Πως η BMW εξοικονομεί 300 τόνους CO2 ετησίως

Ο νέος τρόπος παραγωγής εξαρτημάτων της BMW

Ο νέος τρόπος παραγωγής εξαρτημάτων της BMW

Για πρώτη φορά, η παραγωγή πλαισίων και εξαρτημάτων για συστήματα μετάδοσης κίνησης στο εργοστάσιο 02.10 του BMW Group στο Dingolfing λειτουργεί με ηλεκτρικά θερμαινόμενο δακτυλιοειδή κλίβανο. Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο συμβατικό κλίβανο φυσικού αερίου, ο τελευταίος ηλεκτρικός κλίβανος εξοικονομεί σήμερα περίπου 300 τόνους CO2 ετησίως.

Το καινοτόμο σύστημα που χρησιμοποιείται για τη σκλήρυνση των γραναζιών για ηλεκτρικά κιβώτια ταχυτήτων, έχει παραγωγική ικανότητα περίπου 960.000 γραναζιών ετησίως. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αντίθεση με τους δύο υπάρχοντες κλιβάνους, οι οποίοι τροφοδοτούνται με φυσικό αέριο - ένα ορυκτό καύσιμο - αυτή η νέα λύση κάνει χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για πρώτη φορά.

Αντί να χρησιμοποιεί 33 φλόγες αερίου σε σωλήνες με κεραμικό περίβλημα, όπως το παλαιότερο μοντέλο, ο νέος κλίβανος χρησιμοποιεί τον ίδιο αριθμό ηλεκτρικών θερμαντικών στοιχείων για να αναπτύξουν θερμοκρασία έως και 900 βαθμούς Κελσίου.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top