Πώς να χάσεις εύκολα τα κιλά που πήρες στις διακοπές

Οι συμβουλές του Κώστα Χαρή για να επανέλθεις

διατροφή-κιλά

Κατά τη διάρκεια των διακοπών λόγω των ταξιδιών, των υποχρεώσεων και τραπεζωμάτων αλλά και λόγω της γενικής χαλάρωσης οι περισσότεροι τείνουν να αφήνουν στην άκρη τις δίαιτες και αφήνονται ελεύθεροι στην κατανάλωση των αγαπημένων τους φαγητών και αλκοολούχων ποτών.

Υγιεινά και νόστιμα snacks για την παραλία

Όταν όμως οι διακοπές φθάνουν στο τέλος τους και βρούμε το θάρρος να ανέβουμε στη ζυγαριά ερχόμαστε αντιμέτωποι με την πραγματικότητα. Η αύξηση του βάρους κατά τη διάρκεια των διακοπών συνήθως προκαλεί άγχος με τους περισσότερους να οδηγούνται σε στερητικές, χημικές δίαιτες η ακόμα και σε «θαυματουργά» χάπια αδυνατίσματος για να αποκαταστήσουν την.. «τάξη». Η απώλεια βάρους με αυτές τις μεθόδους όχι μόνο κρύβει κινδύνους για την υγεία αλλά έχει αποδειχθεί πως με σύντομη πάροδο του χρόνου τα κιλά επιστρέφουν.

Για την απώλεια των κιλών μετά της διακοπές θα πρέπει να εφαρμοστούν οι βασικές αρχές της υγιεινής διατροφής. Θα πρέπει να καταναλώνεις μια ποικιλία τροφίμων σε τακτικά χρονικά διαστήματα αφού κανένα φαγητό δεν μπορεί να σου δώσει όλα τα θρεπτικά συστατικά από μόνο του. Επιπλέων είναι καιρός να ανανεώσεις την συνδρομή σου στο γυμναστήριο και/ ή να ξεκινήσεις περπάτημα.

Back to reality; Tips για να μην τα... βάψεις μαύρα

Τι πρέπει να κάνεις για να χάσεις τα κιλά που πήρες στις διακοπές:

• Περιόρισε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος σε μια κάθε δεκαπενθήμερο. Αντικατέστησε τα κορεατικά με ψάρι κυρίως σολομό.
• Κατανάλωσε περισσότερα τρόφιμα όπως όσπρια, φρούτα και λαχανικά τα οποία όχι μόνο περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά αλλά είναι και πλούσια σε φυτικές ίνες αυξάνοντας έτσι το αίσθημα του κορεσμού.
• Απέφυγε τα έτοιμα φαγητά που και στην πιο απλή του μορφή πάλι περιέχουν αυξημένες ποσότητες αλατιού
• Κατανάλωσε φρούτα ενδιάμεσα των γευμάτων και περιόρισε την κατανάλωση γλυκών
• Ενυδατώσου- Κατανάλωσε νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και να μείωσε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.
• 1 ώρα γυμναστική είναι το 4% της ημέρας, δεν χωράει καμία δικαιολογία.

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή:mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top