Καλαμάτα: Στο νοσοκομείο 15 άτομα από… γουρουνοπούλα

Έπαθαν δηλητηρίαση

Καλαμάτα: Στο Νοσοκομείο 15 Άτομα Με Δηλητηρίαση

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Πάνω από 15 άτομα κατέληξαν στο νοσοκομείο Καλαμάτας με συμπτώματα σαλμονέλας – γαστρεντερίτιδας, μετά από κατανάλωση γουρουνοπούλας σε πανηγύρι της Αγίας Θεοδώρας στην περιοχή Βάστα. 

Όπως αναφέρει το tharrosnews.gr και τα 15 άτομα αγόρασαν τη γουρουνοπούλα από πλανόδιο πωλητή το Σαββατοκύριακο 10 – 11 Σεπτεμβρίου, που γινόταν το πανηγύρι. 

Τις επόμενες μέρες όμως πολλά άτομα άρχισαν να παραπονιούνται για κοιλιακό πόνο κι άλλα συμπτώματα. 

Αρχικά, πήγαν στο Κέντρο Υγείας της περιοχής, διότι πολλοί ήταν κάτοικοι από διπλανό χωριό της Μεσσηνίας, αλλά, καθώς τα κρούσματα αυξάνονταν, μετέβησαν τελικά στο Νοσοκομείο Καλαμάτας, όπου τρία άτομα χρειάστηκαν νοσηλεία.

Την υπόθεση ερευνούν οι αρμόδιες υγειονομικές αρχές, προκειμένου να εντοπισθεί η πηγή προέλευσης του τροφίμου που κατανάλωσαν.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top