The Warrior Diet: Η νέα δίαιτα που υπόσχεται εντυπωσιακά αποτελέσματα

Tι μπορείς να τρως και τι όχι

the warrior diet

Η «Τhe warrior diet» ή αλλιώς η δίαιτα του πολεμιστή συνδυάζει τη διαλειμματική νηστεία με την πιο κλασική πρωτεϊνική διατροφή.

Έξυπνα σνακς για να μην πεινάσεις το καλοκαίρι

Αν και άρχισε να γίνεται δημοφιλής τελευταία, η αλήθεια είναι ότι υπάρχει από τις αρχές του 2000, όταν o πρώην στρατιωτικός Ori Hofmekler κατέγραψε το πρόγραμμα που κι ο ίδιος είχε ακολουθήσει στο βιβλίο The Warrior Diet.  Περιλαμβάνει μικρά γεύματα πρωτεΐνης αλλά και φρούτων για 20 ώρες την ημέρα και μεγαλύτερα και πιο ολοκληρωμένα γεύματα για τις υπόλοιπες 4.

Η λογική πίσω από τη δίαιτα του πολεμιστή είναι να μιμηθούμε τον τρόπο διατροφής των αρχαίων πολεμιστών, οι οποίοι κατά τη διάρκεια της ημέρας έτρωγαν ελάχιστα ή καθόλου, καθώς τις περισσότερες ώρες πολεμούσαν ή εξασκούνταν, και κατανάλωναν τις περισσότερες θερμίδες της ημέρας σε ένα πλούσιο δείπνο το βράδυ!

Η υπερτροφή που θωρακίζει τον οργανισμό σου

Από τις αρχές του αιώνα που έκανε την εμφάνισή της μέχρι σήμερα, η δίαιτα του πολεμιστή έχει υποστεί διάφορες αλλαγές. Η πιο πρόσφατη συχνά ονομάζεται και 20:4, αλλά μολονότι θα μπορούσε κάποιος να τη μπερδέψει με την 16:8 (το πρόγραμμα όπου δεν τρως τίποτα για 16 ώρες και καταναλώνεις το φαγητό της ημέρας μέσα στις επόμενες 8), είναι αρκετά διαφορετική. Επιπλέον, είναι αρκετά πιο "σκληρή", αφού θα πρέπει η νηστεία να διαρκεί 20 ώρες, δηλαδή το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας!

Τι μπορείς να τρως και τι όχι

Για τις 20 ώρες της ημέρας, η δίαιτα του πολεμιστή προβλέπει πολύ μικρά γεύματα χαμηλά σε υδατάνθρακες, κυρίως τροφές χωρίς επεξεργασία, όπως αυγά, γαλακτοκομικά και ξηροί καρποί. Το 4ωρο της πιο "πλούσιας" διατροφής, στην "original" εκδοχή περιλαμβάνει κυρίως πρωτεΐνη, αλλά και λιπαρά, συνδυασμένα με σύνθετους υδατάνθρακες, πλούσιους σε φυτικές ίνες. Στην πιο σύγχρονη παραλλαγή της ωστόσο, πρακτικά σου επιτρέπει αυτές τις 4 ώρες να τρως ό,τι θέλεις!

Λίπος στην κοιλιά; Εύκολοι τρόποι να το καταπολεμήσεις

Αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό –παρόλο που φαίνεται αρκετά ελκυστικό, είναι που κάνει πολλούς διατροφολόγους να μην συνιστούν τη δίαιτα του πολεμιστή, καθώς η χωρίς περιορισμούς και κανόνες κατανάλωση τροφής επί 4 ώρες μπορεί να οδηγήσει σε γαστρεντερικά προβλήματα αλλά και σε κακές διατροφικές συνήθειες μακροπρόθεσμα!

Φυσικά, αν θέλεις να ακολουθήσεις μια τόσο αυστηρή παραλλαγή της διαλειμματικής νηστείας, είναι σκόπιμο να ζητήσεις τη συμβουλή κάποιου ειδικού που θα προσαρμόσει το πρόγραμμα στις δικές σου ιδιαίτερες ανάγκες και επιθυμίες!

Επιμέλεια:  MyLife Team
Πηγή:mylife.com.cy 
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top