Πεδίο μάχης ξανά τα Εξάρχεια

Πόλεμος με μολότοφ και δακρυγόνα στο κέντρο της Αθήνας-Πρώτη ανάρτηση: 04-09-2017 09:04

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σε πεδίο μάχης μετατράπηκε για τρίτο συνεχόμενο βράδυ τα Εξάρχεια όταν ομάδες κουκουλοφόρων επιτέθηκαν σε διμοιρίες των ΜΑΤ που βρίσκονται στην περιοχή.

Οι άγνωστοι άρχισαν να πετούν πέτρες και βόμβες μολότοφ εναντίον ανδρών των ΜΑΤ επί της οδού Τοσίτσα λίγο μετά τις 10:15.

Τα επεισόδια έληξαν χωρίς να σημειωθούν τραυματισμοί και χωρίς να γίνουν προσαγωγές και συλλήψεις.

Φωτό αρχείου: Eurokinissi

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top