Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Γιατί και η εμφάνιση παίζει μεγάλο ρόλο

Nissan Micra N-Sport δοκιμή

Πολλές φορές λένε ότι η εμφάνιση παίζει τον πρωτεύοντα ρόλο ακόμη και στα αυτοκίνητα προκειμένου να τραβήξουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Έτσι όταν ο κύριος Γιάννηης Μεθενίτης, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ελληνικής ;αντιπορσωπείας  μας είπε .ότι έχει στην διάθεση μας να δοκιμάσουμε το Nissan Micra είπαμε: «μα το έχουμε ήδη δεί».

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Μας απάντησε χαμογελώντας «όχι αυτό».Έτσι μόλις το παραλάβαμε, καταλάβαμε ότι έχει απόλυτο δίκιο. Το μαύρο γυαλιστερό Micra  περίμενε στην είσοδο της αντιπροσωπείας του κυρίου Τάκη Θεοχαράκη.

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport
«Γιατί είναι ξεχωριστό:» είναι η πρώτη ερώτηση. Φιμέ κρύσταλλα στις πίσω πόρτες , γυαλιστεροί καθρέφτες , ένθετα ίδιου χρώματος κάτω από τα φωτιστικά σώματα ομίχλη ,και πάνω από τα μαρσπιέ και μαύρες γυαλιστερές 17άρες ζάντες  με ελαστικά (205/45)χαμηλού προφίλ ,συνθέτουτν ένα δυναμικό αποτέλεσμα.

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Όμως μην νομίζετε ότι μόνο εξωτερικά έχουν κάνει τις αιθητικές προσθήκες.Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.999 x 1.935 x 1.455 mm και χώρος αποσκευών: 300 λίτρα.

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport
Εσωτερικά την παράσταση κλέβουν οι επενδύσεις  από Alcantara τόσο στα θερμαινόμενα καθίσματα,όσο και στο ταμπλό .

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Το υλικό δένει αρμονικά με τις  δερμάτινες επενδύσεις με λεπτομέρεια τις λευκές ρίγες. Έτσι υπάρχει ένας ιδανικός συνδυασμός πολυτέλειας με σπορ  χαρακτήρα ο οποίος ικανοποιεί απόλυτα.  

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Από πλευράς εξοπλισμού έχουμε πλέον διαθεσιμο  αυτόματο ηλεκτρονικό κλιμστισμό και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.Ανάμεσα στα αναλογικά όργνα ξεχωρίζει η οθόνη TFT  με στοιχεία του υπολογιστή ταξιδιού. Στην μέση του ταμπλό κυριαρχεί η  οθόνη αφής των 7 ιντσών με την περιμετρική κάμερα οπισθοπορείας και τους αισθητήρες παρκαρίσματος.

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Υπάρχει πλήρης συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto.Το σύστημα ψυχαγωγίας  NissanConnect, με πλοήγηση TomTom, διατίθεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις, αρχής γενομένης από την Acenta. 

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Apple CarPlay με αναγνώριση φωνής Siri και το Android Auto με Google Assistant διατίθενται από την Acenta, προσφέροντας μια σειρά από επιπλέον δυνατότητες ψυχαγωγίας στο αυτοκίνητο.

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport
Πάμε τώρα να θυμηθούμε και τις αρετές του νέου βελτιωμένου βενζινοκινητήρα .Του δίνουμε...ζωή πατώντας τον διακόπτη εκκίνησης και ξεκινάμε. Το μοτέρ μπορε ίσε σχέση με το παρελθόν να έχει 8 λιγόερους  ίππους όμως αυτό έγινε για να καλύψει τις νέες ασυτηρότερες προδιαγραφές ρύπων Εκπέμπει 125 γρμ./χλμ. CO2, τιμή που μεταφράζεται σε τέλη κυκλοφορίας 80 ευρώ..

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Έτσι έχουμε πλέον στην διάθεση μας 92 ίππους  στις 5000 σ.α.λ και ενώ θαα περιμέναμε ότι θα χάναμε σε απόδοση ,έγινε το αντίθετο.. Στο πάτημα του γκαζιού ο βενζινοκινητήρας έδειχνε πιο «ζωντανός» ειδικά όταν κινηθήκαμε στα στενά της  πόλης . Η  ροπή  των 160 Nm προσφέρεται από τις 2.000-3.750 σ.α.λ., δηλαδή 750 σ.α.λ. χαμηλότερα από την προηγούμενη έκδοση με την ιπποδύναμη των 100 ίππων.

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Το μοτέρ συνεργάζεται με το επίσης βελτιωμένο  χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των 5 σχέσεων με την τελευταία σχέση να είναι μακρύτερη προς όφελος της οικονομίας. Με στάνταρ το σύστημα star&stop, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση  είναι στα 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (μετρήσεις WLTP)

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Βέβαια για να πιάσεις την εργοστασικαή κατανάλωση πρέπει να οδηγείς αμυντικά και κάπως...ταξιτζίδικα κάτι που δεν κάναμε καθώς ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου μας ενέπνεε στο να...βυθίζουμε το πόδι μας στο πεντάλ του γκαζιού.

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Αποτέλσμα:«κάψαμε» 7 με 7,5 λίτρα/100 χλμ.Με την βελόνα του στροφόμετρου στα...κόκκινα τα   0-100 χιλιόμετρα έχρονται σε 11,8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 178 χιλιόμετρα

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport
Το Micra χάρη στο στιβαρό πλαίσο την σφιχτή  ρύθμιση της ανάρτησης, τις 17άρες ζάντες με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά αποδείχθηκε όχι μόνο ασφαλές αλλά και ευχάριστο και προβλέψιμο στην οδήγηση . Το τιμόνι έχει  καλή πληροφόρηση και αίσθση , οι κλισεις στις στροφες μειωμένες , τα φρένα άμεσα και αποτελεσματικά. Το  Micra στον αυτοκινητόδρομο αποδείχθηκε ευθύβολο, ανεπηρέαστο από τους πλευρικούς ανέμους και ήσυχο .

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Το  αίσθημα ασφαλείας είναι ανεπτυγμένο, χάρη στην  φαρέτρα συστημάτων ασφαλείας μεταξύ των οποίων υπάρχουν  Hill Start Assist και σύστημα ενεργής πέδησης με αναγνώριση πεζών ,σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, προειδοποίηση τυφλού σημείου ,σύστημα περιμετρικής θέασης ,αναγνώριση σημάτων οδικής ασφάλειας

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport
Το Nissan Micra στην έκδοση N-Sport  είναι ακόμη πιο ελκυστικό με τα παραπάνω σχεδιαστικά στοιχεία και τον πλουσιότερο εξοπλισμό του . Ούτως ή αλλως σχεδιαστικά είναι μπροστά από την εποχή του ενώ συνοδεύεται από την γνωστή αξιοπιστία της μάρκας.

Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

  Για να αποκτήσετε  την συγκεκριμένη έκδοση Nissan Micra N-Sport χρειάζεστε 17390 ευρώ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top