Στο νοσοκομείο δύο φοιτητές! Έπιασε φωτιά το διαμέρισμά τους

Συναγερμός στην πυροσβεστική

Φωτιά σε διαμέρισμα στη Θεσσαλονίκη

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι της Παρασκευής διαμέρισμα του πρώτου ορόφου στη συμβολή των οδών Καρακάση και Ι. Κονδυλάκη στη Θεσσαλονίκη.

Στο σημείο έσπευσαν τρία οχήματα με εννέα πυροσβέστες, ενώ δύο φοιτητές που έμεναν στο διαμέρισμα μεταφέρθηκαν προληπτικά στο νοσοκομείο και είναι καλά στην υγεία τους. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top