Pirelli: Ο κανόνας του Αυστραλού στο Grand Prix Σαουδικής Αραβίας

Η στρατηγική που έφερε τη νίκη

Pirelli: Ο κανόνας του Αυστραλού στο Grand Prix Σαουδικής Αραβίας

Ο Oscar Piastri κέρδισε το Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας. Ήταν η 3η του νίκη σε 5 φετινούς αγώνες. Είναι πλέον επικεφαλής του πρωταθλήματος οδηγών, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά για Αυστραλό οδηγό, μετά το Grand Prix Ιαπωνίας του 2010. Tότε πρωτοπόρος ήταν ο μάνατζερ του Piastri, Mark Webber.Τέσσερις ομάδες έχουν πλέον κερδίσει στη Σαουδική Αραβία, με τη Red Bull να έχει τρεις νίκες στο ενεργητικό της, ενώ η McLaren και η Mercedes έχουν από μία. Αυτή ήταν η τέταρτη νίκη της χρονιάς για την ομάδα του Woking, η 193η συνολικά.

Ο Max Verstappen κατέκτησε το τρίτο του βάθρο για τη σεζόν με τη δεύτερη θέση, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πάντα στους τρεις πρώτους στη Τζέντα, με δύο νίκες και τρεις δεύτερες θέσεις. Ο Charles Leclerc ήταν τρίτος για τη Ferrari, το τρίτο του βάθρο στη Τζέντα, με μία δεύτερη και δύο τρίτες θέσεις τα τελευταία χρόνια.

Pirelli: Ο κανόνας του Αυστραλού στο Grand Prix Σαουδικής Αραβίας
Τα ελαστικά στην πίστα

Λίγες εκπλήξεις υπήρξαν στην εκκίνηση, με μόλις τέσσερις οδηγούς (Norris, Stroll, Hadjar και Hulkenberg) να επιλέγουν τη σκληρή γόμα για το πρώτο μέρος. Οι υπόλοιποι 16 επέλεξαν τη μέση γόμα. Τρεις από αυτούς (Doohan, Ocon και Bortoleto) εκμεταλλεύτηκαν αμέσως το αυτοκίνητο ασφαλείας του πρώτου γύρου, μετά τη σύγκρουση μεταξύ των Gasly και Tsunoda, για να αλλάξουν σε σκληρή γόμα.

Pirelli: Ο κανόνας του Αυστραλού στο Grand Prix Σαουδικής Αραβίας

Οι στρατηγικές που επιλέχθηκαν επιβεβαίωσαν τις προβλέψεις πριν τον αγώνα, τόσο όσον αφορά στον αριθμό των πιτ στοπ όσο και στο διάγραμμα των παραθύρων για τα πιτ στοπ. Από τις κορυφαίες ομάδες, οι μόνοι που δοκίμασαν κάτι διαφορετικό ήταν ο Leclerc, ο οποίος παρέμεινε όσο το δυνατόν περισσότερο έξω στο πρώτο μέρος με τη μέση γόμα (29ος γύρος), και ο Norris, ο οποίος εκκίνησε με τη σκληρή γόμα, κάνοντας πιτ στοπ στον 34ο γύρο. Στην πραγματικότητα, το μεγαλύτερο μέρος διάρκειας, 49 γύρων, ολοκληρώθηκε από τον Οcon (Haas), ο οποίος, έχοντας σταματήσει στην αρχή, συνέχισε μέχρι την καρό σημαία.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top