Τι λέει η Ford για τα υβριδικά van και την ρύπανση στις πόλεις 

Το πρώτο πείραμα έγινε στο Λονδίνο 

Έρευνα Ford υβριδικά van ρύπανση πόλεις Λονδίνο

Πέρασαν τρείς  μήνες από την  καθιέρωση του πράσινου δακτυλίου στο Λονδίνο και  τα αποτελέσματα μιας δοκιμής που πραγματοποιήθηκε επί ένα χρόνο στη βρετανική πρωτεύουσα δείχνουν ότι τα plug-in υβριδικά επαγγελματικά οχήματα μπορούν να αποτελέσουν την πιο πρακτική και άμεσα διαθέσιμη επιλογή για επιχειρήσεις που έχουν ως στόχο τη συμμόρφωσή τους στους πιο αυστηρούς στόχους μείωσης της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στις πόλεις.


Στη δοκιμή – για  την οποία διατέθηκαν 4,7 εκατομμύρια λίρες από το Advanced Propulsion Centre που χρηματοδοτεί η βρετανική κυβέρνηση -  συμμετείχαν είκοσι Ford Transit Custom Plug-In Hybrid van, τα οποία κάλυψαν 240.000 km σε διάστημα 12 μηνών. Στη δοκιμή το ζητούμενο ήταν το κατά πόσον οι επιχειρήσεις μπορούν να διεκπεραιώσουν τις συνήθεις καθημερινές δραστηριότητες των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τους, μεγιστοποιώντας παράλληλα τη χρήση της αμιγούς ηλεκτροκίνησης που – ως γνωστόν - παράγει μηδενικούς ρύπους.Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το 75% της χιλιομετρικής κάλυψης του στόλου στο Κεντρικό Λονδίνο και το 49% στην περιοχή του Μείζονος Λονδίνου πραγματοποιήθηκε με τη χρήση αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Τα αποτελέσματα της δοκιμής υπογραμμίζουν ότι ακόμα και χωρίς ολοκληρωμένο δίκτυο φόρτισης, τα υβριδικά van μπορούν να μειώσουν δραστικά τις εκπομπές  ρύπων .


Τα επαγγελματικά οχήματα στο Λονδίνο εκτελούν 280.000 διαδρομές κατά τη διάρκεια μιας τυπικής εργάσιμης ημέρας, διανύοντας συνολικά 13 εκατομμύρια χιλιόμετρα – και ο αριθμός αυτός αυξάνεται διαρκώς. Τα van αντιπροσωπεύουν το 75% της μέγιστης κυκλοφορίας οχημάτων οδικών μεταφορών, με πάνω από 7.000 οχήματα την ώρα να κινούνται σε ώρες αιχμής μόνο στο Κεντρικό Λονδίνο. 
Η Ford έχει ήδη ενσωματώσει πολλά από τα ευρήματα των δοκιμών αυτών στα πρωτότυπα οχήματά της με στόχο τη βελτιστοποίηση της έκδοσης παραγωγής του Transit Custom Plug-In Hybrid που θα αρχίσει να πωλείται στα τέλη του 2019.  Τα νέα οχήματα στοχεύουν στην επίτευξη αυτονομίας 50 km με κίνηση με μηδενικούς ρύπους. χρησιμοποιώντας ως range extender έναν βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost. Με τον τρόπο αυτό, η συνολική αυτονομία θα φτάνει τα 500 km περιορίζοντας έτσι το άγχος των οδηγών. 

Βαγγέλης Γκούμας
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top