Πρόεδρος ΟΣΕ: Αγνόησε τις προειδοποιήσεις για κίνδυνο δυστυχήματος!  

Το αποκαλυπτικά έγγραφο και η κυκλοφορία στο αντίθετο ρεύμα  

Οι προειδοποιήσεις με έγγραφα - φωτιά στον άφαντο πρόεδρο του ΟΣΕ Σπύρο Πατέρα για κίνδυνο δυστυχήματος    

Άφαντος παραμένει ο πρόεδρος του ΟΣΕ Σπύρος Πατέρας. Με την παραίτηση του δεν αποτινάσσονται τα βάρη του λένε οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο μετά το δυστύχημα στα Τέμπη. Γνώριζε τις ελλείψεις και τα προβλήματα, αφού στα χέρια του είχε  σωρεία παρεμβάσεων που έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου για ενδεχόμενα ατυχήματα στις ράγες των τρένων. Ενδεικτικά είναι τα έγγραφα που παρουσίασε στο ρεπορτάζ του το Star, τα οποία και γεννούν πολλά ερωτήματα που ο ίδιος οφείλει να απαντήσει. 

Τέμπη: Ανατριχιαστικοί διάλογοι μετά τη σύγκρουση -«Πρέπει να έγινε τράκα!»

Ο παραιτηθείς μετά το δυστύχημα στα Τέμπη πρόεδρος του ΟΣΕ Σπύρος Πατέρας

Ο παραιτηθείς μετά το δυστύχημα στα Τέμπη πρόεδρος του ΟΣΕ Σπύρος Πατέρας  

Ο αξιότιμος κύριος Πατέρας, που θεωρείτο, σύμφωνα με το Υπουργείο Υποδομών «η καλύτερη επιλογή», ποιεί την νήσσαν. Η κεφαλή του ΟΣΕ με τις διοικητικές ικανότητες, την αντίληψη περί του αντικείμενου, τον παχυλό μισθό, τον οδηγό για να τον πηγαινοφέρνει και την κατοικία σε έναν από τις τους πιο ακριβούς δρόμους της Αθήνας, παραμένει άφαντος μετά την τραγωδία.  Δεν εμφανίστηκε ούτε μια φορά έστω για να ζητήσει μια συγγνώμη από τα θύματα ή να απαντήσει στα ερωτήματα που βασανίζουν όσους έμειναν πίσω.

Τέμπη: «Ο κόσμος καιγόταν! Έπεφτε από τα βαγόνια» - Συγκλονίζει η Βασιλική

Συνέδρια αντί απαντήσεων στις προειδοποιήσεις για τα προβλήματα ασφάλειας στον σιδηρόδρομο     

Στο γραφείο του διευθύνοντος συμβούλου και προέδρου του ΟΣΕ έφθαναν σωρεία αιτημάτων, παρεμβάσεων, καταγγελιών, εξωδίκων  από εργαζόμενους, συνδικαλιστικούς φορείς  και υπηρεσιακούς παράγοντες για τις επικίνδυνες συνθήκες στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Ο  κύριος Πατέρας ωστόσο αντί να απαντά, επιδίδονταν σε ένα αγαπημένο του σπορ όπως βλέπετε. Παρουσιαζόταν σε Συνέδρια, ενισχύοντας το προφίλ του και την καριέρα που προγραμμάτιζε μετά το πόστο στην Καρόλου. 

Σταθμάρχης: προσελήφθη παράνομα δηλώνει ο βουλευτής ΝΔ Κ. Τζαβάρας! 

Έγγραφο – ντοκουμέντο με προειδοποίηση

Στο έγγραφο που παρουσίασε το Star,  ο επιθεωρητής Νικολάου προειδοποιεί για ατύχημα λόγω έλλειψης προσωπικού και καταλήγει: «Παρακαλούμε άμεσες ενέργειες σας». 

Έγγραφο με την προειδοποίηση για τις συνέπειες από τη μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης

Έγγραφο με την προειδοποίηση για τις συνέπειες από τη μη λειτουργία φωτοσημάτων και τηλεδιοίκησης 

Ο άφαντος κύριος Πατέρας, σύμφωνα με συναδέλφους του τήρησε και πάλι σιγήν ιχθύος. Άλλωστε στο δικό του γραφείο δεν κυκλοφορούν... ποντικοί, όπως στο σταθμαρχείο Θεσσαλονίκης! Εκεί οι εργαζόμενοι βάζουν ποντικοφάρμακο στον πίνακα ελέγχου κυκλοφορίας για να μην τρώνε τα ποντίκια τα καλώδια.  Κάνουν όλες τις ενέργειες χειροκίνητα,  γιατί, όπως λένε δεν εμπιστεύονται το σύστημα

«Δυστυχώς δεν μας άκουγε κανείς» δηλώνει ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενηδούνιας.     

Ακόμα ένα έγγραφο φωτιά: Στο αντίθετο ρεύμα η κυκλοφορία  τα βράδια στο τμήμα  Οινόης - Λειβαδιάς- Τιθορέας 

Σε ένα άλλο έγγραφο ο ΟΣΕ ζητά από μηχανοδηγούς εμπορικών τρένων που κινούνται στην άνοδο της γραμμής Οινόης - Λειβαδιάς- Τιθορέας τις νυχτερινές ώρες να κινούνται στο αντίθετο ρεύμα.  

H κίνηση στο αντίθετο ρεύμα τις νυχτερινές ώρες στο τμήμα Οινόη - Τιθορέα  μετά τη Λειβαδιά  

H κίνηση στο αντίθετο ρεύμα τις νυχτερινές ώρες στο τμήμα Οινόη - Τιθορέα  μετά τη Λειβαδιά 

Ο λόγος ότι στη Λειβαδιά  δεν υπάρχει νυχτερινή βάρδια. Πριν φύγει λοιπόν ο σταθμάρχης  γυρίζει το κλειδί ώστε το τρένο που περνάει από τη Λειβαδιά να μπει στην αντίθετα ράγα, δηλαδή στη μονή γραμμή καθόδου. Αυτή τη διαδρομή χρησιμοποιεί μέχρι τον σταθμό της Τιθορέας. Όταν φτάσει εκεί τότε ξεκινάει το τρένο που έρχεται από την Θεσσαλονίκη. Αυτό για να φτάσει στην Οινόη  θα μπει από τη Λειβαδιά στο αντίθετο ρεύμα. Δηλαδή στη γραμμή ανόδου!  

Το έγγραφο των εργαζομένων ξεκαθαρίζει στον κ Πατέρα ότι αυτή  η εγκύκλιος είναι «εγκληματική» για την ασφάλεια κυκλοφορίας και αυξάνει κατακόρυφα τiς προϋποθέσεις για σοβαρό σιδηροδρομικό ατύχημα. «Καθιστούμε υπεύθυνο τον ΟΣΕ και όσους εκδίδουν τέτοιες εγκυκλίους» ανέφερε το έγγραφο, με τον πρόεδρο των μηχανοδηγών του ΟΣΕ΅να σχολιάζει: «δυστυχώς, δε μας άκουγε κανείς».  

Ο Σπύρος Πατέρας με το πτυχίο και μεταπτυχιακό στη Χημική Μηχανική από το  Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και το διδακτορικό  από το Πανεπιστήμιο του Cambridge,  απάντησε στην καταγγελία  - «φωτιά» των εργαζομένων. Πώς; Με copy paste του κανονισμού λειτουργίας που αναφέρει: «Δεν επιλέγει ο μηχανοδηγός σε ποια γραμμή θα κινηθεί η αμαξοστοιχία ενώ μέλημά του είναι η τήρηση των εντολών που του έχουν επιδοθεί»  

Ο ΟΣΕ μετά το τραγικό δυστύχημα στις ράγες θανάτου εξέδωσε δύο ανακοινώσεις. Στην  πρώτη εκφράζουν συλλυπητήρια και ανακοινώνουν ότι είναι δύσκολο να ενημερώνουν τους δημοσιογράφους και πως θέτουν σε αργία σταθμάρχη και επιθεωρητή. Στη δεύτερη  ενημερώνουν ότι η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα δε λειτουργεί…  

Η ενημέρωση από τον ΟΣΕ ότι η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα δε λειτουργεί  

Η ενημέρωση από τον ΟΣΕ ότι η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα δε λειτουργεί 
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top