To άγριο «πλιάτσικο» των κλεφτών χαλκού στις γραμμές των τρένων

Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του Star

To «πλιάτσικο» από κλέφτες χαλκού στις γραμμές των τρένων / Κεντρικό δελτίο ειδήσεων Star

Η εγκατάλειψη και η λεηλασία των γραμμών του ΟΣΕ, αλλά και η έλλειψη στη συντήρηση των τρένων, συνθέτουν την εικόνα των ελληνικών σιδηροδρόμων. Το Star φέρνει στο φως έγγραφα - φωτιά από τις καταγγελίες των εργαζομένων αλλά και αποκαλυπτικές εικόνες από αυτοψία σε Κινέτα και Λειβαδιά.

Τέμπη: Τι μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία - Το επίσημο έγγραφο

Άνθρωποι οι οποίοι γνωρίζουν καλά τον τρόπο δράσης  των αδίστακτων κυκλωμάτων που κλέβουν τα καλώδια, έδειξαν στο Star τα κενά ασφαλείας. Καταφέρνουν να περάσουν μέσα από συρματοπλέγματα για να φτάσουν στις γραμμές και να ξηλώσουν τις καλωδιώσεις.

Στη σιδηροδρομική γραμμή στο ύψος της Κινέτας, ο ρεπόρτερ του Star Βαγγέλης Γκούμας αποκαλύπτει πώς οι αδίστακτοι σηκώνουν τις τσιμεντένιες πλάκες και αρπάζουν τις καλωδιώσεις των τρένων.

Τέμπη

Η κάμερα καταγράφει ολοκληρα βουνά με καλωδιώσεις τις οποίες στη συνέχεια καίνε για να βγάλουν τον πολύτιμο χαλκό.

Τέμπη

Σύμφωνα μάλιστα με τον ειδικό αστυνομικό αναλυτή Σταύρο Μπαλάσκα, δεν είναι μόνο συμμορίες Ρομά που εμπλέκονται στις κλοπές αλλά και σιδηροδρομικοί. Από το 2019 είχε εμπλακεί ακόμα και η ΕΥΠ για να εξαρθρώσει κυκλώματα που κλέβουν.

Συλλαλητήρια σε κάθε γωνιά της χώρας- «Η άνοιξη σταμάτησε στα Τέμπη»

«Δεν υπάρχει φύλαξη στον ΟΣΕ»

Με την κάμερα του Star o Αλέξανδρος Γύγος έκανε αυτοψία στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λιβαδειάς.

Ο χώρος φυλάσσεται δυστυχώς μόνο... στις ταμπέλες, καθώς είναι σχεδόν καθημερινό το πλιάτσικο που γίνεται στις γραμμές του τρένου.

«Δεν υπάρχει φύλαξη στον ΟΣΕ. Ποτέ δεν υπήρξε», λέει υπάλληλος εταιρίας φύλαξης.

Τέμπη

Τα συνεργεία αποκατάστασης των βλαβών στο δίκτυο, πέρα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, έχουν να κάνουν και με τις σπείρες κλεφτών χαλκού ακόμα και στα νέα υλικά που φτάνουν στα εργοτάξια.

Καταγγελία εργαζομένων ΤΡΑΙΝΟΣΕ: «Αντί να αγοράζουν ανταλλακτικά τα αφαιρούν από άλλα τρένα»

Εβδομήντα βλάβες μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες πριν από το δυστύχημα των Τεμπών έχουν καταγραφεί σε δρομολόγια τρένων. 
Οι συχνές βλάβες οφείλονταν και στην έλλειψη συντήρησης των συρμών.

Πώς όμως γίνεται η συντήρηση; Πώς βρίσκουν ανταλλακτικά; Το Star και η Ράνια Τραγόμαλλου φέρνουν στο φως έγγραφο των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όπου κατήγγειλαν την εταιρία για παρατυπίες.

«Αντί να αγοράζει ανταλλακτικά η Ηellenic Train που έχει αναλάβει τη συντήρηση, αφαιρεί ό,τι ανταλλακτικό χρειάζεται από άλλες μηχανές ή αυτοκινητάμαξες για να εξυπηρετηθεί ο σκοπός της, αλλά δεν έχει διαπιστωθεί ότι αυτά τα ανταλλακτικά η Ηellenic Train τα αντικαθιστά σε άμεσο χρόνο», ανέφεραν στις 8/8/2022.

Τέμπη

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα πέντε τρένα που έφεραν οι Ιταλοί στη χώρα μας, είχαν αγοραστεί με σημαντική φθορά. 

Μόνο τα δύο, πραγματοποιούν δρομολόγια. Τα άλλα, έχουν χαλάσει και είναι εκτός λειτουργίας.

Δείτε ολόκληρο το Κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top