Πως συμπεριφέρθηκε το κάθε ελαστικό Pirelli στο 1000στο αγώνα της F1  

Δυο αλλαγές βοήθησαν το Hamilton να κερδίσει 

Pirelli ελαστικά Lewis Hamilton Formula 1

Ο Lewis Hamilton πήρε το προβάδισμα στην πρώτη στροφή και ηγήθηκε του τρίτου 1-2 για τη Mercedes στα πρώτα τρία Grand Prix της σεζόν. Η πλειοψηφία των οδηγών πραγματοποίησε δυο αλλαγές κατά τη διάρκεια του 1000στου αγώνα στην ιστορία της Formula 1. Οι πέντε πρώτοι στην τελική κατάταξη υιοθέτησαν πανομοιότυπη στρατηγική δυο αλλαγών μέσης/σκληρής/μέσης γόμας. Οι θερμοκρασίες ήταν πιο χαμηλές από το αναμενόμενο και αυτό επηρέασε την απόδοση των ελαστικών στον αγώνα. 

Καθοριστικά σημεία

•    Η τακτική έπαιξε πρωτεύοντα ρόλο στον αγώνα καθεμιά από τις κορυφαίες ομάδες παρατηρούσε προσεκτικά τις υπόλοιπες και αντιδρούσε ανάλογα.
•    Σε συνέχεια ενός πολύ ζεστού Σαββάτου οι συνθήκες την Κυριακή ήταν πιο κρύες με συννεφιά, θερμοκρασία αέρα στους 21 βαθμούς και θερμοκρασία οδοστρώματος στους 29 βαθμούς. 
•    Σε κάθε σειρά pit stop, η Red Bull του Max Verstappen έμπαινε πρώτη στα pit υποχρεώνοντας τους αντιπάλους της να κάνουν το ίδιο. Οι πέντε πρώτοι στην εκκίνηση είχαν μέση γόμα. Οι ίδιοι τερμάτισαν στις πέντε πρώτες θέσεις με διαφορετική όμως σειρά. 
•    Ο οδηγός της Red Bull, Pierre Gasly που τερμάτισε 6ος ήταν ο οδηγός που βρέθηκε πιο ψηλά απ’ όλους όσοι εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα. Εκκίνησε 6ος και τερμάτισε 6ος χρησιμοποιώντας όλες τις γόμες (όλες τις γόμες χρησιμοποίησαν άλλοι επτά οδηγοί). Ο Gasly μπήκε για 3η φορά στα pit ένα γύρο πριν το τέλος, έβαλε τη μαλακή γόμα και πήρε το βαθμό του ταχύτερου γύρου. 
•    Ο οδηγός της Toro Rosso, Alex Albon κατάφερε να πάρει τον ένα βαθμό της 10ης θέσης παρότι εκκινούσε από τη γραμμή των pit: Έκανε μια αλλαγή από μαλακή σε σκληρή γόμα (την ίδια στρατηγική ακολούθησε ο οδηγός της Renault, Daniel Ricciardo).

Πως συμπεριφέρθηκε το κάθε ελαστικό

    ΣΚΛΗΡΗ C2: Χρησιμοποιήθηκε απ’ όλους τους οδηγούς στον αγώνα εκτός από τον Antonio Giovinazzi της Alfa Romeo που εκκίνησε τελευταίος καθότι είχε πρόβλημα στις δοκιμές. Καθότι η θερμοκρασία ήταν χαμηλή, προκλήθηκε φθορά στα εμπρός ελαστικά που επηρέασε την απόδοση περισσότερο απ’ ότι στις πιο υψηλές θερμοκρασίες της Παρασκευής και του Σαββάτου. 
•    MEΣΗ C3: Μολονότι θεωρητικά ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργή από τη μαλακή γόμα, αποδείχτηκε πολύ καλή για τον αγώνα. Είχε εξαιρετική ισορροπία μεταξύ απόδοσης και φθοράς και αξιοποιήθηκε τόσο στην εκκίνηση όσο και στο φινάλε του αγώνα από τους πέντε πρώτους στην κατάταξη. 
•    ΜΑΛΑΚΗ C4: Χρησιμοποιήθηκε στο τέλος του αγώνα για να επιτευχθεί ο ταχύτερος γύρος από τον Gasly. Τόσο ο Γάλλος όσο και ο Alex Albon της Toro Rosso συμπλήρωσαν πολλούς γύρους στην αρχή του αγώνα μ’ αυτή τη γόμα. 

Βαγγέλης Γκούμας


 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top