Διαλειμματική προπόνηση: Iδού τι πρέπει να φας μετά

Σου χρειάζονται μετά από μία δυνατή ΗΙΙΤ

Η σωστή διατροφή παίζει σχεδόν τον ίδιο σημαντικό ρόλο με την προπόνηση που επιλέγεις να κάνεις. Μετά από μια δυνατή ΗΙΙΤ (διαλειμματική προπόνηση), θα έχεις εξαντλήσει εντελώς τα αποθέματα ενέργειας του οργανισμού σου.

Έτσι, πρέπει να διαλέξεις προσεκτικά τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες που θα χρησιμοποιήσεις για να αναπληρώσεις τα κενά σου. 

Γαλακτοκομικά

Οι δραστηριότητες όπως τα σπριντ προκαλούν απελευθέρωση ασβεστίου από τα οστά σου. Βοήθησέ τα να αναπλαστούν τρώγοντας τροφές πλούσιες σε ασβέστιο, π.χ. γιαούρτι και τυρί.

Ψάρια

Φάε ψάρια, τα οποία είναι πλούσια σε σελήνιο, το οποίο υποστηρίζει τις φυσικές αντιοξειδωτικές ικανότητες του σώματός σου. Πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς μια σκληρή προπόνηση αυξάνει τις βλαπτικές για τα κύτταρα ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό σου.

Ξηροί καρποί και όσπρια

Το σώμα σου χρησιμοποιεί τα αποθέματα των βιταμινών Β για να παράξει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεσαι για την προπόνησή σου. Ξαναγέμισε τις μπαταρίες σου με αμύγδαλα (πλούσια σε Β2) και ρεβίθια (Β6).

Εσπεριδοειδή

Λογικά αυτό το γνωρίζεις ήδη. Τα εσπεριδοειδή όπως το πορτοκάλι και το γκρέιπφρουτ, θα σου προσφέρουν αντιοξειδωτικά, όπως βιταμίνη C, ώστε να αντισταθμίσεις την παροδική πτώση του ανοσοποιητικού σου εξαιτίας του στρες της γυμναστικής.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top