Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV

Το αστέρι της πρακτικότητας και πoλυχρηστικότητας

Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV

Δεν είναι λίγοι οι οδηγοί οι οποίοι βλέπουν με μια διαφορετική ματιά την αγορά ενός αυτοκινήτου. Δεν επικεντρώνονται μόνο στην εμφάνιση αλλά επιζητούν μεγαλύτερους χώρους  αλλά και πρακτικότητα. Όταν αυτά συνοδεύονται από επιδόσεις αλλά και από το σήμα της Mercedes, τότε το πακέτο είναι πλήρες.

Η «σιδηρά» κυρία της ελληνικής αντιπροσωπείας  Αλεξάνδρα Χρυσού μας παραχώρησε ένα μοντέλο που διαθέτει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά. Την Mercedes B200 η οποία ανανεώθηκε και εξηλεκτρίστηκε με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα.

Στα πλαίσια της ανανέωσης έγιναν διακριτικές αλλά ουσιαστικές αλλαγές. Εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη μάσκα με τους νέους προβολείς τεχνολογίας.Led που δένουν αρμονικά με την μάσκα με το μεγάλο σήμα κατατεθέν που είναι το αστέρι της εταιρείας. Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV

Πίσω επίσης υπάρχουν νέα φωτιστικά σώματα ενώ μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ τεσσάρων ζαντών νέας σχεδίασης με διαστάσεις έωα 19 ίντσες. Οι δύο εξατμίσεις προσδίδουν μια σπορ νότα στο αστεράτο μοντέλο.

 Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV
Περνώντας στο εσωτερικό δεν μπορείς παρά να σταθείς στην υψηλή ποιότητα κατασκευής που αρμόζει σε μια Mercedes. Εδώ έχουν γίνει αλλαγές που για να τις εντοπίσεις πρέπει να έχεις δίπλα το προηγούμενο εσωτερικό. για να το συγκρίνεις.

 Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV

Στο παιχνίδι, βρείτε τις διαφορές, εντοπίζεις την έλλειψη του χειριστηρίου αφής μπροστά από το υποβραχιόνιο. Στην θέση του πλέον υπάρχει μια θήκη. Την ίδια στιγμή ανασχεδιάστηκαν οι επενδύσεις στις πόρτες και όπως είπαμε και η κεντρική κονσόλα. 

Ο πίνακας οργάνων της Mercedes B200 mHEV
Η τεχνολογία κάνει την εμφάνιση της με τις δυο οθόνες των 10,25 ιντσών η κάθε μια. Η πρώτη αφορά τον πίνακα οργάνων ο οποίος σου δίνει την δυνατότητα πολλών παραμετροποιήσεων με τα ανάλογα γραφικά και πληροφορίες.

Η οθόνη αφής της Mercedes B200 mHEV

Στην δεύτερη οθόνη αφής εμφανίζονται όλες οι λειτουργίες του infotainment MBUX της μάρκας. Μιλάμε για κορυφαία χαρακτηριστικά που συναντάς σε μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας με ένα μενού που θυμάσαι με ευκολία και που το χειρίζεσαι επίσης με την ίδια ευκολία  

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η δυνατότητα να αλλάζεις τους χρωματισμούς στα εσωτερικά φώτα της καμπίνας επιβατών κατά το δοκούν μέσω της σχετικής λειτουργίας στην οθόνη αφής.

Η κάμερα οπισθοπορείας της Mercedes B200 mHEV

Η περιμετρική κάμερα οπισθοπορείας προσφέρει εξαιρετική βοήθεια στο παρκάρισμα, σε συνδυασμό με την σχετική  υποβοήθηση.

Οι χώροι επιβατών της Mercedes B200 mHEV
Όμως πέρα από το τεχνολογικό κομμάτι η Mercedes B200 ξεχωρίζει για τους ανετότατους χώρους που προσφέρει στους επιβάτες. Χάρη στο μεταξόνιο των 2729 μέτρων όταν κάθεσαι στο πίσω κάθισμα βλέπεις ότι έχεις αρκετό χώρο για τα πόδια σου ενώ την ίδια στιγμή το αυξημένο ύψος της καμπίνας και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες σου δίνουν ακόμη μεγαλύτερα περιθώρια άνεσης.

Οι χώροι επιβατών της Mercedes B200 mHEV

Οι επιβάτες έχουν επιπλέον στην διάθεση τους πολλούς χώρους για τα μικροαντικείμενα τους .Αλλά και στον χώρο αποσκευών η τιμή των 445 λίτρων ικανοποιεί και με το παραπάνω, με βάση τα αντίστοιχα μοντέλα της συγκεκριμένη κατηγορίας. Μάλιστα αν την συγκρίνουμε με την μικρότερη A-Class εδώ έχουμε 90 λίτρα περισσότερα.

Ο ΄χωρος αποσκευών της Mercedes B200 mHEV

Αν αναδιπλώσουμε το πίσω κάθισμα η τιμή εκτοξεύεται στα 1.455 λίτρα μετατρέποντας την B200 σε επαγγελματικό βανάκι. Μάλιστα το χαμηλό κατώφλι στο πόρτμπαγκάζ με την πόρτα  να ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά διευκολύνει αφάνταστα την φόρτωση ογκώδων και βαριών αποσκευών.

Ο κινητήρας της Mercedes B200 mHEV
Στην «καρδιά» της Mercedes B200 mHEV υπάρχει ο τετρακύλινδρος, με άμεσο ψεκασμό και πλήρως μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,33 λίτρων που συναντάμε στην Α-Class λλά και σε άλλα μοντέλα της Renault και της Nissan. Η απόδοση του είναι 163 ίπποι με την ροπή στρέψης να είναι 270 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ.

 Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV

Στο μοτέρ συμπαραστέκεται το 48-βολτο mild hybrid υβριδικό σύστημα με ένα ηλεκτροκινητήρα 10 kW μίζα/γεννήτρια “RSG”, με 14 ίππους. με 150 Nm ροπής. Η βοήθεια του ήπια υβριδικού συστήματος δίνεται από την εκκίνηση, όπου ουσιαστικά εκμηδενίζεται η κάποια «τεμπελιά» μέχρι να μπεί σε λειτουργία ο υπερτροφοδότης.

Ο πίνακας οργάνων της Mercedes B200 mHEV

Το σύστημα συνεργάζεται με 7άταχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT, το οποίο στην επιλογή προγράμματος Sport ,αξιοποιεί όλες τις δυνατότητες του μοτέρ αντιμετωπίζοντας το βάρος των 1490 κιλών.

 Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV

Μάλιστα ο οδηγός μπορεί να αλλάζει με τα ακροδάκτυλα του, χειροκίνητα τις ταχύτητες μέσω των paddles που είναι πίσω από το πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι.

Τα προγράμματα οδήγησης της Mercedes B200 mHEV

Το σύστημα οδήγσης Dynamic Select σου προσφέρει 4 προγράμματα: ECO, Comfort, Sport και Individual. Οι επιδόσεις είναι πολύ καλές με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 223 χλμ./ώρα.

 Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV

Η λειτουργία EQ Boost δίινει την... άδεια στον βενζινοκινητήρα να σβήνει εντελώς όταν  το επιτρέπουν οι συνθήκες. ενώ όπως γίνεται σε όλα τα ήπια υβριδιοκά συστήματα η ανάκτηση της ενέργειας γίνεται είτε με το φρενάρισμα είτε όταν αφήσεις το δεξί πεντάλ. Η λειτουργία αυτή εμφανίζεται στον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων.

 Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV

Η μέση κατανάλωση δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 9 λίτρα ανά 100 χλμ. με ιδιαίτερα γρήγορη οδήγηση ενώ αν χρησιμοποιήσεις το οικονομικό πρόγραμμα οδήγησης και με την λειτουργία coasting  η τιμή μπορεί να πέσει ακόμη και στα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.Εκπομπές CO2 στα 136 γρμ./χλμ.

 Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV
Μέσα στην πόλη ο κύκλος στροφής 11 μέτρων δίνει μια ευελιξία με την κάμερα οπιοσθοπορείας και το αυτόματο σύστημα στάθμευσης να σου προσφέρουν αμέριστη βοήθεια στο παρκάρισμα .

 Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV

Στον δρόμο τώρα η Mercedes B200 mHEV παρουσιάζει μια υποδειγματική ποιότητα κύλισης με την προσεγμένη ηχομόνωση, να απομονώνει τους ενοχλητικούς θορύβους.Νοιώθεις ότι νρίσκεσαι μέσα σε ένα στιβαρό αυτοκίνητο, έχοντας βέβαια και την ανάλογη ασφάλεια.. Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV

Η Mercedes Β200 mHEV είναι προσανατολισμένη στην άνεση με την  ανάρτηση να αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Στην έκδοση AMG η Mercedes Β200 είναι χαμηλωμένη κατά 15 χιλιοστά πίσω και κατά 20 χιλιοστά μπροστά.

Τα συστήματα ασφαλείας της Mercedes B200 mHEV

Κινηθήκαμε σβέλτα ακόμη και στις κλειστές καμπές του δρόμου με το τιμόνι να δίνει πολύ καλή πληροφόρηση .Το πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων έκαναν αισθητή την παρουσία τους σε γλυστερά οδοστρώματα και όποτε υπερεκτιμήσαμε τις δυνατότητες μας. Τα φρένα ακολουθούν την ασφαλέστατη εικόνα που παρουσιάζει η Mercedes B200 mHEV στον δρόμο. 

 Δοκιμάζουμε τη νέα Mercedes B200 mHEV
Πάμε στο ταμείο. Η Mercedes B200 mHEV είναι ένα μοντέλο της  premium κατηγορίας όχι μόνο λόγω ονόματος αλλά και γιατί διαθέτει όλα τα χαρκτηριστικά που το επιτρέπουν. Ανανεωμένη αισθητικά, με πλουσιότατο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας , εξηλετρισμένη με ήπιο υβριδικό σύστημα που μειώνει  τις εκπομές ρύπων και την κατανάλωση καυσίμου δίνοντας καλύτερες επιδόσεις, διατίθεται στην τιμή εκκίνησης των 44500 ευρώ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ :ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top