Mην πεις αντίο στο bikini body- Το ιδανικό πρόγραμμα γυμναστικής

Η κατάλληλη ευκαιρία να βελτιώσεις το σώμα σου

bikini body

Λένε πως ο εγκέφαλος για να ''εδραιώσει'' μια συνήθεια χρειάζεται 21 ημέρες. Αν δηλαδή για 21 ημέρες κάνεις την ίδια πράξη κάθε ημέρα, τότε δύσκολα μετά θα μπορείς να την αποχωριστείς. Και αυτό σημαίνει πως οι 21 ημέρες (και περισσότερες) της καραντίνας που διανύουμε, είναι η ευκαιρία να προσθέσεις θετικές δράσεις στην καθημερινότητα σου.

Γυμναστική στο σπίτι: Κάψε λίπος με 4+1 αερόβιες ασκήσεις!

Αν πρέπει να προσθέσεις μόνο μία, τότε αυτή θα ήταν σίγουρα η πιο υγιεινή διατροφή και άσκηση, η οποία βοηθάει κυριολεκτικά παντού! Αυτά τα ξέρεις... δεν θα σε κουράσω με τα κλισέ.

Έχοντας αυτό στον νου σου, δοκίμασε καθημερινά να εκτελείς ένα πρόγραμμα γυμναστικής από το σπίτι. Όσο μπορέσεις. Αν δεν το ολοκληρώσεις σήμερα, θα το ολοκληρώσεις μετέπειτα. 

Όλες ξέρουμε πως γίνεται να γυμναστούμε από το σπίτι και μάλιστα εξαιρετικά καλά. Τις περισσότερες φορές χωρίς καν εξοπλισμό, παρα μόνο το βάρος του σώματος μας. Είναι άλλωστε και πιο safe η συγκεκριμένη άσκηση. Έτσι λοιπόν σου παραθέτω για αρχή την online προπόνηση με την  Στέλλα Αλεξανδρίδου, επικεντρωμένη στα σημεία που οι γυναίκες έχουμε περισσότερο ανάγκη. 

Συντάκτης: Τόνια Τζαφέρη

Πηγή: allyou.gr


 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top