Οδηγούμε το VW Golf 1,5 EVO 150 ACT DSG7

Μαθήματα δύναμης και οικονομίας

VW Golf 1,5 EVO 150 ACT DSG7

To Golf αποτελεί το seller της VW σε όλες τις εκδόσεις. Από την πρώτη ημέρα που παρουσιάστηκε μέχρι και σήμερα είχε τη ν ποιότητα κατασκευής, την ασφάλεια και τιους αποδοτικούς κινητήρες να αποτελούν τα βασικά στοιχεία της επιτυχίας. Όμως ποτέ οι Γερμανοί δεν σταμάτησαν να το εξελίσσουν.

 

 

Ειδικά στα μοτέρ καθώς φρόντιζαν την αύξηση των ίππων να συνοδεύει και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η έκδοση με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων με τα 150 άλογα και την απενεργοποίηση των δυο κυλίνδρων αποτελεί ένα τρανό παράδειγμα για το πώς μπορεί ένα μοτέρ να αποδίδει δύναμη και ταυτόχρονα να «ξεκουράζεται» κάνοντας μόνο του οικονομία καυσίμου.Θα ξεκινήσουμε λοιπόν την δοκιμή μας από την «καρδιά» του  Golf της δοκιμής μας.


Προηγμένος κινητήρας με έμφαση στην οικονομία

 

 

Ο βενζινοκινητήρας των  1.5 λτ με  άμεσο ψεκασμό  υψηλής πίεσης με  τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας VGT, TSI., διαθέτει πλήθος τεχνολογιών που αποσκοπούν στην καλύτερη καύση με καλύτερα αποτελέσματα απόδοσης. Αντί για τον μηχανικό θερμοστάτη που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κινητήρες, η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO λειτουργεί ηλεκτρονικά με περιστροφικές βαλβίδες.

Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση, η θερμοκρασία του ψυκτικού ρυθμίζεται ιδανικά ώστε να επιτυγχάνεται αποδοτική διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα και μείωση των τριβών τις οποίες υφίσταται. Ακόμη η επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων (επικάλυψη μέσω υψηλής ενέργειας ψεκασμού πλάσματος) συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήρια εμβόλου, σε βελτιωμένη συμπεριφορά έναντι κρουστικής καύσης και προστασία από διάβρωση σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου.. Στην οικονομία συνεισφέρει η  απενεργοποίηση των 2 από τους 4 κυλίνδρους, λειτουργία σε κύκλο Miller, γίνεται με τέτοιο τρόπο που ο οδηγός δεν το καταλαβαίνει παρά μόνο με την σχετική ένδειξη στην κεντρική οθόνη ανάμεσα στα όργανα. 

 

 

Ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG παρέχει την λειτουργία eco-coasting,. Στην λειτουργία αυτή ο κινητήρας σβήνει μόνος του, απεμπλέκεται  από την μετάδοση όταν το αυτοκίνητο «ρολάρει «χωρίς να πατάς το πεντάλ γκαζιού. Κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα όλες οι ηλεκτρικές  λειτουργίες του Golf διατηρούνται πλήρεις χάρη στην ενισχυμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς καταναλωτές. Σε περίπτωση επιτάχυνσης ή αλλαγής σχέσης κιβωτίου, η λειτουργία coasting και απενεργοποίησης του κινητήρα σταματά χωρίς να γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά του Golf.

Οικονομία και επιδόσεις


 

Στην προκειμένη περίπτωση ο κινητήρας αποδίδει 150 ίππους μεταξύ 5.000-6.000 rpm και Πατάς το γκάζι και το μοτέρ με την μεταξένια λειτουργία  αφήνει ελεύθερους  τους 150 ίππους να δείξουν την δύναμη τους μέχρι και τις 6000 σ.α.λ.  Η ροπή είναι εντυπωσιακή με 25,5 κιλά μεταξύ 1.500 και 3.500 σ.α.λ. προσφέροντας δύναμη από πολύ χαμηλά. Οι στροφές ανεβαίνουν το μοτέρ δείχνει  την εξαιρετική γραμμικότητα με τις λειτουργίες που αναφέραμε να εμπλέκονται χωρίς κανέναν θόρυβο. 

Οι 7 ταχύτητες αλλάζουν υποδειγματικά και σειριακά με τα "αυτάκια" πίσω από ττο τιμόνι, σε μια κλίμακα στροφών από  τις 1.400 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Τα 7 λίτρα κατά μέσο όρο κατανάλωσης -με αρκετά βαρύ το δεξί πόδι- αποδεικνύουν ότι όλα τα μηχανικά μέρη συνεργάζονται προς όφελος της οικονομίας. Η απεμπλοκή των δύο κυλίνδρων δεν γίνεται αντιληπτή όταν οδηγείς σε χαλαρούς ρυθμούς καθώς η  διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Όταν αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις την ισχύ του μοτέρ, βλέπεις επιδόσεις που σε ικανοποιούν απόλυτα. Άλλωστε υπάρχουν επιλογές προγραμμάτων οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Individual) που μπορείς να επιλέξεις για να ικανοποιήσεις τις επιθυμίες σου.  Τα  0 -100 χλμ. έρχονται σε μόλις σε 8,3 δευτερόλεπτα  με την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 216 χλμ./ ώρα .


Φιλικό και ασφαλές στο δρόμο

Στον δρόμο το Golf είναι απλά… Golf με τα «κρατήματα» να ικανοποιούν απόλυτα ακόμη και σε οριακές καταστάσεις. Η έκδοση της δοκιμή  μας φορούσε την προηγμένη ανάρτηση με τους τέσσερεις συνδέσμους πίσω επιλογή που δίνει ασφαλέστατη οδική συμπεριφορά στις κλειστές καμπές του δρόμου με το σύστημα διεύθυνσης χωρίς να είναι «κοφτερό» να διαθέτει την απαραίτητη πληροφόρηση. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι σφιχτή και γενικά το στήσιμο είναι τόσο καλό σε σημείο που να σε κάνει να ξεχνιέσαι. Δεν ήταν λίγες οι φορές που κινούμαστε με 140 χλμ./ώρα και νομίζαμε ότι είχαμε πιάσει 100 χλμ./ώρα.

Πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας 

 

 

Εντυπωσιακός είναι  ο ψηφιακός πίνακας οργάνων TFT με 12,3 ίντσες με πλήρη ανάλυση 1.440x540 pixel, που αντικατέστησε στον αναλογικό πίνακα οργάνων και έχει πέντε διαφορετικές εμφανίσεις .Οι αλλαγές των ενδείξεων γίνονται μέσω των κουμπιών στο πολύ-λειτουργικό τιμόνι. Εντυπωσιακές είναι και οι λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων Discover Pro με την οθόνη των 9,2 ιντσών.Η ποιότητα κατασκευής σε υψηλά επίπεδα όπως  μας έχει συνηθίσει η εταιρεία με τον εξοπλισμό να  διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης με αναγνώριση πεζών, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ραντάρ παρκαρίσματος, ESP, 7 αερόσακους και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Και όλα αυτά στην τιμή των 24800 ευρώ.

Βαγγέλης Γκούμας
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τελευταία Νέα
22.10.19 , 09:11 Καναδάς: Ο Τζάστιν Τριντό νικητής των βουλευτικών εκλογών
22.10.19 , 09:10 Έρχετα νέα μείωση στον ΕΝΦΙΑ το 2020
22.10.19 , 08:48 Παπαγγελόπουλος: Δεν υπάρχει Ρασπούτιν, να ανοίξουν τα τηλέφωνά μου
22.10.19 , 08:46 Ιωάννα: Το πρώτο μήνυμα μετά την αποχώρησή της από το GNTM
22.10.19 , 08:36 Πανελλαδική απεργία εργαζομένων της καθαριότητας σήμερα και αύριο
22.10.19 , 08:29 Δείτε πόσα αυτοκίνητα πούλησε η Mitsubishi  μέσα 9 μήνες
22.10.19 , 08:21 Μεταναστευτικό: Μεταφέρονται 856 πρόσφυγες στην ενδοχώρα
22.10.19 , 07:59 Συρία: Λήγει απόψε η εκεχειρία - Κρίσιμο ραντεβού Ερντογάν με Πούτιν
22.10.19 , 00:03 Έκανε twerking ενώ η Βαρκελώνη φλεγόταν
22.10.19 , 00:02 GNTM 2: Αυτή είναι η παίκτρια που αποχώρησε
21.10.19 , 23:56 GNTM: Ξέσπασε σε κλάματα η Σουζάνα
21.10.19 , 23:46 GNTM: Αυτή η διαγωνιζόμενη είχε το καλύτερο «κλικ»
21.10.19 , 23:39 Φαίη Σκορδά: Τι βρήκε πάνω στο κρεβάτι των παιδιών της και ταράχτηκε;
21.10.19 , 23:23 Έτοιμος για «στρατιωτική δράση» κατά της Τουρκίας ο Τραμπ
21.10.19 , 23:21 GNTM: Η επιλογή της Σουζάνας που… έκαψε την Γκλόρια
19.10.19 , 17:28 Bαρύ πένθος για τον Δημήτρη Ουγγαρέζο: Πέθανε η μητέρα του
21.10.19 , 13:58 Συντετριμμένος ο Δημήτρης Ουγγαρέζος - Λύγισε στην κηδεία της μητέρας του
21.10.19 , 08:38 Επιστροφή φόρου, μέρισμα και αύξηση επιδομάτων στο τέλος του 2019
19.10.19 , 10:57 Κοκκίνου - Χρηστίδου: Ο λόγος που δε μιλάνε πια οι δύο πρώην φίλες
21.10.19 , 09:01 Χοψονίδου: Η αντίδραση του μεγάλου της γιου όταν έμαθε για το 5ο αδερφάκι!
18.10.19 , 13:21 «Stars System»: Η Άση Μπήλιου κάνει τις ερωτικές προβλέψεις των ζωδίων
21.10.19 , 09:19 Χριστίνα Μπόμπα: Η γνωριμία και το πρώτο ραντεβού με τον Σάκη Τανιμανίδη!
18.10.19 , 17:33 Λασκαράκη –Σουλτάτος: Προειδοποίηση για βόμβα στο αυτοκίνητό τους
19.10.19 , 12:20 Κοινωνικό μέρισμα: Ποιοί θα το πάρουν φέτος
18.10.19 , 14:59 «Η Τζένη δεν ερχόταν σε μένα επειδή ήμουν της Αλίκης»
21.10.19 , 15:45 Καβγάς στο GNTM: Η διπροσωπία και η εκδίκηση - Τι θα δούμε απόψε
18.10.19 , 22:04 Το τηλεφώνημα της Χαράς από το GNTM στον Χακί έγινε θέμα στα τουρκικά ΜΜΕ!
21.10.19 , 15:35 GNTM Trailer: Υψηλή ραπτική και «FF» κατά Ελευθερίας την επόμενη εβδομάδα
18.10.19 , 15:08 Τα δάκρυα της μητέρας που δεν πιστεύει ότι το μωρό της πέθανε στη γέννα
21.10.19 , 16:24 Ουγγαρέζος: Όταν είχε δείξει στην εκπομπή του τη μητέρα του!
Back to Top