Επιστροφή στην καθημερινή άσκηση έπειτα από διακοπές

Πώς να εντάξετε ξανά στην καθημερινότητά σας τη γυμναστική

Γυμναστήριο

Τους καλοκαιρινούς μήνες, η πρόοδος στο γυμναστήριο έχει μια καθοδική πορεία για πολλούς. Ελάχιστοι είναι εκείνοι που ακόμη και όταν βρίσκονται σε διακοπές, μακριά από το σπίτι, συνεχίζουν να αθλούνται κανονικά. Είναι σημαντικό να δώσουμε τόσο στο μυαλό, όσο και στο σώμα μερικές μέρες απόλυτης χαλάρωσης, κάνοντας ένα διάλειμμα ακόμα και από τη γυμναστική.

Απολαυστικό πρωτεϊνικό vegan παγωτό: Το πιο ιδανικό επιδόρπιο

Τώρα που τελειώνουν σιγά σιγά οι διακοπές και επιστρέφουμε στην καθημερινότητα, η επιστροφή στο γυμναστήριο και γενικά στην άσκηση, δεν είναι και τόσο απλό ζήτημα όσο πιστεύατε. Το διάστημα της μετάβασης απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να αποφύγετε τυχόν προβλήματα, καθώς και να επαναφέρετε την όρεξή σας για άθληση και πάλι στα φυσιολογικά της.

Απέφυγε την καθημερινή άσκηση. Βρίσκεσαι σε ένα μεταβατικό στάδιο, που σημαίνει πως δεν χρειάζεται να επιδοθείς στην καθημερινή γυμναστική από την πρώτη κιόλας εβδομάδα. Δύο με τρεις φορές την εβδομάδα είναι αρκετές ώστε να έρθεις και πάλι σε επαφή με το αντικείμενο.

Oι 10 καλύτερες ασκήσεις για καλογραμμωμένους κοιλιακούς

Επίλεξε ένα πρόγραμμα χαμηλής έντασης. Για αρχή φρόντισε να επιλέξεις ένα πρόγραμμα που δεν θα χρειάζεται να καταβάλεις μεγάλη προσπάθεια για να το φέρεις εις πέρας. Απλές ασκήσεις, όπως το τρέξιμο, το σχοινάκι, το ποδήλατο ακόμα και τα βάρη (με λιγότερα κιλά από το συνηθισμένο σου) είναι μερικές εύκολες ασκήσεις για να μπεις και πάλι σε πρόγραμμα.

Μην ξεχνάς την αποθεραπεία. Η αποθεραπεία είναι σημαντική πάντα μετά την άσκηση αφού με αυτό τον τρόπο επαναφέρεις τους μύες στο φυσιολογικό. Στο στάδιο που βρίσκεσαι εσύ αυτή την στιγμή δεν θα πρέπει να την παραλείπεις ποτέ.

Έξι κορυφαίες ασκήσεις για γυναίκες που αναδεικνύουν τους γλουτούς

Δώσε χρόνο στον εαυτό σου να συνηθίσει. Τίποτα από τα παραπάνω δεν πρόκειται να λειτουργήσει αν δεν δώσεις τον σωστό χρόνο στον εαυτό σου, ώστε να μπει και πάλι σε μια καθημερινή ρουτίνα. Το σημαντικότερο σε αυτό το βήμα είναι να πείσεις τον εαυτό σου για αυτό που κάνεις, επαναφέροντας την όρεξη σου για άθληση.

Πηγή: AllYou

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top