Η πρωινή γυμναστική που απογειώνει τον μεταβολισμό και τη διάθεσή σου

Δείτε τις ασκήσεις που προτείνει η Μαριλίνα Βακονδίου

Η πρωινή γυμναστική, και ιδιαίτερα η αερόβια άσκηση, είναι ιδανική αν θέλεις να αποκτήσεις κορμί θανατηφόρο. Αφιέρωσε 20' με 30΄ την ημέρα και θα δεις βελτίωση στην φυσική σου κατάσταση, τον μεταβολισμό σου και φυσικά την διάθεση σου!"
 
Αναφορικά με το είδος των ασκήσεων, παρακάτω θα βρείτε τις αντιστοιχίες φωτογραφιών-ασκήσεων


1η Άσκηση : " Έντονο τρέξιμο"

( Τρέξιμο με ανεβασμένη ταχύτητα)

2η 'Ασκηση : "Πλάγια βήματα"

(Ξεκινάς να κάνεις πλάγια βήματα μία προς τα δεξιά και μία προς τα αριστερά)

3η 'Ασκηση : "Προβολές"

(Κάνεις προβολές. Προσέχεις να μην βγαίνει το γόνατο σου έξω από την μύτη του παπουτσιού και να είναι 90° γωνία)


4η 'Ασκηση : "Jacks με παραλλαγές"

(Aνοιγοκλείνεις χέρια και πόδια και σφίγγεις το σώμα σου και την κοιλιά σου)


 Το ίδιο με το 4a αλλά αυτή την φορά ανεβάζεις και κατεβάζεις τα χέρια σου ευθεία προς τα πάνω.


(Και πάλι το ίδιο, με τις προηγούμενες δύο ασκήσεις, αλλά τώρα φέρνεις τα χέρια σου μπροστά και πλάγια)
 

5η 'Ασκηση : "Skipping"

(Ψηλά τα γόνατα, έκρηξη στα πόδια και σφιχτή η κοιλιά. Στο τέλος της άσκησης, βάζεις τα πόδια σου σε στάση πλιέ και δουλεύεις "έκρηξη")

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top