Η BMW αλλάζει τον τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων της

Ποιό είναι το κέρδος για τους πελάτες

Η BMW αλλάζει τον τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων της

Το 2024 το BMW Group θα ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου πωλήσεων. Η εισαγωγή του σε όλη την Ευρώπη θα πραγματοποιηθεί σε διάφορα στάδια, ξεκινώντας με την MINI στην Ιταλία, την Πολωνία και τη Σουηδία την 1η Ιανουαρίου 2024. Οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες θα ακολουθήσουν σταδιακά, ενώ η μετάβαση για την BMW προγραμματίζεται από το 2026.

Η επερχόμενη μετάβαση αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα και θα επιτρέψει σε όλα τα νέα οχήματα BMW και MINI και τα σχεδόν νέα αυτοκίνητα του BMW Group να πωλούνται μέσω ενός πραγματικού μοντέλου αντιπροσωπείας (agency) σε όλη την Ευρώπη.

Η BMW αλλάζει τον τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων της

Το νέο μοντέλο πωλήσεων θα ωφελήσει εξίσου τους πελάτες, τους συνεργάτες λιανικής και το BMW Group. Η τυποποιημένη τιμολόγηση σε εθνικό επίπεδο για πανομοιότυπα μοντέλα θα διασφαλίσει τη διαφάνεια τιμών για τους πελάτες. Επιπλέον, κατά τη μεταβατική περίοδο το BMW Group θα ψηφιοποιήσει ολόκληρη τη διαδικασία αγοράς, δίνοντας στους πελάτες τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ ηλεκτρονικής και φυσικής εμπειρίας αγοράς - και την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ των δύο. Όλα αυτά θα καταστούν εφικτά με ένα ολοκληρωμένο, ενσωματωμένο τοπίο συστημάτων ΙΤ - καθώς και με πλήρη πρόσβαση στο οικείο, συνεκτικό δίκτυο λιανικής.

Η BMW αλλάζει τον τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων της

Το μοντέλο agency προσφέρει στους πωλητές λιανικής μια ελκυστική και μελλοντικά ασφαλή βάση για την επιχείρησή τους, καθώς και μεγαλύτερη ασφάλεια προγραμματισμού. Θα κερδίζουν μια σταθερή προμήθεια ανά πωληθέν όχημα, η οποία υπολογίζεται προσεκτικά, λαμβάνοντας υπόψη όλο το φάσμα των παραγόντων. Το ίδιο ισχύει και για τις διαδικτυακές αγορές, όπου θα αμείβονται πλήρως για τις παραδόσεις των οχημάτων. Επιπλέον, με το νέο μοντέλο πωλήσεων, θα επικεντρωθούν στην παροχή βέλτιστων συμβουλών και στην εξυπηρέτηση των πελατών, έχοντας δυνατότητα πρόσβασης σε ολόκληρο το απόθεμα οχημάτων του BMW Group. Η ανταπόκρισή τους για το νέο μοντέλο πωλήσεων ήταν πολύ θετική και όλοι οι Ευρωπαίοι πωλητές λιανικής έχουν ήδη υπογράψει συμβόλαια για την MINI.

Η BMW αλλάζει τον τρόπο πώλησης των αυτοκινήτων της

Οι πελάτες του BMW Group στην Ιταλία, τη Σουηδία και την Πολωνία μπορούν ήδη να κάνουν χρήση των online προπαραγγελιών για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper και το νέο MINI Countryman στο πλαίσιο του νέου μοντέλου πωλήσεων.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top