Renault: Προχωρά την αυτόνομη οδήγηση στα λεωφορεία

Εστιάζει στην εξέλιξη κορυφαίων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης

Renault: Προχωρά την αυτόνομη οδήγηση στα λεωφορεία

Το Μάιο του 2024, το Renault Group παρουσίασε τη στρατηγική των αυτόνομων οχημάτων, λανσάροντας, για πρώτη φορά στην Ευρώπη, από κοινού με τη WeRide, μία πειραματική πρόταση δύο αυτόνομων miniBuses, που εξυπηρετούσαν το κοινό κατά τη διάρκεια του τουρνουά τένις του Roland-Garros.Έχοντας διανύσει πάνω από 1.000km και έχοντας μεταφέρει 700 σχεδόν επιβάτες, το πρώτο αυτό τεστ ευρείας κλίμακος απέδειξε τόσο την ωριμότητα, όσο και την καταλληλότητα της συγκεκριμένης λύσης μεταφοράς επιβατών.

Renault: Προχωρά την αυτόνομη οδήγηση στα λεωφορεία

Βαλένς (Γαλλία): οι μετακινήσεις στις περι-αστικές περιοχές, γίνονται πιο εύκολες

Σε συνέχεια της δοκιμαστικής χρήσης, από τις 10 Μαρτίου έως τις 19 Απριλίου, προγραμματίζεται η υλοποίηση της παροχής υπηρεσιών δημόσιας συγκοινωνίας, με λεωφορεία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 4.Η διαδρομή μήκους 3,3 χιλιομέτρων των δύο λεωφορείων, θα καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες των χρηστών του σιδηροδρομικού σταθμού TGV της Βαλένς, καθώς και των 150 εταιρειών και των 3.000 υπαλλήλων τους, εξυπηρετώντας το σταθμό, το χώρο στάθμευσης, αλλά και το catering hub του επιχειρηματικού πάρκου.

Αεροδρόμιο Ζυρίχης (Ελβετία): ιδιωτικός χώρος με απαιτήσεις υψηλής ασφαλείας

Το πείραμα που διεξάγεται από την WeRide στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης (Ελβετία) από τον Ιανουάριο του 2025, έχει στόχο να διευκολύνει τις μετακινήσεις των εργαζόμενων, μεταξύ των τερματικών σταθμών. Αποδεικνύει έτσι την ικανότητα των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης να λειτουργούν σε πολυσύχναστα περιβάλλοντα, αλλά και να ανταποκρίνονται στις υψηλές απαιτήσεις ασφάλειας και αξιοπιστίας, όπως αυτές ενός αεροδρομίου.

Renault: Προχωρά την αυτόνομη οδήγηση στα λεωφορεία

Το Renault Group και τα αυτόνομα οχήματα

Για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, βάσει των σημερινών συνθηκών της αγοράς, το Group εστιάζει στην εξέλιξη κορυφαίων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (Advanced Driver Assistance Systems-ADAS), όπως το προσαρμοζόμενο Cruise Control και τα συστήματα διατήρησης πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας). Αυτά τα συστήματα υποβοήθησης Επιπέδου 2 (L2), ή ακόμα και L2+, βελτιώνουν το βαθμό ασφαλείας και άνεσης, αφήνοντας στον οδηγό την ευθύνη της οδήγησης.

Ως πρωτοπόρος στην αυτοκίνηση χωρίς άνθρακα, το Renault Group εξετάζει το ενδεχόμενο να προσφέρει, έως το 2030, μια ρομποτική ηλεκτρική πλατφόρμα miniBus, ικανή να ενσωματώνει διάφορες λύσεις αυτοματοποιημένης κίνησης.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top