ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ εδώ και μήνες οι εργαζόμενοι στις δομές κατά της φτώχειας

Προσελήφθησαν για να βοηθούν συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη και τείνουν να τους μοιάσουν

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Προσελήφθησαν για να βοηθούν τους συμπολίτες μας που βρίσκονται στα όρια της φτώχειας, και όμως τείνουν να τους μοιάσουν. Ο λόγος για τους εργαζόμενους στις δομές των δήμων, οι οποίοι είναι απλήρωτοι για πάνω από 4 μήνες.

Δείτε περισσότερα στο ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top