Η απόδοση του Subaru Forester e-BOXER στις δοκιμές ασφαλείας Euro NCAP

 Ποιες νέες τεχνολογίες χρησιμοποιήθηκαν 

Subaru Forester e-BOXER Euro NCAP

 Η Subaru Europe, η ευρωπαϊκή θυγατρική της Subaru Corporation, ανακοίνωσε σήμερα ότι το ολοκαίνουργιο Subaru Forester e-BOXER (ευρωπαϊκών προδιαγραφών) πέτυχε τη μέγιστη συνολική βαθμολογία των πέντε αστέρων στις δοκιμές επιδόσεων ασφάλειας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων του 2019 (Euro NCAP).  Επιπλέον, το Subaru XV ξανακέρδισε την αξιολόγηση των πέντε αστέρων με την έκδοση e-BOXER του 2019, μετά από την αντίστοιχη του Euro NCAP του 2017. Το νέο Subaru Forester e-BOXER κατέγραψε εξαιρετικές βαθμολογίες και στις τέσσερις περιοχές αξιολόγησης (Ενήλικος επιβάτης, Ανήλικος επιβάτης, Ευάλωτοι χρήστες δρόμου, Υποβοήθηση Ασφάλειας), πολύ πάνω από το ελάχιστο απαιτούμενο όριο και με έναν αξιοσημείωτο υψηλό συνολικό μέσο όρο. 


Το Euro NCAP σχολίασε στην επίσημη έκθεση των δοκιμών σύγκρουσης: "Και στις δύο δοκιμές, τόσο την μετωπική όσο και την πλευρική, η προστασία όλων των κρίσιμων περιοχών του σώματος ήταν καλή και για τα δύο ανδρείκελα και το Forester πέτυχε τη μέγιστη βαθμολογία σε αυτό το τμήμα της αξιολόγησης. Ο αερόσακος συνοδηγού απενεργοποιείται αυτόματα όταν τοποθετείται στη θέση αυτή ένα σύστημα συγκράτησης παιδιού που βλέπει προς τα πίσω. Οι δοκιμές έδειξαν ότι το σύστημα λειτούργησε δυναμικά και το σύστημα ανταμείφθηκε. Όλοι οι τύποι συγκράτησης για τους οποίους έχει σχεδιαστεί το Forester θα μπορούσαν να εγκατασταθούν και να τοποθετηθούν σωστά στο αυτοκίνητο. Επιπλέον της Προστασίας Ανήλικου Επιβάτη, το Forester απέδωσε την καλύτερη μέχρι σήμερα βαθμολογία για την Subaru στην προστασία ενηλίκων  

Αυτές οι ανώτερες επιδόσεις ασφάλειας σε σύγκρουση έχουν επιτευχθεί χάρη στην Παγκόσμια Πλατφόρμα της Subaru (SGP = Subaru Global Platform). Η SGP βελτιώνει σημαντικά την ακαμψία του αμαξώματος και του πλαισίου (εμπρόσθια πλευρική ακαμψία +90%, στρεπτική ακαμψία +70%, ακαμψία εμπρόσθιας ανάρτησης +70%, ακαμψία οπίσθιου υποπλαισίου +100%) και η απορρόφηση ενέργειας κρούσης έχει βελτιωθεί κατά 40% από τα σημερινά μοντέλα. Μαζί με αυτή τη στέρεη δομή του αμαξώματος, και άλλα χαρακτηριστικά ασφαλείας όπως οι 7 αερόσακοι, συμπεριλαμβανομένου ενός αερόσακου γονάτου SRS που είναι εγκατεστημένος για το κάθισμα του οδηγού, εξασφαλίζεται η ασφάλεια μετά από σύγκρουση στο νέο Forester. 


Για να γίνει το νέο Forester πιο ασφαλές από ποτέ, έχουν χρησιμοποιηθεί και νέες, προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας. Διατίθενται ως βασικός εξοπλισμός μαζί με το σύστημα Υποβοήθησης Οδηγού EyeSight (προσφέροντας Αυτόνομη Πέδηση Ανάγκης, λειτουργίες πλευρικής υποστήριξης και άλλες λειτουργίες) και προσθέτουν στο ήδη αυξημένο πακέτο μέτρων ασφαλείας. Κάποιες από αυτές είναι: Σύστημα Ανίχνευσης Οπίσθιου Οχήματος της Subaru (SRVD), Αυτόματο Φρενάρισμα Οπισθοπορείας (RAB), Πλαϊνή Κάμερα και Αναγνώριση Προσώπου Οδηγού (DMS), μια νέα τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου που ειδοποιεί τον οδηγό όταν εντοπίζει σημάδια κόπωσης ή απόσπασης της προσοχής ενώ βρίσκεται στο δρόμο. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top