Kόκκινο κρέας: Κάνει κακό στην καρδιά;

Πόση ποσότητα πρέπει να καταναλώνουμε

κόκκινο κρέας

Πολλές θεωρίες έχουν ακουστεί σχετικά με το κόκκινο κρέας. Άλλοι ισχυρίζονται πως έχει σίδηρο και είναι απαραίτητο για τον οργανισμό ενώ κάποιοι άλλοι το έχουν συνδέσει με την εμφάνιση χοληστερίνης και τα καρδιαγγειακά προβλήματα.

Σου αρέσουν οι αλμυρές πίτες; Κάντες πιο light!

Σύμφωνα με τους ειδικούς, δε χρειάζεται κάποιος να κόψει τελείως την κατανάλωση κρέατος αλλά να το μειώσει και να μην τρώει κάθε μέρα. Η υπερβολική κατανάλωση συνδέεται με τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο, καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό επεισόδιο.

Σύμφωνα με την American Heart Association(σ.σ: Αμερικανική Ένωση Καρδιολογίας) το ιδανικό θα ήταν να περιορίσουμε τον εαυτό σας στα 170 γραμμάρια κρέας, κοτόπουλο ή ψάρι την ημέρα.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top