Ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό – Χωρίς μετρό σήμερα η Αθήνα

24ωρη απεργία κήρυξε η ΣΤΑΣΥ - ΝΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ; 17;18

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ταλαιπωρία περιμένει σήμερα το επιβατικό κοινό, καθώς οι εργαζόμενοι στο μετρό τραβούν χειρόφρενο λόγω της 24ωρης απεργίας που πραγματοποιούν.

Σε ανακοίνωσή της το επιχειρησιακό σωματείο της ΣΤΑΣΥ αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι «αντιστέκονται στο χάος που οδηγεί τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας η επικείμενη ιδιωτικοποίηση με την ένταξή τους στο υπερταμείο αποκρατικοποιήσεων».

Οι εργαζόμενοι αντιδρούν επίσης και στη μέχρι τώρα εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που έχει προκαλέσει την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top