Υγιεινά και νόστιμα snacks για την παραλία

Η διατροφολόγος, Βιβή Μπελέκου σου δίνει μερικές ιδέες

Η καλοκαιρινή ζέστη άρχισε και μαζί της ξεκίνησαν και οι εξορμήσεις μας στη θάλασσα για ανάσες δροσιάς και ξεκούρασης.

Αν έχουμε προγραμματίσει να μείνουμε αρκετές ώρες στην παραλία, χρειάζεται να έχουμε μαζί μας και κάποιο σνακ  για να εφοδιάσουμε τον οργανισμό μας με ενέργεια και να μπορέσουμε να απολαύσουμε το κολύμπι και οποιοδήποτε άλλο θαλάσσιο άθλημα.

6+1 συμβουλές μαγειρικής που θα σε βοηθήσουν αν κάνεις δίαιτα

Τι γίνεται όμως αν δε θέλουμε να πάρουμε βάρος αλλά ούτε και να πεινάσουμε; Η διατροφολόγος Βιβή Μπελέκου, δίνει στις αναγνώστριες του star.gr μερικές ιδέες για υγιεινά και νόστιμα σνακ που μπορούμε να πάρουμε μαζί μας. 

Tips για να οργανώσεις το καλύτερο brunch στο σπίτι

Ιδέες για υγιεινά και νόστιμα σνακς

- 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με 1 φέτα τυρί light, 1 αυγό βραστό και 1 μικρό
φρούτο εποχής (όπως 1 φέτα καρπούζι ή 1 φέτα πεπόνι ή 12 κεράσια ή 2 βερύκοκα ή 1 ροδάκινο)

- 1 φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής

- 1 μπάρα και 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι ή ανάμεικτο

- 1 αραβική πίτα ολικής άλεσης με τυρί light και 1 φέτα γαλοπούλα βραστή

- 1 τοστ με ψωμί ολικής άλεσης, 1 φέτα τυρί light, 1 φέτα γαλοπούλα βραστή ή
1 φέτα ζαμπόν light)

- Κρακεράκια ή κριτσίνια ολικής, πολύσπορα, σικάλεως. Επιλέξτε μικρές
συσκευασίες γιατί τα καταναλώνουμε με μεγάλη ευκολία και σε μεγάλες
ποσότητες προσδίδουν πολλές θερμίδες. Μπορείτε να τα συνοδεύσετε και με

-1 ποτήρι πράσινο τσάι (χωρίς ζάχαρη)

-1 χούφτα ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια) με λίγες
σταφίδες και κράνμπερυ ή οποιοδήποτε αποξηραμένο φρούτο σας αρέσει

- Σταφιδόψωμο ή κέικ με 1 ποτήρι πράσινο τσάι (χωρίς ζάχαρη)

Πεπόνι: Ένα φρούτο με πολλαπλά οφέλη

- 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με αβοκάντο (αλείψτε αβοκάντο στο ψωμί – όχι
όλο αλλά ¼ του αβοκάντο)

- Μπαστουνάκια καρότου και αγγουριού (είναι ένα δροσερό σνακ και με
ελάχιστες θερμίδες).

Όπως επισημαίνει επίσης η διαιτολόγος, στην παραλία είναι απαραίτητο να έχουμε μαζί μας νερό, διότι ο κίνδυνος αφυδάτωσης είναι αυξημένος, ιδιαίτερα μεταξύ 12.00 με 15.00 που ο ήλιος έχει πιο έντονη ακτινοβολία.

«Για επαρκή ενυδάτωση καλό θα είναι να πίνουμε νερό κάθε 20 λεπτά» συμβουλεύει τις αναγνώστριες.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top