BMW: Τι κατάφερε στο ασταθές περιβάλλον της αγοράς

Ποιες ήταν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

BMW αγορά πωλήσεις

Σε ένα εξαιρετικά ασταθές περιβάλλον, το BMW Group παρέμεινε στην πορεία του το πρώτο εξάμηνο του 2022. Με ευελιξία και τεχνογνωσία, η εταιρεία αντιμετώπισε προκλήσεις όπως οι συνεχιζόμενες διαταραχές στην εφοδιαστική αλυσίδα και οι ελλείψεις ημιαγωγών και συγκεκριμένων εξαρτημάτων προμηθευτών.

Η υποκείμενη δύναμη και λειτουργική αριστεία του BMW Group αντικατοπτρίστηκαν στα κέρδη του πρώτου εξαμήνου. Παρά την αστάθεια, η εταιρεία πέτυχε περιθώριο EBT του Group 24,5% (2ο Τρίμηνο 2022: 11,3%). Η επανεκτίμηση των μετοχών που κατείχε προηγουμένως στην Κινεζική Κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive Ltd. (BBA) συνέβαλε στην υψηλή απόδοση. Αυτή η επανεκτίμηση λόγω της πλήρους ενοποίησης στις 11 Φεβρουαρίου αύξησε  το οικονομικό αποτέλεσμα κατά € 7,7 δισ.

Το πρώτο εξάμηνο του 2022, το BMW Group κατάφερε να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων του στις 75.890 μονάδες (2021: 36.087 οχήματα /+110,3%, 2ο Τρίμηνο 2022: 40.601 μονάδες, +85,2%). Κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν σημαντικά, σημειώνοντας άνοδο 20,4% στις 184.468 μονάδες (2021: 153.243 οχήματα, 2ο Τρίμηνο 2022: 94.799 μονάδες, +14,2%). Το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων επί των συνολικών παραδόσεων αυξήθηκε στο 15,9% (1ο Εξάμηνο 2021: 11,4%).

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top