Με αυτές τις ασκήσεις ενδυναμώστε το σώμα σας και βελτιώστε την φυσική σας κατάσταση

Ακολουθήστε βήμα-βήμα τις οδηγίες της Μαριλίνας Βακονδίου

Τα οφέλη της πρωινής γυμναστικής είναι πολλά, γι΄ αυτό καλό θα είναι να μπαίνουμε σιγά-σιγά σε πρόγραμμα. Η Μαριλίνα Βακονδίου προτείνει  να δυσκολέψουμε λίγο το επίπεδο των ασκήσεων μας προκειμένου να δούμε πιο γρήγορα αποτέλεσμα.

Squat με ένα πόδι

Σε αυτή την άσκηση θα χρειαστείς έναν ιμάντα TRX.

Ευθεία ο κορμός, λυγίζεις το ένα πόδι και το άλλο το κρατάς σταθερό για ισορροπία.


Κάνεις ημικάθισμα και όλο το βάρος πέφτει στην φτέρνα, ενω στα χέρια δεν βάζεις καθόλου δύναμη. Απλά κρατιέσαι χαλαρά από τον ιμάντα.

2η Άσκηση: Σανίδα με αναπήδηση

Σε αυτή την άσκηση θα χρειαστείς έναν πάγκο.

Κρατάς σταθερά το λάστιχο στα χέρια σου και τα πόδια σου σφιχτά και λυγισμένα.


(Κάνεις πλάγια βήματα και σφίγγεις τον κορμό, τραβώντας το λάστιχο διαγώνια προς τα πάνω)

3η Άσκηση: Κοιλιακοί από όρθια θέση

Σε αυτή την άσκηση θα χρειαστείς ένα λάστιχο.

Βάζεις τα πόδια σου πάνω στον πάγκο. το σώμα σου ευθεία, προσοχή να μην πέφτει η λεκάνη προς τα κάτω. Και φέρνεις τα χέρια σου κάτω από το ύψος των ώμων και στηρίζεσαι σταθερά.


Αφού κάνεις την σανίδα ανοιγοκλείνεις τα πόδια σου, μία πάνω και μία κάτω, και κρατάς σφιχτά την κοιλιά σου.

Γυμναστείτε με το star.gr και την Μαριλίνα Βακονδίου: Marilina_Vak (Instagram)

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top