Δοκιμάζουμε τη νέα Μercedes GLC Coupe 300d 4Matic

Πολυτέλης με σπορ χαρακτήρα 

Μercedes GLC Coupe 300d 4Matic δοκιμή

Η Mercedes έχει πλέον αφήσει πίσω τον συντηρητικό χαρακτήρα και παρουσιάζει μοντέλα που ακόμη και στην κατηγορία SUV συναρπάζουν με την εμφάνιση τους αλλά και τις σπορ επιδόσεις. Ένα από τα μοντέλα είναι και η νέα Mercedes GLC 300d Coupe με ττην τελευταία λέξη της επιγραφής της να χαρακτηρίζει και τον τύπο του αμαξώματος Με μήκος 4.732 μέτρα, ύψος 1.602 μέτρα και πλάτος 1.890 "γεμίζει" το μάτι του παρατηρητή. Ναι,,είναι όμορφη και επιβλητική.Βασίζεται στην GLC με την διαφορά να εντοπίζεται  στις περισσότερες καμπύλες και στο καμπυλωτό σχήμα της οροφής και στα ελκυστικά"οπίσθια". 


Μπροστά ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα ψυγείου diamond με τα νίκελ  στοιχεία αλλά και οι νέοι προβολείς με την στάνταρ στον βασικό εξοπλισμό τεχνολογία  LED High Performance .Βέβαια η Μercedes GLC Coupe της δοκιμής μας είχε τον εξοπλισμό AMG Line  που μεταφράζεται σe διαφορετικούς και πιο επιθετικούς σε σχεδίαση προφυλακτήρες ,στα πλαϊνά νικελένια σκαλοπάτια και στους μεγάλες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με τα ελαστικά χαμηλότερου προφίλ.


Η φιλοσοφία σχεδίασης εντός της Mercedes GLC Coupe 300d 4Matic σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο δεν έχει αλλάξει ,πλην όμως υπάρχουν νέα στοιχεία που κάνουν την μεγάλη διαφορά. Η πιο βασική αλλαγή είναι η τοποθέτηση  του ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και η πραγματικά εντυπωσιακή οθόνη  αφής 10,25 ιντσών. Μιλάμε για το γνωτό πλέον σύστημα της Mercedes που τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στην A-Class με τον χειρισμό να γίνεται με φωνητικές εντολές αρκεί να ξεκινάς με την φράση “Hey Mercedes”. 


Το σύστημα( MBUX) Mercedes-Benz User Experience ουσιαστικά επικοινωνεί διαδραστικά με τον οδηγό και σας ρωτάει με ποιο τρόπο θα μπορούσε να σας βοηθήσει. Εσείς απλά του μεταφέρετε τις εντολές για τον χειρισμό των ηλεκτρονικών συστημάτων infotainment και συνδεσιμότητας ενώ φτάνει στο σημείο να σου δώσει στοιχεία για τον καιρό.Υπάρχει νέο pad πλοήγησης στην κεντρική κονσόλα ενώ χειρισμός γίνεται και από τα πλήκτρα ελέγχου αφής στο νέας σχεδίασης τιμόνι.


Η κάμερα που προβάλει εικόνα περιμετρικά 360 μοιρών, εξυπηρετεί πολύ στο πέρασμα στα στενά της πόλης ανάμεσα σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα ,αποφεύγοντας τα δυσάρεστα ...αγγίγματα .Επιπλέον η προβολή της κάμερας στο πίσω μέρος, λύνει το πρόβλημα της σχετικής  έλλειψης ορατότητας λόγω των φαρδιών κολονών. Τώρα από ποιότητα κατασκευής απλά θα αναφέρουμε ότι είναι...Mercedes με αφρώδη υλικά στο εσωτερικό και υψηλής ποιότητας  γυαλιστερά μάυρα πλαστικά στην κεντρική κονσόλα. 


Οι δερμάτινες επενδύσεις δίνουν τον επιπλέον τόνο πολυτέλειας που πρέπει να διαθέτει ένα μοντέλο με "αστέρι "να το κοσμεί. Οι διαστάσεις σε προϊδεάζουν για τους άνετους χώρους στο εσωτερικό. Ακόμη και οι πίσω επιβάτες έχουν "αέρα" για τα κεφάλια τους παρά την καμπυλότητα της οροφής και θα αισθανθούν λίγο άβολα μόνο όσοι ξεπερνούν το ύψος των 1,85 μέτρα. Ο χώρος αποσκευών με την ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα έχει διαθέσιμα 500 λίτρα.  


Τα πολύ καλά νέα όμως συνεχίζονται και στον τομέα των επιδόσεων που χαρακτηρίζονται αγωνιστικές. Στην "καρδιά" της Μercedes GLC Coupe 300d 4Matic παρά το "300 " στην πινακίδα υπάρχει 2λιτρoς υπερτροφοδοτούμενος diesel κινητήρας  που καλύπτει τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro 6d .Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στους 3 καταλύτες, το σύστημα ψεκασμού ουρίας και το νέο φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων. Αποδίδει 245 καθαρόαιμα άλογα στις 4200 στροφές και τεράστια ροπή 50 Nm στις 1600 σ.α.λ.-2.400 σ.α.λ. Στην πράξη,στο πατημα του γκαζιού, το αυτοκίνητο των 1875 κιλών εκτοξεύεται, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα. 


Οι ταχύτητες στο εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων αλλάζουν χωρίς "κρεμάσματα" ενώ υπάρχουν παρακαλώ και πέντε προγράμματα στο σύστημα Driving Select(Eco,Comfort, Individual, Sport και Sport+). που ανάλογα με την επιλογή επεμβαίνουν το ίδιο ανάλογα  στο τιμόνι, στην αμεσότητα του γκαζιού και στις αναρτήσεις .Η τελική ταχύτητα των 233 χλμ./ώρα έρχεται.. ακόπιαστα. Τα χαρακτηριστικά του μηχανικού συνόλου είναι δύναμη από χαμηλά, βελούδινη λειτουργία ακόμη και στα "κόκκινα " και δύναμη.


Στον ανοιχτό δρόμο η Μercedes GLC Coupe 300d 4Matic ταξιδεύει σαν βέλος, χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους και υποδειγματική ποιότητα κύλισης, με την "βαρύτητα " της κατασκευής να γίνεται αντιληπτή στους επιβάτες. Μάλιστα το στήσιμο του αυτοκινήτου και η τετρακίνηση φυσικά σε κάνουν να ξεχνάς ότι οδηγείς ένα SUV με ελάχιστες κλίσεις στις στροφές, ειδκά στο πρόγραμμα Sport.
H λειτουργία των φρένων επίσης υποδειγματική.

Κινηθήκαμε και σε εκτός δρόμου διαδρομές προκειμένου να δούμε και εκεί τις δυνατότητες της τετρακίνησης. Η λειτουργία της είναι άψογη, το αυτοκίνητο δεν ΄"κολλά"  ακόμη και σε βαθιές λασπώδεις επιφάνειες(ναι έβρεξε) χάρη και στην μεγάλη ροπή στις χαμηλές στροφές που αναφέραμε πιο πάνω.

Βέβαια θα μας πείτε ποιος θα βάλει  ένα αυτοκίνητο τέτοιας αξίας σε σκληρές δοκιμές κινδυνμέυοντας να το πληγώσει με κλααδιά και ... βράχους; Λίγοι θα μας πείτε και εμείς δεν ήμασταν ανάμεσα σε αυτούς καθώς συμπεριφερθήκαμε με ...ευγένεια στην " αστεράτη " κυρία  

Συμπέρασμα. Η νέα Μercedes GLC Coupe 300d 4Matic έχει "αστέρι "όχι μόνο στο σήμα και στην εμφάνιση αλλά και στον κινητήρα που τοποθετείτααι στην κορυφή της κατηγορίας. Μάλιστα η μέση κατανάλωση η οποία δεν ξεπέρασε τα 9 λίτρα με βαρύ το δεξί μας πόδι μειώνει το κόστος χρήσης. Πλούσια σε εξοπλισμό, με πεντάστερη ασφάλεια για τους επιβάτες, με το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης, το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανίχνευσης εμποδίου ή  εάν δεν μπορείτε να συνεχίσετε να οδηγείτε για λόγους υγείας και ένα σωρό άλλα ηλεκτρονικά συστήματα, κοστίζει 71150 ευρώ. Η έκδοση της δοκιμής μας με τον εξοπλισμό AMG κοστίζει 76000 ευρώ.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top