Αναστενάζουν στις ουρές οι Έλληνες ! Αυτοψία Star

Η έλλειψη προσωπικού φταίει για την ταλαιπωρία του κόσμου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Απίστευτο χρόνο χάνουν κάθε μέρα από τη ζωή τους οι πολίτες που είναι αναγκασμένοι να στήνονται για ώρες στις ουρές, προκειμένου να εξυπηρετηθούν στα γκισέ των δημόσιων υπηρεσιών.

Ατελείωτες ουρές σε τράπεζες, ταχυδρομεία και εφορίες σχηματίζονται καθημερινά, ενώ το αδιαχώρητο επικρατεί στα υποκαταστήματα της ΔΕΗ και σε παραρτήματα του ΕΟΠΥΥ, με τους Έλληνες να αναστενάζουν!

Τι προκαλεί όλη αυτήν την αναμονή; Η έλλειψη προσωπικού!

Οι πολίτες είναι στα... κάγκελα αλλά λύσεις -τόσα χρόνια- δεν βλέπουν!

Δείτε περισσότερα στο ΒΙΝΤΕΟ του Star

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top