Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Δύναμη, οικονομία ,τεχνολογία και εμφάνιση

Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS δοκιμή

Το Audi A3 αποτελούσε πάντα το «δυνατό χαρτί» της εταιρείας σε μια κτηγορία όπου ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος. Το νέο μοντέλο δεν ήταν δυνατόν να μείνει έξω από το παιχνίδι της ηλεκτροκίνησςη και έτσι απέκτησε ένα υβριδικό σύνολο στην έκδοση A3 Sportback 40 TFSI e  η οποία εντυπωσιάζει με την δύναμη των 204 ίππων , με την ηλεκτρική αυτονομία και τον πλούσιο εξοπλισμό της.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS
Ας ξεκινήσουμε από την εξωτερική του εμφάνιση.Το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e ουσιαστικά δεν διαφέρει από την απλή συμβατική  έκδοση. Η μεγάλη διαφορά εντοπίζεται στο μπροστινό  αριστερό φτερό του αυτοκινήτου, όπου συναντάμε την  θύρα φόρτισης.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PSΣτο μπροστινό μέρος την προσοχή τραβάει αμέσως η  επιβλητική εξαγωνική μάσκα και ταα φωτιστιοκά σώματα με τεχνολογία Matrix LED .Η έκδοση της δοκιμής μας S-Line ήταν  πριμοδοτημένη με σπορ λεπτομέρειες και με τις μεγάλες 18άρες  ζάντες αλουμινίου με την διχρωμία.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Στην σιλουέτα του hatchback μοντέλου με τα έντονα πλαϊνά νεύρα και τους τονισμένους θόλους δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές καθώς η Audi ακολουθώντας την πεπατημένη του ομίλου ακολουθεί την ρήση «πετυχημένη συνταγή δεν αλλάζει».

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Το υβριδικό A3 πατάει στην εξελιγμένη πλατφόρμα του MQB evo, η οποία μπορεί χωρίς μετατροπές μπορεί να δεχτεί τον εξηλεκτρισμό του μοντέλου.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Όσον αφορά τις διαστάσεις Audi A3 Sportback 40 TFSI e PHEV παραμένουν οι ίδιες με αυτές της συμβατικής έκδοσης με το μήκος να αγγίζει τα 4343 mm, το πλάτος τα 1816 και το ύψος τα 1449 mm. ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2630 mm.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Οι τιμές αυτές σε προιδεάζουν για τους καλούς εσωτερικούς χώρους και για πορτμπαγκάζ 280 λίτρων (-100 λίτρα σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις ) λόγω τοποθέτησης μπαταριών . Η τιμή ανεβάινει στα 1.100 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PSΣημειώστε ότι δτην θέση του ρεζερβουάρ των 50 λίτρων της συνβατικής έκδοσης πλέον έχει τοποθετηθεί 40άρι σε μια προσπάθεια να ... βολευτούν ι μπαταρίες του υβριδικού συστήματος

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS
Περνάμε στο ποιοτικότατο εσωτερικό και πραγματικά εντυπωσιαζόμαστε από τον τρόπο που εμφανίζει την hi tech τεχνολογία. Πίσω από το σπορ τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με τα εντυπωσιακά γραφικά.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Μιλάμε για το  γνωστό Audi virtual cockpit με τις διαφορετικές παραμετριοποιήσεις των γραφικών μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεταιο και η εμφάνιση τιου εξτρά συστήματος πλοήγησης.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Φυσικά λόγω  υβριδικού συστήματος δεν θα μπορούσε πορά να ππροστεθούν οι ανάλογες τροποποιήσεις στα όργανα με επιπλέον ενδείξεις, δίνοντας σου την δυνατότητα να βλέπεις πότε κινείσαι οικονομικά ή ενεργοβόρα. Οι επιπλέον πληροφορίες περιλαμβάνουν την  ανάκτηση της ενέργειας .

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Οι επιλογές Battery Hold και Battery Charge όπως αντιλαμβάνεστε από την μετάφραση σου δίνεται στην κεντρική οθόνη  την δυνατότητα επιλογής της διατήρησης  ενέργειας ή της φόρτισης της μπαταρίας  μέσω του βενζινοκινητήρα.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Πλέον η δεύτερη οθόνη αφής ΜMI των 10,1 ιντσών δεν βρίσκεται πάνω στο ταμπλό αλλά έχει ενσωματωθεί και διαθέτει πλουσίοτατη πληροφόρηση για τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείαςτου αυτοκινήτου  και της συνδεσιμότητας  myAudi, με Apple CarPlay και Android Auto.Υπάρχει ακόμη και μεγάλη θήκη για την ασύρματη φόρτιση του κινητούσας αλλά και θύρες USB. 

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS
Με την εφαρμογή MyAudi, μπορείτε να ελέγχετε από ασπόσταση το όχημα σας βλέποντας αν είναι (κλειδωμένο ή ξεκλείδωτο, τον κλιματισμό, την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας και ελέγχοντας την αυτονομία 
Η ασφάλεια κάνει έντονη την παρουσία της χάρη σε ένα πακέτο  συστημάτων που περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Μεταξύ άλλων υπάρχει προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας lane departure warning, το σύστημα Collision Avoidance Assistance που επεμβαίνει στο τιμόνι, όταν αρχίσετε τις υπερβολές στους απότομους ελιγμούς .

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Mε το  σύστημα Audi pre sense, η κάμερα έχει άψογη συνεργασία  με το μπροστινό ραντάρ δίνοντας την δυνατότητα αυτόματα  να φρενάρεις και να αποφεύγεις  ατυχήματα με προπορευόμενα αυτοκίνητα , πεζούς και ποδηλάτες. 

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS
Πάμε όμως στο προκείμενο  που δεν είναι άλλο  από τον τρόπο λειτουργίας του υβριδικού συστήματος. Στην «καρδιά» του Audi A3 Sportback 40 TFSI e  40 TFSI e, συναντάμε τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.4 TFSI ο οποίος αποδίδει  150 ίππους και 250 Nm ροπής.Στην...γειτονία του υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων  με 330 Nm από το...μηδέν.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Η τροφοδοότηση του γίνεται από μια  μπαταρία ιόντων λιθίου (13 kWh) η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα .Συνδυαστικά οι δυο κινητήρες αποδίσουν  204 ίππους και 350 Nm ροπής η δύναμη των οποίων μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός 6S tronic αριού αυτόματου διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου ταχυτήτων με τον κομψό επιλογέα και τα paddles πίσω από το τιμόνι για τς χειροκίνητες αλλαγές. Το τελευταίο είναι βελτιωμένο στην λειτουργία και πιο ελαφρύ.Η εκκίνηση γίνεται ηλεκτρικά ,αθόρυβα χωρίς κραδασμούς.  

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Από την θέση του οδηγού μέσω του συστήματος διαχείρισης e-tron, ο οδηγός μπορείς να επιλέξεις είτε την αυτόματη υβριδική λειτουργία είτε  αποκλειστικά την ηλεκτρική ενέργεια των μπαταριών του είτε να διατηρήσεις   το φορτίο των μπαταριών είτε να φορτίσεις  την μπαταρία χρησιμοποιώντας ως γεννήτρια τον βενζινοκινητήρα Στην καθαρά ηλεκτρική κίνηση επιλέγοντας το κουμπί EV η αυτονομία φτάνει τα 55-60 καθαρά, χωρίς ρύπους χιλιόμετρα,, ανάλογα βέβαια με τον τρόπο οδήγησης. Η ανώτατη τελική ταχύτητα με τον ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 140 χλμ./ώρα και όταν την ξεπεράσεις μπα΄νει στο παιχνίδι και ο βενζινοκινητήρας.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Στην υβριδική λειτουργία το Audi ξεδιπλώνει την δύναμη των 204 ίππων προσφέροντας πραγματικά εντυπωσιακές επιδόσεις. Η επιτάχυνση είναι άμεση με τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 7,6 δευτερόλεπτα με τη τελική ταχύτητα να αγγίζει με άνεση τα 227 χλμ./ώρα. όλα βέβαια γίνοντα πιο έυκολα και πιο άμεσζα με την επιλογή του ανάλογου προογράμματος οδήγσης μέσω του Audi drive select και την σπορ επιλογής.όσον αφορά την μέση κατανάλωση με τον συνδυασμό των δυο κινητήρων κυμάνθηκε στα  5,6 λτ./100 χλμ. και  7,5 kWh .Η κατανάλωση πέφτει ακόμη με την επιλογή του  ελεύθερου τροχασμού  του αυτοκινήτου με απενεργοποιημένο τον κινητήρα TFSI κατά την επιβράδυνση, επιτρέποντας  στο αυτοκίνητο να ρολάρει ελεύθερα.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS
Τα πολύ καλά νέα έρχονται και στον τομέα των εκπομπών ρύπων που είναι στα 59 γρ./χλμ. σε WLTP μετρήσεις. Επομένως δεν πληρώνετε τέλη κυκλοφορίας και μπαίνετε με το...σπαθί σας κάθε ημέρα στον δακτύλιο.Για την φόρτιση της μπαταρίας και την πλήρη εκμετάλλευση του υβριδικού συστήματος χρειάζεστε  με πρίζα ισχύος 3,7 kW, σχεδόν 4 ώρες για να φτάσει από το 0% έως 100%  ενώ σε μια κοινή οικιακή πρίζα η πλήρης χρειάζεται περίπου 6 ώρες.Φόρτιση γίνεται κατά το φρενάρισμα ή όταν αφήσεις το πόδι σου από το γκάζι όπου  ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να ανακτήσει έως και 40 kW ενέργειας.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS
Στο δρόμο η πρώτη εντύπωση που αποκομκίσαμε ήταν η η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων με τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω) που προσφέρει μειωμένς κλίσεις στις στροφές με το σύστημα διεύθυνσης να προσφέρει άψογη πληροφόρηση στον οδηγό. Τα επίπεδα ασφαλείας είναι διαίτερα υψηλά κάτι που αντιλαμβάνονται και οι επιβάτες όταν κινηθήκαμε σε οριακούς ρυθμούς. .Το Audi A3 Sportback 40 TFSI e  φρενάρει αποτελεσματικά σε δύσκολες συνθήκες  

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Βέβαια δεν μπορούμε να αμελήσουμε για την σκληρή ρύθμιση των αναρτήσεων ότι είχαμε κυρίως την σπορ επιλογή προγράμματος Το υβριδικό A3 καταπίνει με άνεση τα χιλιόμετρα και αποδείχθηκε σταθερό ακι ευθύβολο ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. 

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Και πάμε στο θέμα της τιμής.Το Audi A3 Sportback 40 TFSI e το μικρομεσαίο premium μοντέλο έχει δυναμική εμφάνιση, υψηλή ποιότητα κατασκευής, πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας , προσφέρει οικονομία στις μετακινήσεις και για να το αποκτήσεις πρέπει να διαθέσεις για την βασική έκδοση ο ποσό των 42.670 ευρώ Η εντυπωσιακή έκδοση της δοκιμής μας S-Line ξεκινάει από τα 47.380 ευρώ,.

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS

Η υβριδική έκδοση Audi A3 Sportback 40 TFSI e  204 PS δείχνει πολύ καλή επιλογή γοα τους ετιαρικούς χρήστες καθώς η λιανική τιμή προφόρων πέφτει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 40.000 ευρώ χωρίς να υπάρχει φορολογία εισοδήματος ενώ όπως αναφέραμε τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top