Πάσχα: Σπάνε το μπλόκο των διοδίων μέσω Αλεποχωρίου!

Αυξημένη κίνηση τις προηγούμενες ώρες στον επαρχιακό δρόμο

Επαρχιακός δρόμος

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Φωτογραφία αρχείου 

Ακούγεται απίστευτο κι όμως κάποιοι επιστρατεύουν όλη τους την πονηριά για να καταφέρουν να ξεγελάσουν τις αρχές και να κάνουν την απαγορευμένη εκδρομή προς την επαρχία.

Σύμφωνα με το korinthia.net.gr, από τη Μεγάλη Τετάρτη παρατηρείται αυξημένη κίνηση στον επαρχιακό δρόμο, που ενώνει το Αλεποχώρι με τα Βίλια, την Οινόη και εν τέλει τη Μάνδρα και την Αθήνα.

Σαρωτικοί έλεγχοι από ΕΛΑΣ και αυστηρή επιτήρηση των ναών

Εργαζόμενος σε καφενείο της περιοχής παρατήρησε την αυξημένη κίνηση και σε κάποιες περιπτώσεις, που οι εκδρομείς σταμάτησαν για ψώνια ή για καφέ, τους ρώτησε από που έρχονται. Η απάντηση που πήρε ήταν «από Αθήνα, μέσω Μάνδρας».
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top