Αποκάλυψη: «Πάρτι» δισεκατομμυρίων με τις συμβάσεις του ΟΣΕ

Πάνω από τρία δισ. έχει κοστίσει η «μαύρη τρύπα» του σιδηρόδρομου

Πάρτι δισεκατομμυρίων φαίνεται ότι έχει γίνει με τις συμβάσεις του ΟΣΕ.

Μπορεί να μην έχουμε ακόμα τηλεδιοίκηση, ωστόσο ο ελληνικός σιδηρόδρομος φαίνεται ότι έχει απορροφήσει πάνω από 3 δισ. ευρώ την τελευταία δεκαπενταετία.

Τέμπη: Στη Βουλή για απαντήσεις τρεις πρώην υπουργοί Μεταφορών

Πολλά από αυτά τα χρήματα είναι κοινοτικά κονδύλια που οι Ευρωπαίοι μοιραία θα αναρωτηθούν κάποια στιγμή τι απέγιναν.

Μητσοτάκης: «Με το χέρι στην καρδιά, δε θα ξεχάσω ποτέ τι συνέβη στα Τέμπη»

Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star αποκαλύπτει με στοιχεία το πώς έχει κοστίσει άνω των 3 δισ. ευρώ η «μαύρη τρύπα» του σιδηρόδρομου.

Αυτοψία Star για τρένα: Απαρχαιωμένα συστήματα με… μονωτικές ταινίες

-    Στο ΕΣΠΑ 2007 – 2013 είχαν ενταχθεί σιδηροδρομικά έργα συνολικού ύψους σχεδόν 1,1 δισ. ευρώ.

Πώς θα γίνει το «restart» στον σιδηρόδρομο

-    Στο ΕΣΠΑ 2014 -2020 εντάχθηκαν έργα συνολικού ύψους 629,3 εκατ. ευρώ. Στον μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη (CEF I)», τα μετρά, τα έργα και οι μελέτες ξεπέρασαν τα 759 εκατ. ευρώ. από αυτά τα 527,47 εκατ. ευρώ αντιστοιχούν σε ευρωπαϊκά κονδύλια .

-    Για την προγραμματική περίοδο  2021 – 2027 τα χρήματα που προορίζονται για τις σιδηροδρομικές υποδομές αντιστοιχούν σε 484,5 εκατ. ευρώ.

Όλα αυτά τα λεφτά έχουν ως σκοπό την ολοκλήρωση του δικτύου Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι, την ανάπτυξη προαστιακού σε σημαντικά αστικά κέντρα και την διασύνδεση με λιμάνια και αεροδρόμια.

Ακόμα, ωστόσο, συζητάμε ότι δεν έχουν γίνει τα βασικά όπως το να βλέπουμε εάν δυο τρένα είναι στην ίδια γραμμή κυκλοφορίας.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top