Διατήρησε το βάρος σου με απλούς τρόπους!

Κάνε τη ζυγαριά σου να σταματήσει να... ανεβοκατεβαίνει

μεζούρα

Το θέμα του βάρους απασχολεί πολύ κόσμο, ενώ όλοι μας διαβάζουμε συμβουλές για το πώς θα χάσουμε αυτά τα κιλάκια που μας ταλαιπωρούν. Όμως πόσοι από εμάς ξέρουμε πώς να διατηρήσουμε το βάρος μας χωρίς να... ανεβοκατεβαίνει η ζυγαριά;

Γιατί δεν πρέπει να πιεις καφέ αμέσως με το που θα ξυπνήσεις

Οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν να σταθεροποιήσεις το βάρος σου και να βελτιώσεις τη διατροφή σου ειδικά τώρα που μένουμε περισσότερο σπίτι. 

Άκου πραγματικά την πείνα σου

Η συμβουλή αυτή αφορά το αίσθημα της πραγματικής πείνας. Είναι αυτό το γνωστό γουργούρισμα στο στομάχι, το οποίο θα περάσει μόλις καταναλώσεις κάποια τροφή. 

Να θυμάσαι ότι η πραγματική πείνα δεν είναι επιλεκτική, οπότε αν αναζητάς κάποιο συγκεκριμένο φαγητό τότε μάλλον πρόκειται για λιγούρα ή «συναισθηματική πείνα».

Σίγουρα όμως το στομάχι μας θα στείλει και το σήμα του κορεσμού, πότε δηλαδή έχουμε χορτάσει πραγματικά και μπορούμε να σταματήσουμε το φαγητό. Κι αυτό φυσικά δεν συνεπάγεται πάντα άδειο πιάτο για να «μην χάσουμε τη δύναμή μας».

Διαχειρίσου τα κεράσματα

Έτυχαν πολλά γενέθλια και γιορτές μαζεμένες; Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωη; Είναι δική σου επιλογή το εάν θα καταναλώσεις όλα τα κεράσματα ή όχι. Μπορείς πάντα να ευχηθείς και να ευχαριστήσεις ευγενικά και:

  • Να δοκιμάσεις από το κέρασμα χωρίς να το καταναλώσεις ολόκληρο. 
  • Να το κρατήσεις για να το δώσεις σε κάποιον δικό σου στο σπίτι.
  • Εάν σου αρέσει να το φας και να το ευχαριστηθείς.
  • Να το αρνηθείς, εξηγώντας ότι μόλις καταναλώσες κάποιο γεύμα. 

Είναι σημαντικό να πράξεις με όποιον τρόπο σε ικανοποιεί και να μην καταπιέζεσαι. 

Εάν πραγματικά θέλεις να δοκιμάσεις κάτι πες «Ναι», κατανάλωσε το χωρίς τύψεις και προχώρησε τη μέρα σου. Ίσως μάλιστα να αντικαταστήσει κάποιο από τα σνακ που θα είχες στο δεκατιανό ή στο απογευματινό σου.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top