Η Dacia με το Sandrider στο Ράλι Dakar 2025

Το πρωτότυπο που σχεδιάστηκε για νίκες

Η Dacia με το Sandrider στο Ράλι Dakar 2025

Συνεχίζοντας την προσπάθειά της για τον επαναπροσδιορισμό του ουσιαστικού, η Dacia πρόκειται από το 2025, να λάβει μέρος στο Ράλι Dakar και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Raid (W2RC). Αντιμετωπίζοντας μερικά από τα πιο απαιτητικά και πιο σκληρά εδάφη του κόσμου, η Dacia αποκαλύπτει το μοντέλο που θα την εκπροσωπήσει, το Sandrider, ένα πρωτότυπο που σχεδιάστηκε για να κερδίσει.

Εμπνευσμένο από το πρωτότυπο Manifesto, το εργαστήριο νέων ιδεών της Dacia που παρουσιάστηκε το 2022, το Sandrider είναι ένα εντελώς νέο όχημα που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αγώνες rally-raid. Το μοντέλο βασίζεται στην αγωνιστική τεχνογνωσία του Renault Group και της Prodrive, μίας αγγλικής εταιρείας που ειδικεύεται στους αγώνες αυτοκινήτων.

Η Dacia με το Sandrider στο Ράλι Dakar 2025

Ως μέρος της προσέγγισης της μάρκας που εστιάζει στις βασικές ανάγκες τόσο των οδηγών όσο και των συνοδηγών, το κοντό, αιωρούμενο καπό είναι σχεδιασμένο με τη λογική της πτέρυγας, όντας ταυτόχρονα αόρατο από το πλήρωμα ώστε να μην εμποδίζει το οπτικό τους πεδίο. Η ειδική επιφάνεια του πάνω μέρους του ταμπλό αποτρέπει τις αντανακλάσεις – πρόκειται για μία τεχνική δανεισμένη από την αεροναυπηγική – που συμβάλλει και αυτή με τη σειρά της στην βελτιστοποίηση της ορατότητας του πληρώματος.

Η Dacia με το Sandrider στο Ράλι Dakar 2025

Σε ό,τι αφορά την καμπίνα, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Dacia έδωσαν μεγάλη έμφαση στις ανάγκες και τους περιορισμούς, τόσο των οδηγών όσο και των συνοδηγών. Το αρθρωτό ταμπλό του Sandrider δίνει τη δυνατότητα σε κάθε μέλος του πληρώματος να προσαρμόσει την εργονομία και τη διάταξη συγκεκριμένων χαρακτηριστικών και συστημάτων, σύμφωνα με τις δικές του απαιτήσεις.

Στην «καρδιά» του βρίσκεται ένας 3λιτρος κινητήρας V6, twin-turbo, άμεσου ψεκασμού με μέγιστη ισχύ : 265 kW/360 bhp στις 5.000 σ.α.λ.και μέγιστη ροπή: 539Nm στις 4.250 σ.α.λ.με μετάδοση 4X4 και μσιριακό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Ο κινητήρας του Sandrider τροφοδοτείται με συνθετικό καύσιμο που παρέχεται από την Aramco. Πρόκειται για μια απλή και οικονομική λύση που συμβάλλει στον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Τα συνθετικά καύσιμα που εξελίχθηκαν από την Aramco συνδυάζουν ανανεώσιμο υδρογόνο με κατακράτηση του CO2, παρέχοντας ένα καύσιμο χαμηλότερης περιεκτικότητας σε άνθρακα που είναι συμβατό με τους σημερινούς κινητήρες. Για τη Dacia, το Ράλι Dakar αποτελεί το ιδανικό πεδίο δοκιμών για αυτήν την τεχνολογία.

Η Dacia με το Sandrider στο Ράλι Dakar 2025

Η αγωνιστική ομάδα των ‘Dacia Sandriders’ αποτελείται από τρία πληρώματα που συνδυάζουν εμπειρία, ταλέντο και ενθουσιασμό:

Ο 49χρονος Γάλλος rallyman Sébastien Loeb, με 9 συνεχόμενους τίτλους στο WRC από το 2004 έως το 2012.

Είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός αγώνων Ράλι, ενώ συχνά θεωρείται ως ο καλύτερος οδηγός ράλι όλων των εποχών.

Ο Sébastien Loeb συμμετέχει στο Dakar από το 2016. Θα έχει συνοδηγό τον Fabian Lurquin.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top