Λάρισα: Koριτσάκι 2 ετών ήπιε χλωρίνη - Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Ξέφυγε της προσοχής των γονιών της

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Πανικός προκλήθηκε σε οικογένεια της Λάρισας, όταν οι γονείς ενός κοριτσιού δύο ετών αντιλήφθηκαν ότι η κόρη τους ήπιε χλωρίνη

Το κοριτσάκι ξέφυγε της προσοχής των γονιών του και το κακό δεν άργησε να συμβεί. 

Κρήτη: Κοριτσάκι δύο ετών ήπιε χλωρίνη – Οι γονείς αρνούνται τη θεραπεία

Αμέσως μετέφεραν το μωρό στοΚέντρο Υγείας Ελασσόνας, ωστόσο, κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή του με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, για περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις.

Ευτυχώς, η γενική κατάσταση της υγείας του μικρού κοριτσιού είναι καλή.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top