Τέμπη: Οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ προειδοποιούσαν για δυστύχημα

Νέο «προφητικό» έγγραφο

Τέμπη: Οι εργαζόμενοι προειδοποιούσαν για δυστύχημα

Νέο έγγραφο των εργαζομένων του ΟΣΕ που προειδοποιούσαν για την ασφάλεια των τρένων και έκρουαν τον κώδωνα του κινδύνου, φέρνει στο φως το Star και η Κατερίνα Ρίστα.

Σχεδόν δύο χρόνια μετά δεν έγινε τίποτα με τα τραγικά αποτελέσματα, που όλοι πλέον γνωρίζουμε.

Την ίδια στιγμή, ειδικοί εξηγούν στο Star τα διάτρητα συστήματα ασφαλείας στις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας.

Τέμπη: «Γύρισε το κλειδί μετά την τραγωδία και πήγε να με κοροϊδέψει»

Οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ φώναζαν για τις ελλείψεις, φώναζαν  για την αδιαφορία ορισμένων. Το έγγραφο που εξασφάλισε το Star γράφει Νοέμβριος του 2021.

«Με έκπληξη ενημερωθήκαμε για την άποψη που έχει ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κος Πατέρας για θέματα ασφαλείας που αφορούν την κυκλοφορία. ‘’Όταν ξέρεις το δρομολόγιο δεν χρειάζεσαι τροχονόμο’'. Προτείνουμε στον κύριο Πατέρα (Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΕ) να ενημερωθεί ξανά από την αρμόδια Διεύθυνση τι σημαίνει να εργάζεσαι σταθμάρχης, Κλειδούχος, Επισκέπτης ή αντίστοιχα στις υπόλοιπες Διευθύνσεις, Τεχνίτης γραμμής ή ηλεκτρολόγος. Είναι Κρίκοι στην ίδια αλυσίδα που εγγυώνται την ασφάλεια της Κυκλοφορίας» έγραφαν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ.

εγγραφο
 
«Με αυτά που γίνονται είναι θέμα χρόνου να γίνει κάτι, να γίνει ένα ατύχημα, κάτι θα γινόταν σίγουρα. Το έβλεπε ο άνθρωπος ήταν ευφυής και έμπειρος τα έβλεπε τι γινόταν εκεί πέρα. Δεν ήταν ότι πήγε μια μέρα και είδε ένα στραβό. Έβλεπε τι γινόταν εκεί πέρα. Πως δουλεύαν, τι έκαναν, δεν έφταναν τα άτομα, η κούραση έβγαινε άμα κάναν δωδεκάωρα και 15ωρα. ‘’Αμα σου αρέσει και άμα δεν σου αρέσει’ τους λέγαν και τέτοια. ‘Άμα δεν σου αρέσει φύγετε’» είπε ο ξάδελφος ελεγκτή – θύμα της τραγωδίας.

«Στα συμβάντα αυτά, δεν αρκεί το λάθος μόνο του ενός, ακολουθείται από παραλείψεις και κάποιων άλλων που εμπλέκονται στην διαδικασία» είπε ο Γιάννης Κατσιανης πρώην διευθυντής ασφαλείας του ΟΣΕ

Μάλλιασε η γλώσσα των μηχανοδηγών να ζητούν μέτρα για να μην θρηνήσουμε θύματα. Ποιος τους άκουσε όμως όταν στις 7 Φεβρουαρίου μιλούσαν για προαναγγελθέν δυστύχημα;

«Δεν θα περιμένουμε το δυστύχημα που έρχεται για να τους δούμε να χύνουν κροκοδείλια δάκρυα κάνοντας διαπιστώσεις» είχαν γράψει οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ σε έγγραφό τους.

μηχανοδηγοι

Και όμως ο πρώην υπουργός Μεταφορών στην ομιλία του στη Βουλή ήταν κατηγορηματικός.

«Συνήθως υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα πρωτόκολλα που πρέπει να υπακούουν όλοι. Οι ασφαλιστικές δικλείδες που πρέπει να βάζουμε είναι και η ανθρώπινη παρέμβαση αλλά και η αυτόματη παρέμβαση» εξήγησε ο κ. Γιώργος Περιβολιώτης πραγματογνώμονας -τεχνικός σύμβουλος ασφάλειας εργασίας και εγκαταστάσεων.

Ο Σπύρος Κασάπης είναι μηχανολόγος στο ερευνητικό κέντρο της Νάσα στην  Καλιφόρνια. Μίλησε αποκλειστικά στην Άννα Σταματιάδου για την ασφάλεια των ελληνικών σιδηροδρόμων.

νασα
«Δυο γραμμές τρένων έχει η Ελλάδα, να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα συγκρουστούν δύο τρένα σε αυτές τις γραμμές, είναι ένα πάρα πολύ απλό πρόβλημα για έναν μηχανικό. Παρόλα αυτά δεν υπήρχε καμία δικλείδα ασφαλείας. Το μετρό της Κοπεγχάγης είναι τελείως αυτόνομο, τα τρένα έρχονται, ανοίγει η πόρτα δεν βλέπεις  πουθενά οδηγό είναι όλα αυτοματοποιημένα» είπε ο Σπύρος Κασάπης, μηχανολόγος στο ερευνητικό κέντρο ΑΜΕΣ  NASA

Κοπεγχάγη σίγουρα δεν μπορούμε να γίνουμε. Μπορούμε όμως να αποκτήσουμε την εμπιστοσύνη  και να ανέβουμε πάλι στα τρένα;

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top