Οδηγούμε το ξεχωριστό Nissan Micra N-Sport

Γιατί και η εμφάνιση παίζει μεγάλο ρόλο

Nissan Micra N-Sport δοκιμή

Πολλές φορές λένε ότι η εμφάνιση παίζει τον πρωτεύοντα ρόλο ακόμη και στα αυτοκίνητα προκειμένου να τραβήξουν το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Έτσι όταν ο κύριος Γιάννηης Μεθενίτης, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ελληνικής ;αντιπορσωπείας  μας είπε .ότι έχει στην διάθεση μας να δοκιμάσουμε το Nissan Micra είπαμε: «μα το έχουμε ήδη δεί».

Μας απάντησε χαμογελώντας «όχι αυτό».Έτσι μόλις το παραλάβαμε, καταλάβαμε ότι έχει απόλυτο δίκιο. Το μαύρο γυαλιστερό Micra  περίμενε στην είσοδο της αντιπροσωπείας του κυρίου Τάκη Θεοχαράκη.


«Γιατί είναι ξεχωριστό:» είναι η πρώτη ερώτηση. Φιμέ κρύσταλλα στις πίσω πόρτες , γυαλιστεροί καθρέφτες , ένθετα ίδιου χρώματος κάτω από τα φωτιστικά σώματα ομίχλη ,και πάνω από τα μαρσπιέ και μαύρες γυαλιστερές 17άρες ζάντες  με ελαστικά (205/45)χαμηλού προφίλ ,συνθέτουτν ένα δυναμικό αποτέλεσμα.

Όμως μην νομίζετε ότι μόνο εξωτερικά έχουν κάνει τις αιθητικές προσθήκες.Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.999 x 1.935 x 1.455 mm και χώρος αποσκευών: 300 λίτρα.


Εσωτερικά την παράσταση κλέβουν οι επενδύσεις  από Alcantara τόσο στα θερμαινόμενα καθίσματα,όσο και στο ταμπλό .

Το υλικό δένει αρμονικά με τις  δερμάτινες επενδύσεις με λεπτομέρεια τις λευκές ρίγες. Έτσι υπάρχει ένας ιδανικός συνδυασμός πολυτέλειας με σπορ  χαρακτήρα ο οποίος ικανοποιεί απόλυτα.  

Από πλευράς εξοπλισμού έχουμε πλέον διαθεσιμο  αυτόματο ηλεκτρονικό κλιμστισμό και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.Ανάμεσα στα αναλογικά όργνα ξεχωρίζει η οθόνη TFT  με στοιχεία του υπολογιστή ταξιδιού. Στην μέση του ταμπλό κυριαρχεί η  οθόνη αφής των 7 ιντσών με την περιμετρική κάμερα οπισθοπορείας και τους αισθητήρες παρκαρίσματος.

Υπάρχει πλήρης συνδεσιμότητα μέσω Apple CarPlay και Android Auto.Το σύστημα ψυχαγωγίας  NissanConnect, με πλοήγηση TomTom, διατίθεται προαιρετικά σε όλες τις εκδόσεις, αρχής γενομένης από την Acenta. 


Αξίζει να σημειωθεί ότι το Apple CarPlay με αναγνώριση φωνής Siri και το Android Auto με Google Assistant διατίθενται από την Acenta, προσφέροντας μια σειρά από επιπλέον δυνατότητες ψυχαγωγίας στο αυτοκίνητο.


Πάμε τώρα να θυμηθούμε και τις αρετές του νέου βελτιωμένου βενζινοκινητήρα .Του δίνουμε...ζωή πατώντας τον διακόπτη εκκίνησης και ξεκινάμε. Το μοτέρ μπορε ίσε σχέση με το παρελθόν να έχει 8 λιγόερους  ίππους όμως αυτό έγινε για να καλύψει τις νέες ασυτηρότερες προδιαγραφές ρύπων Εκπέμπει 125 γρμ./χλμ. CO2, τιμή που μεταφράζεται σε τέλη κυκλοφορίας 80 ευρώ..

Έτσι έχουμε πλέον στην διάθεση μας 92 ίππους  στις 5000 σ.α.λ και ενώ θαα περιμέναμε ότι θα χάναμε σε απόδοση ,έγινε το αντίθετο.. Στο πάτημα του γκαζιού ο βενζινοκινητήρας έδειχνε πιο «ζωντανός» ειδικά όταν κινηθήκαμε στα στενά της  πόλης . Η  ροπή  των 160 Nm προσφέρεται από τις 2.000-3.750 σ.α.λ., δηλαδή 750 σ.α.λ. χαμηλότερα από την προηγούμενη έκδοση με την ιπποδύναμη των 100 ίππων.

Το μοτέρ συνεργάζεται με το επίσης βελτιωμένο  χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων των 5 σχέσεων με την τελευταία σχέση να είναι μακρύτερη προς όφελος της οικονομίας. Με στάνταρ το σύστημα star&stop, η μέση εργοστασιακή κατανάλωση  είναι στα 5,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (μετρήσεις WLTP)

Βέβαια για να πιάσεις την εργοστασικαή κατανάλωση πρέπει να οδηγείς αμυντικά και κάπως...ταξιτζίδικα κάτι που δεν κάναμε καθώς ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου μας ενέπνεε στο να...βυθίζουμε το πόδι μας στο πεντάλ του γκαζιού.

Αποτέλσμα:«κάψαμε» 7 με 7,5 λίτρα/100 χλμ.Με την βελόνα του στροφόμετρου στα...κόκκινα τα   0-100 χιλιόμετρα έχρονται σε 11,8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 178 χιλιόμετρα


Το Micra χάρη στο στιβαρό πλαίσο την σφιχτή  ρύθμιση της ανάρτησης, τις 17άρες ζάντες με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά αποδείχθηκε όχι μόνο ασφαλές αλλά και ευχάριστο και προβλέψιμο στην οδήγηση . Το τιμόνι έχει  καλή πληροφόρηση και αίσθση , οι κλισεις στις στροφες μειωμένες , τα φρένα άμεσα και αποτελεσματικά. Το  Micra στον αυτοκινητόδρομο αποδείχθηκε ευθύβολο, ανεπηρέαστο από τους πλευρικούς ανέμους και ήσυχο .

Το  αίσθημα ασφαλείας είναι ανεπτυγμένο, χάρη στην  φαρέτρα συστημάτων ασφαλείας μεταξύ των οποίων υπάρχουν  Hill Start Assist και σύστημα ενεργής πέδησης με αναγνώριση πεζών ,σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, προειδοποίηση τυφλού σημείου ,σύστημα περιμετρικής θέασης ,αναγνώριση σημάτων οδικής ασφάλειας


Το Nissan Micra στην έκδοση N-Sport  είναι ακόμη πιο ελκυστικό με τα παραπάνω σχεδιαστικά στοιχεία και τον πλουσιότερο εξοπλισμό του . Ούτως ή αλλως σχεδιαστικά είναι μπροστά από την εποχή του ενώ συνοδεύεται από την γνωστή αξιοπιστία της μάρκας.

  Για να αποκτήσετε  την συγκεκριμένη έκδοση Nissan Micra N-Sport χρειάζεστε 17390 ευρώ.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top