Γιατί οι γυναίκες είναι ασφαλείς μέσα σε ένα Volvo

 Δείτε με ποιούς τρόπους το εξασφαλίζει η εταιρεία     

Volvo ασφάλεια γυναίκες

 Οι γυναίκες γενικά διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο τραυματισμού του αυχένα και της σπονδυλικής στήλης από τους άνδρες, λόγω διαφορών στην ανατομία. Όχι όμως όταν κάθονται σε ένα κάθισμα της Volvo, χάρη στο σύστημα προστασίας από τραυματισμό τύπου "whiplash” (WHIPS), που συνδυάζει ένα μοναδικό στιβαρό προσκέφαλο με έξυπνη σχεδίαση καθίσματος για να υποστηρίζει τόσο το κεφάλι όσο και τη σπονδυλική στήλη, προστατεύοντας το λαιμό. Ύστερα από μία σχετικά μεγαλύτερη πτώση των αριθμών των τραυματισμών ανάμεσα σε γυναίκες μέσα σε ένα Volvo με WHIPS, η τεχνολογία τώρα παρέχει συγκρίσιμο κίνδυνο τραυματισμού του αυχένα και της σπονδυλικής στήλης για τους άνδρες και για τις γυναίκες και έχει ελαττώσει κατά το ήμισυ το μακροπρόθεσμο κίνδυνο τραυματισμού, σε σύγκριση με προηγούμενα αυτοκίνητα της Volvo


Σε σχέση με τους άνδρες, οι γυναίκες είναι πιο πιθανό να τραυματιστούν στο στήθος σε ένα ατύχημα με αυτοκίνητο, λόγω διαφορών στην αντοχή του σκελετού. Για καλύτερη προστασία, η Volvo Cars εξελίσσει συνεχώς τη δομή των αυτοκινήτων της, και λανσάρισε τους πλευρικούς αερόσακους προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες μιας σύγκρουσης για τους επιβάτες. Η καινοτομία της Volvo, SIPS (Side Impact Protection System - Σύστημα Προστασίας από Πλευρικές Συγκρούσεις), χρησιμοποιεί μια έξυπνη δομή για να αναβαθμίσει συνολικά την ασφάλεια. Το SIPS, μαζί με τους πλευρικούς αερόσακους, ελαττώνει τους σοβαρούς τραυματισμούς στο στήθος κατά περισσότερο από 50% για το σύνολο των επιβατών, σε σχέση με προηγούμενα μοντέλα της Volvo πριν από την εφαρμογή του. 


 Οι γυναίκες ήταν επίσης στο επίκεντρο της έρευνάς μας για την ανάπτυξη των Πλευρικών Αερόσακων τύπου Κουρτίνας (IC - Inflatable Curtain). Τα διαφορετικά ύψη των επιβατών καθιστούν τους Αερόσακους τύπου Κουρτίνας ένα ζωτικό χαρακτηριστικό ασφαλείας, καθώς καλύπτουν ολόκληρη την επιφάνεια των παραθύρων, προσφέροντας την αναγκαία προστασία στο κεφάλι σε μία πλευρική σύγκρουση. Μαζί με το SIPS και τους πλευρικούς αερόσακους, οι Αερόσακοι τύπου Κουρτίνας (IC) μειώνουν την πιθανότητα τραυματισμών στο κεφάλι κατά σχεδόν 75%, σε σχέση με προηγούμενα μοντέλα της Volvo πριν από την εφαρμογή τους. Το IC ήταν το πρώτο σύστημα αερόσακων που προσφέρει βελτιωμένη προστασία τόσο για τους εμπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες. 

Για να μάθει περισσότερα σχετικά με τον κίνδυνο που διατρέχουν οι έγκυες γυναίκες στις συγκρούσεις, η Volvo Cars ανέπτυξε το πρώτο στον κόσμο ψηφιακό ανδρείκελο σύγκρουσης με βάση το μέσο σωματότυπο μιας εγκύου γυναίκας. Το υπολογιστικό μοντέλο επιτρέπει τη μελέτη παραμέτρων όπως η μετακίνηση του επιβάτη και το πώς η ζώνη ασφαλείας και ο αερόσακος βοηθούν στην προστασία της γυναίκας και του εμβρύου. Η τεχνολογία που προέκυψε και λανσαρίστηκε αρχικά στο XC90 και πλέον σε όλα τα αυτοκίνητα που βασίζονται στην πλατφόρμα SPA, είναι ένας αποσβεστήρας ενέργειας στα καθίσματα που υπερβαίνει κατά πολύ τα τρέχοντα πρότυπα που επιβάλλουν οι κανονισμοί για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. 
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top