Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai Kona Hybrid

Έχει πιάσει το νόημα

Hyundai Kona Hybrid ανανεωμένο δοκιμή test drive

Η Hyundai τα τελευταία χρόνια με τα νέα μοντέλα της έχει φύγει από την σκιά των Ευρωπαίων και Ιαπωνων ανταγωνιστών της και έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι του ανταγωνισμού. Μάλιστα η υβριδική έκδοση του Kona διεκδικεί πρωτιά στην κατηγορία του καθώς οι Κορεάτες έχουν πιάσει το νόημα της αγοράς.

το νέο Hyundai Kona Hybrid προσφέρει εκτός από εντυπωσιακή εμφάνιση και την υβροιδική τεχνολογία ενα πακέτο άνεσης και ασφάλειας  που δύσκολα βρίκσεις στην τιμή που προσφέρεται.


Το Kona  έχει όντως μια εντυπωσιακή εμφάνιση που ίσως κάποιοι την θεωρήσουν υπερβολική. Βέβια μετά τις τελευταίες αισθητικές  η εμφάινση έχει γίνει πιο ευρωπαική. Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση εντοπίζεται στα νέα σφηνοειδούς μορφής φωτιστικά σώματα κάτω από τα στενόμακρα φώτα τεχνολογίας led  τα οποία δένουν καλύτερα στο μπροστινό μέρος του Kona. Επιπλέον η νέα μάσκα και οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες μρπσοτά και πίσω έχουν κάνει το όλο σύνολο πιο σύγχρονο και σφώς πιο όμορφο.

Η...περιπετειώδης εμφάινιση του αυτοκινήτου συμπληρώνεται από το αυξημένο ύψος,από  τα σκούρα τόξα πάνω από τους τροχούς , από τα πλαστικά προστατευτικά στα μαρσπιέ και στους προφυλακτήρες.Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι μήκος  4.165 χιλιοστά, πλάτος 1.800 χιλ.ύψος  1.650 (ήταν 1.550) και  μεταξόνιο 2.600 χιλιοστά.

Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρος όπου τα φώτα ακολουθούν την ίδια στενόμ,ακρη σχεδιαστική γραμμή ενώ το πλαστικό πρεοστατευτικό που προστατεύει από τα μικροχτυπήματα όταν κινηθείς εκτός εδάφους

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25” (διαθέσιμος από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού) αλλά και η κεντρική οθόνη των 10,25 ιντσών στο ταμπλό. Μέσω αυτής  έχεις πρόσβαση στα ηλεκτρονικά συστήματα τπου αυτοκινήτου.

Το λογισμικό είναι αναβαθμισμένο με αποτέλεσμα όλα να νταποκρίνονται πιο γρήγορα σε σχέση με το παρελθόν. Το ποιοτικό ηχοσύστημα φέρει την υπογραφή της Krell, υπάρχει σύστημα πλοήγησης,  τηλεματικές υπηρεσίες Hyundai BlueLink και  ασύρματη φόρτιση κινητών τηλεφώνων .

Η κάμερο οπισθοπορείας βοηθά στο άνετο παρκάρισμα .Η συνδεσιμότητα υποστηρίζεται με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ γίνεται mirroring η οθόνη του smartphone. τα πλαστικά στο εσωτερικό είναι σκληρά αλλά με πολύ καλή συναρμογή ,κάτι που είδαμε στην κίνηση σε χωματόδρομους όπου απουσιάζαν ενοχλητικοί θόρυβοι ή τριξίματα

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι με τους πίσω να έοχυν περισσότερο αέρα  για τα γόνατα, χάρη στην νέα διμόρφωση στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων. Ο χώρος αποσκευών, έχει διαθέσιμα 361 λίτρα. 


Το υβριδικό πακέτο περιλαμβάνει  κινητήρα βενζίνης 1.580 κ.εκ.  i4, 16V, άμεσου ψεκασμού, λειτουργία σε κύκλο Atkinson, με απόδοση 105 ίππους στις 5.700 σ.α.λ. με ρπή  147Nm/ 4.000 σ.α.λ. κααι ηλεκτρικό μοτέρ 43,5 ίππων,με ροπή   170 Nm από το...μηδέν.Υπάρχει ακόμη και  συσσωρευτής ιόντων λιθίου 1,56 kWh από την οποία αντλεί ενέργεια ο ηλεκτροκινητήρας..

Η κίνηση μεταφερεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου  διπλού συμπλέκτη, έξι σχέσεων Συνδυαστικά η απόδοση είναι 141 ίπποι με την ροπή στα 256Nm.Να τονίσουμε ότι όσον αφορά τα προγράμματα δεν έχουμε εδώ όπως συνηθίζεται επιλογή λειτουργίας Electric Mode (EV) για κίνηση αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Όμως αυτό αντισταθμίζεται από το γεγονός ότι μέσα στην πόλη υπάρχουν περιπτώσεις όπου ο βενζινοκινητήρας παραμένει αδρανής . Στην υβριδική κίνηση τώρα με την εμφάνιση της σχετικής ένδειξης  ο ηλεκτροκινητήρας  παρέχει έξτρα δύναμη στον βενζινοκινητήρα όταν χρειαστεί περισσότερη δύναμη για προσπεράσεις ή σε ανηφόρες. Η ανάκτηση της ηλεκτρικής ενέργειας γίνεται κατά την πέδηση του αυτοκινήτου ή μέσω φόρτισης από τον βενζινοκινητήρα.


Απλό, κατανοητό κμαι κυρίως αποδοτικό σύστημα που εκτός από τις επιδόσεις έχει αντίκτυπο και στην κατανάλωση καυσίμου. Έτσι είδαμε μέση κατανάλωση 5 με 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τιμή που πετύχαμε χωρίς να...λυπηθούμε το γκάζι. Μάλιστα η μέση τιμή κατανάλωση μπορείνα πέσει ακόμη και πολύ χαμηλότερα στα 4 λίτρα κυρίως στην κίνηση μέσα στην πόλη.Εκπομπές CO2: 90γρμ./χλμ.

Με το πάτημα του γκαζιού όλα γίνονται με πολιτισμένο τρόπο χωρίς...κρεμασματα στις αλλαγές ταχυτήτων.  Τα 0-100 χλμ./ώρα,  στο πρόγραμμα Sport έρχονται σε 11,6 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα.

Πάντως στην επιλογή του προγράμματος λειτουργίας Sport το Hyundai Kona Hybrid εμφανίζεται  πιο επιθετικό, με τις  αλλαγές των ταχυτήτων να παραμένουν λίγο περισσότερο, ανεβάζοντας  γρηγορότερα την βελόνα στα κόκκινα, δείχνοντας  πιο ευαίσθητο  στα κατεβάσματα όταν φρενάραμε.


Όσον  αφορά την οδική συμεπριφορά το πρώτο πλεονέκτημα στην υβριδική έκδοση εντοπίζεται στις αναρτήσεις με γόνατα McPherson μπροστά, ενώ πίσω δεν διαθέτουν ημιάκαμπτο άξονα αλλά  πολλαπλούς συνδέσμους , Η διάταξη αυτή είναι εμφανής στον δρόμο καθώς βλέπεις ότι η κύλιση είναι πιο ποιοτική ενώ η αίσθηση του αυτοκινήτου είναι πιο σκληρή ή καλύτερα πιο στιβαρή προσφέροντας μειωμένες κλίσεις στις στροφές.

Νομίζουμε ότι η σκληρότητα αυτή υπάρχει για να αντιμετωπιστεί καλύτερα το αυξημένο βάρος του ατοκινήτου από το υβριδικό σύστημα και την μπαταρία. Οι διαστάσεις των ελαστικών 225/45 R18 γεμίζουν τους θόλους και προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση.Βέβαια οι σκληρότερες αναρτήσεις μειώνουν κάπως την άνεση μεταφέροντας περισσότερο τις ανωμαλίες στους επιβάτες ,όχι όμως σε βαθμό που να δημιουργεί πρόβλημα. 


Κινηθήκαμε σε γρήγορους ρυθμούς με το τιμόνι να έχει καλή πληροφόρηση και μικρό κύκλο στροφής που βοηθά στην κίνηση μέσα στην πόλη. Τα πλούσια συστήματα ασφαλείας  κάνουν την εμφάνιση τους αντιμετωπίζοντας με επιτυχία τα λάθη ή τις  υπερβολές μας.

Μιλάμε για ένα πρωτόγνωρο πακέτο για την κατηγορία καθώς περιλαμβάνουν αυτόνομη πέδηση, αυτόματη διατήρηση λωρίδας, προειδοποίηση απόσπασης προσοχής, cruise control, κάμερα οπισθοπορείας, ενώ σε προειδοποιεί για την εκκίνηση του μπροστινού σας οχήματος για να ξεκινήσετε και εσείς σε περίπτωση που είστε αφηρημένοι.

Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα πλαινά προστατευτικά βοηθούνη να κινηθείς και σε εκτός δρόμους διαδρομές με σχετική άνεση. Τα φρένα την ίδια στιγμή στάθηκαν στο ύψοις των περιστάσεων ακόμη και σε οριακές καταστάσεις. Να σημειώσουμε ότι αξιοσημείωτη είναι η απόδοση τους και η αντοχή τους μετά από συνεχόμενη χρήση ειδικά με το αυξημένο βάρος που έχουν οι υβριδικές εκδόσεις.


Το νέο Hyundai Kona Hybrid είναι ένα μοντέλο που κάθε άλλο θα αφήσει αδιάφορο τον υποψήφιο αγοραστή. Διαθέτει πλουσιότατο εξοπλισμό ,είναι οικονομικό στην χρήση αξιόπιστο και συνοδεύεται από εργοστασιακή  εγγύηση 5 ετών. Για να αποκτήσετε την έκδοση Premium χρειάζεστε 25090 ευρώ. Για την αμέςσως επόμενη Premium Plus 26690 ευρώ και για την πλουσιότατη Distinctive 28490 ευρώ.  
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top