H τέχνη του καμουφλάζ στα πρωτότυπα δοκιμών της SKODA

Τα γεωμετρικά μοτίβα που μπερδεύουν τους...κατασκόπους 

SKODA Καμουφλάζ

Οι ειδικοί του καμουφλάζ της SKODA αφιέρωσαν 120 ώρες για να καλύψουν το πλήρως ηλεκτροκίνητο SKODA ENYAQ iV. Το προσεκτικό καμουφλάζ είναι απαραίτητο καθώς μαραθώνιος εξαντλητικών δοκιμών πραγματοποιείται σε δημόσιους δρόμους, σε όλες τις ηπείρους, για μεγάλο χρονικό διάστημα .Το περίτεχνο καμουφλάζ στα αυτοκίνητα των δοκιμών της SKODA επιτρέπουν μόνο ασαφείς υποθέσεις για το τι κρύβεται πίσω από το εντυπωσιακό τους κάλυμμα.


Αυτό είναι απαραίτητο, δεδομένου ότι πολύ πριν από το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου, τα πρωτότυπα αυτοκίνητα προπαραγωγής που δοκιμάζονται στους δρόμους, θα έχουν ήδη καλύψει έως και δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα, σε πραγματικές συνθήκες. Τις περισσότερες φορές, οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε δρόμους κανονικής κυκλοφορίας. Τα μοτίβα του καμουφλάζ προστατεύουν το γενικότερο σχεδιασμό και τα χαρακτηριστικά κάθε νέου μοντέλου από τα περίεργα βλέμματα και την βιομηχανική κατασκοπεία, χρησιμοποιώντας οπτικές ψευδαισθήσεις που αποπροσανατολίζουν το θεατή.


Ο μαραθώνιος δοκιμών στους δρόμους, μέχρι την έναρξη της παραγωγής, πραγματοποιείται σε όλες τις ηπείρους. Το μοντέλο παραγωγής θα πρέπει να αποδίδει εγγυημένα τα βέλτιστα τόσο σε εξαιρετικά κρύο περιβάλλον με θερμοκρασίες κάτω από τους μείον 30 βαθμούς Κελσίου όσο και πολύ πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου.Στο απαιτητικό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα δοκιμών, τα πρωτότυπα - γνωστά και ως «μουλάρια» - μετά από δοκιμές σε πίστες και κλιματικούς θαλάμους, βγαίνουν σε δημόσιους δρόμους, σε περιβάλλοντα με πολύ υψηλή υγρασία, σε διαδρομές εκτός δρόμου με σκόνη και χώμα, καθώς και σε αρκτικές συνθήκες, στο χιόνι και σε παγωμένες επιφάνειες.


Για να κρατηθεί μυστική η σχεδιαστική ταυτότητα των αυτοκινήτων δοκιμών από τα αδιάκριτα βλέμματα δημοσιογράφων, φωτογράφων και ανταγωνιστών, τα αυτοκίνητα καλύπτονται πολύ προσεκτικά. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να διασφαλιστεί ότι οι τεχνολογικές καινοτομίες, τα νέα χαρακτηριστικά σχεδίασης και οι έξυπνες λεπτομέρειες θα παραμείνουν κρυφά μέχρι την ώρα της επίσημης παρουσίασης. Τα αδιάκριτα βλέμματα θα αναζητήσουν μάταια ακόμη και την επιγραφή ή το σήμα της SKODA σε οποιοδήποτε από τα πρωτότυπα δοκιμών της μάρκας.

Τους «παπαράτσι» που είναι εξοπλισμένοι με κάμερες ή smartphones, ενδιαφέρουν ιδιαίτερα διάφορα χαρακτηριστικά σημεία και στοιχεία του αμαξώματος, όπως οι προβολείς, η μάσκα ή το πίσωμέρος, τα οποία καλύπτονται ή παραποιούνται περίτεχνα ώστε να μην αποκαλύπτονται. Επίσης, τα σχέδια του καμουφλάζ χρησιμοποιούνται για την απόκρυψη του περιγράμματος του αμαξώματος, καθώς μέχρι και τα πλαϊνά παράθυρα καλύπτονται μερικώς, για να αποκρύψουν το σχεδιασμό του προφίλ.

Παρόμοιες προδιαγραφές ισχύουν και για το εσωτερικό. Μια καμπίνα που βρίσκεται κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής πρέπει να προστατεύεται από τους φακούς των φωτογράφων, μιας και ακόμα και ένα πρωτότυπο δοκιμής θα σταθμεύσει περιστασιακά, π.χ. για ανεφοδιασμό σε κάποιο πρατήριο. Στα υλικά που χρησιμοποιούνται σε ένα αυτοκίνητο δοκιμής περιλαμβάνονται τα υφάσματα συσκότισης που διαμορφώνονται σε ανεξάρτητα καλύμματα για το ταμπλό, την κεντρική οθόνη, το σύστημα πολυμέσων, την κεντρική κονσόλα, τους διακόπτες ή τους αεραγωγούς, ενώ είναι εύκολο να αφαιρεθούν. Η SKODA χρησιμοποιεί αυτές τις σχολαστικές, ολοκληρωμένες τεχνικές καμουφλάζ έως ότου έρθει η ώρα για την επίσημη παρουσίαση ενός νέου μοντέλου, διατηρώντας στα ύψη το ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών και των εκπροσώπων των μέσων μαζικής ενημέρωσης, ιδανικά μέχρι την τελευταία στιγμή.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top