Καινούργια  και" καθαρά " φορτηγά από την Mercedes

Kαι ηλεκτρικά έως το 2022 

Mercedes Φορτηγά Ηλεκτρικά

Η Daimler Truck AG, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές επαγγελματικών οχημάτων παγκοσμίως, εφαρμόζει μια βιώσιμη εταιρική στρατηγική και σκοπεύει να προσφέρει καινούργια οχήματα μόνον με πραγματικά ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα («tank-to-wheel») στις τρεις αγορές της Ευρώπης, της Ιαπωνίας και της NAFTA έως το 2039. Ήδη έως το 2022, η Daimler Truck AG σχεδιάζει να συμπεριλάβει ηλεκτροκίνητα οχήματα μαζικής παραγωγής στο χαρτοφυλάκιο των οχημάτων που διαθέτει στις βασικές περιφέρειες της Ευρώπης, των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας. 


 Η Daimler Truck ασχολείται με τα ηλεκτρικά φορτηγά από το 2010, ενώ το 2017 παρουσίασε στην αγορά και στους πελάτες της το πρώτο της μικρό, πλήρως ηλεκτρικό φορτηγό παραγωγής: το ελαφρύ Fuso eCanter. Περισσότερα από 140 eCanter βρίσκονται ήδη στα χέρια πελατών σε διάφορες πόλεις του κόσμου, όπως μεταξύ άλλων η Νέα Υόρκη, το Τόκιο, το Βερολίνο, το Λονδίνο, το Άμστερνταμ, το Παρίσι και η Λισαβόνα. Το φορτηγό βαριάς κατηγορίας Mercedes-Benz eActros με αυτονομία έως 200 χλμ. χρησιμοποιείται εντατικά από πελάτες στη Γερμανία και την Ελβετία στο πλαίσιο του «καινοτόμου στόλου» eActros.

Η πρώτη παράδοση σε πελάτη έγινε το 2018. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, το μεσαίας κατηγορίας Freightliner eM2 και το βαριάς κατηγορίας Freightliner eCascadia υπόκεινται επίσης σε εντατικές δοκιμές από τους πελάτες μας. Το πλήρως ηλεκτρικό Mercedes-Benz eCitaro, που παράγεται ήδη μαζικά στο Μάνχαϊμ από το 2018, δίνει στις πόλεις και στους οργανισμούς ΜΜΜ την ευκαιρία να στρέψουν τους στόλους τους στην οδήγηση με τοπικά μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Σήμερα, το eCitaro χρησιμοποιείται ήδη σε πόλεις όπως το Βερολίνο και το Αμβούργο στη Γερμανία, το Όσλο στη Νορβηγία και το Ystad στη Σουηδία. Οχήματα eCitaro έχουν επίσης παραδοθεί στο Λουξεμβούργο και την Ελβετία. Το eCitaro προωθείται συστηματικά για χρήση σε τακτικά δρομολόγια. Το 2021, το eCitaro θα κυκλοφορήσει στην αγορά με την μπαταρία νέας γενιάς και, το δεύτερο εξάμηνο του 2020, με μπαταρίες στερεού τύπου (μπαταρίες λιθίου-πολυμερών.

Βαγγέλης Γκούμας

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top