυαλό σου μην αρπάξεις καμία ίωση ή κανένα κρυολόγημα και νομίζουν οι γύρω σου πως έπεσες και εσύ στα αδυσώπητα «χέρια» του κορωνοϊού. Μπορεί εσύ και εγώ να μειώσαμε δραματικά τις μετακινήσεις μας, για να περιοριστεί η διασπορά της πανδημίας, όμως εκεί έξω οι ιώσεις κυκλοφορούν ανενόχλητες.

Σχολείο: Ετοίμασε στο παιδί σου τα πιο νόστιμα και υγιεινά γεύματα

Αν και θα ήθελα πολύ να μοιραστώ μαζί σου περισσότερα tips για να προστατευτούμε από τον Covid19, οι πάμπολες διαφημιστικές καμπάνιες, ιατρικές έρευνες και τα επιστημονικά πορίσματα με έχουν ήδη προλάβει, όποτε θα αρκεστώ να σου υπενθυμίσω πως είναι πολύ σημαντικό να θωρακίσεις τον οργανισμό σου με τις σωστές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, προσθέτοντας στην διατροφή σου τις παρακάτω τροφές που θα δώσουν ένα δυναμικό boost στο ανοσοποιητικό σου. Άλλωστε είναι γνωστόν πως «των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν», όποτε δούλεψε μεθοδικά με την διατροφή σου και εξασφάλισε την υγεία σου.

Μύρτιλα

Δίκαια θεωρείται μια τροφή superfood αφού αποτελεί εξαιρετική πηγή βιταμίνης C ενώ ταυτόχρονα βοηθάει το ανοσοποιητικό να λειτουργεί ρολόι.

Μύρτιλα 

Γκρέιπφρουτ

 Και μια που είπαμε για βιταμίνη C, το ήξερες ότι ένα γκρέιπφρουτ περιέχει μεγάλη ποσότητα αυτής σε συνδυασμό με ιχνοστοιχεία όπως ο ψευδάργυρος και ο σίδηρος; Τώρα που το έμαθες, βάλτο στην διατροφή σου καθώς προλαμβάνει το κοινό κρυολόγημα ενώ κάνει καλό και στην καρδιά.

Γκρέιπφρουτ 

Λιπαρά ψάρια

Όταν μιλάμε για τροφές πρόκειται να μας χαρίσουν απλόχερα υγεία, δεν μπορούμε να μην συμπεριλάβουμε τα λιπαρά ψάρια, όπως η σαρδέλα, ο γαύρος, ο κολιός κλπ αφού είναι πλούσια σε ω-3 και βιταμίνη D.

λιπαρά ψάρια 

Tips για να χάσεις χωρίς κόπο τα περιττά κιλά

Γλυκοπατάτα

 Ψητές ή μαγειρεμένες είναι όνειρο και σαν όνειρο καλό, περιέχουν μόνο πολύτιμα συστατικά για τον οργανισμό. Συγκεκριμένα είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α, C και Β6, σίδηρο και μαγνήσιο.

Γλυκοπατάτες

Πράσινο τσάι

 Η υγιεινή διατροφή και το πράσινο τσάι είναι ο απόλυτος συνδυασμός για μια μακροχρόνια καλή υγεία. Η υψηλή περιεκτικότητα του σε αντιοξειδωτικά , βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, το καθιστούν έναν από τους καλύτερους φίλους του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ είναι αποτελεσματικό στη θεραπεία διαφόρων λοιμώξεων.

πράσινο τσάι

Σκόρδο

Μέχρι τώρα γνωρίζαμε πως αποτελεί «ασπίδα» για την ανθρώπινη καρδιά, από εδώ και πέρα όμως μάθε πως το σκόρδο βοηθάει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού κατά των μυκήτων και των βακτηριδίων καθώς και την καταπολέμηση των λοιμώξεων.

σκόρδο

Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου

Πηγή:allyou.gr

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top