Οδηγούμε το VW Golf 1,5 EVO 150 ACT DSG7

Μαθήματα δύναμης και οικονομίας

VW Golf 1,5 EVO 150 ACT DSG7

To Golf αποτελεί το seller της VW σε όλες τις εκδόσεις. Από την πρώτη ημέρα που παρουσιάστηκε μέχρι και σήμερα είχε τη ν ποιότητα κατασκευής, την ασφάλεια και τιους αποδοτικούς κινητήρες να αποτελούν τα βασικά στοιχεία της επιτυχίας. Όμως ποτέ οι Γερμανοί δεν σταμάτησαν να το εξελίσσουν.

 

 

Ειδικά στα μοτέρ καθώς φρόντιζαν την αύξηση των ίππων να συνοδεύει και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η έκδοση με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων με τα 150 άλογα και την απενεργοποίηση των δυο κυλίνδρων αποτελεί ένα τρανό παράδειγμα για το πώς μπορεί ένα μοτέρ να αποδίδει δύναμη και ταυτόχρονα να «ξεκουράζεται» κάνοντας μόνο του οικονομία καυσίμου.Θα ξεκινήσουμε λοιπόν την δοκιμή μας από την «καρδιά» του  Golf της δοκιμής μας.


Προηγμένος κινητήρας με έμφαση στην οικονομία

 

 

Ο βενζινοκινητήρας των  1.5 λτ με  άμεσο ψεκασμό  υψηλής πίεσης με  τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας VGT, TSI., διαθέτει πλήθος τεχνολογιών που αποσκοπούν στην καλύτερη καύση με καλύτερα αποτελέσματα απόδοσης. Αντί για τον μηχανικό θερμοστάτη που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κινητήρες, η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO λειτουργεί ηλεκτρονικά με περιστροφικές βαλβίδες.

Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση, η θερμοκρασία του ψυκτικού ρυθμίζεται ιδανικά ώστε να επιτυγχάνεται αποδοτική διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα και μείωση των τριβών τις οποίες υφίσταται. Ακόμη η επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων (επικάλυψη μέσω υψηλής ενέργειας ψεκασμού πλάσματος) συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήρια εμβόλου, σε βελτιωμένη συμπεριφορά έναντι κρουστικής καύσης και προστασία από διάβρωση σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου.. Στην οικονομία συνεισφέρει η  απενεργοποίηση των 2 από τους 4 κυλίνδρους, λειτουργία σε κύκλο Miller, γίνεται με τέτοιο τρόπο που ο οδηγός δεν το καταλαβαίνει παρά μόνο με την σχετική ένδειξη στην κεντρική οθόνη ανάμεσα στα όργανα. 

 

 

Ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG παρέχει την λειτουργία eco-coasting,. Στην λειτουργία αυτή ο κινητήρας σβήνει μόνος του, απεμπλέκεται  από την μετάδοση όταν το αυτοκίνητο «ρολάρει «χωρίς να πατάς το πεντάλ γκαζιού. Κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα όλες οι ηλεκτρικές  λειτουργίες του Golf διατηρούνται πλήρεις χάρη στην ενισχυμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς καταναλωτές. Σε περίπτωση επιτάχυνσης ή αλλαγής σχέσης κιβωτίου, η λειτουργία coasting και απενεργοποίησης του κινητήρα σταματά χωρίς να γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά του Golf.

Οικονομία και επιδόσεις


 

Στην προκειμένη περίπτωση ο κινητήρας αποδίδει 150 ίππους μεταξύ 5.000-6.000 rpm και Πατάς το γκάζι και το μοτέρ με την μεταξένια λειτουργία  αφήνει ελεύθερους  τους 150 ίππους να δείξουν την δύναμη τους μέχρι και τις 6000 σ.α.λ.  Η ροπή είναι εντυπωσιακή με 25,5 κιλά μεταξύ 1.500 και 3.500 σ.α.λ. προσφέροντας δύναμη από πολύ χαμηλά. Οι στροφές ανεβαίνουν το μοτέρ δείχνει  την εξαιρετική γραμμικότητα με τις λειτουργίες που αναφέραμε να εμπλέκονται χωρίς κανέναν θόρυβο. 

Οι 7 ταχύτητες αλλάζουν υποδειγματικά και σειριακά με τα "αυτάκια" πίσω από ττο τιμόνι, σε μια κλίμακα στροφών από  τις 1.400 μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. Τα 7 λίτρα κατά μέσο όρο κατανάλωσης -με αρκετά βαρύ το δεξί πόδι- αποδεικνύουν ότι όλα τα μηχανικά μέρη συνεργάζονται προς όφελος της οικονομίας. Η απεμπλοκή των δύο κυλίνδρων δεν γίνεται αντιληπτή όταν οδηγείς σε χαλαρούς ρυθμούς καθώς η  διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Όταν αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις την ισχύ του μοτέρ, βλέπεις επιδόσεις που σε ικανοποιούν απόλυτα. Άλλωστε υπάρχουν επιλογές προγραμμάτων οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Individual) που μπορείς να επιλέξεις για να ικανοποιήσεις τις επιθυμίες σου.  Τα  0 -100 χλμ. έρχονται σε μόλις σε 8,3 δευτερόλεπτα  με την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 216 χλμ./ ώρα .


Φιλικό και ασφαλές στο δρόμο

Στον δρόμο το Golf είναι απλά… Golf με τα «κρατήματα» να ικανοποιούν απόλυτα ακόμη και σε οριακές καταστάσεις. Η έκδοση της δοκιμή  μας φορούσε την προηγμένη ανάρτηση με τους τέσσερεις συνδέσμους πίσω επιλογή που δίνει ασφαλέστατη οδική συμπεριφορά στις κλειστές καμπές του δρόμου με το σύστημα διεύθυνσης χωρίς να είναι «κοφτερό» να διαθέτει την απαραίτητη πληροφόρηση. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι σφιχτή και γενικά το στήσιμο είναι τόσο καλό σε σημείο που να σε κάνει να ξεχνιέσαι. Δεν ήταν λίγες οι φορές που κινούμαστε με 140 χλμ./ώρα και νομίζαμε ότι είχαμε πιάσει 100 χλμ./ώρα.

Πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας 

 

 

Εντυπωσιακός είναι  ο ψηφιακός πίνακας οργάνων TFT με 12,3 ίντσες με πλήρη ανάλυση 1.440x540 pixel, που αντικατέστησε στον αναλογικό πίνακα οργάνων και έχει πέντε διαφορετικές εμφανίσεις .Οι αλλαγές των ενδείξεων γίνονται μέσω των κουμπιών στο πολύ-λειτουργικό τιμόνι. Εντυπωσιακές είναι και οι λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων Discover Pro με την οθόνη των 9,2 ιντσών.Η ποιότητα κατασκευής σε υψηλά επίπεδα όπως  μας έχει συνηθίσει η εταιρεία με τον εξοπλισμό να  διαθέτει αυτόματο φρενάρισμα ανάγκης με αναγνώριση πεζών, σύστημα ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, cruise control, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ραντάρ παρκαρίσματος, ESP, 7 αερόσακους και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες. Και όλα αυτά στην τιμή των 24800 ευρώ.

Βαγγέλης Γκούμας
 

Ακολουθήστε μας:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
14:15 Αιγόκερως: «Αναλαμβάνετε μεγαλύτερες ευθύνες!»
14:04 Ελευθερία Ελευθερίου: Οι αποκαλύψεις για τη σχέση της με τον Γεωργίου
14:00 Eλεύθερη η 18χρονη που φωτογράφιζε γυμνή την 5χρονη αδερφή της
14:00 Τοξότης: «Μπορεί να προκύψουν σημαντικές προτάσεις!»
13:59 Εκλογική αποζημίωση για ευρωεκλογές-δημοτικές: Πότε θα πληρωθείτε
13:55 Πρώην παρουσιάστρια του Mega ετοιμάζεται να γίνει μαμά!
13:51 «H πρώτη αγάπη» σε δύο πράξεις
13:45 Novartis: Ο Αγγελής ανασύρει τις μηνύσεις Σαμαρά, Βενιζέλου, Αβραμόπουλου
13:45 Θάνατος αστρολόγου: «Ζω μια κόλαση, είμαι αθώος»
13:45 Σκορπιός: «Η προσωπική σας ζωή σας απασχολεί έντονα!»
13:35 Χρήστος Μπάρκας: Αυτό είναι το αγαπημένο του φαγητό!
13:31 Ετοιμάζει την πρώτη ομιλία από το 2009 ο Κώστας Καραμανλής
13:25 Ζυγός: «Ο έρωτας σας απασχολεί περισσότερο!»
13:15 Στέλλα Μιζεράκη: Δημοσίευσε φωτογραφία με τη μητέρα του Πάνου Ζάρλα
13:05 Παρθένος: «Να είστε επιφυλακτικοί απέναντι σε σχέσεις!»
18:18 Aπαστράπτουσα νύφη η Τζένη Μπαλατσινού
19:47 Κόβει την ανάσα η «Πανσέληνος της Φράουλας» - Δείτε εικόνες
17:38 Οι ευχές των γονιών του Βασίλη Κικίλια στο ζευγάρι
20:07 Οι λαμπεροί καλεσμένοι στον γάμο Μπαλατσινού-Κικίλια
15:45 O τρυφερός μπαμπάς Σάκης Ρουβάς - Η έκπληξη που του έκαναν τα παιδιά του
19:21 To φωτογραφικό άλμπουμ από τον γάμο Μπαλατσινού-Κικίλια
10:13 Θα λιώσετε: Η ανάρτηση του Κικίλια στο facebook μετά τον γάμο
13:50 «Καραμπόλες» και εκπλήξεις: Ανακοινώθηκαν οι υποψήφιοι της ΝΔ - Όλη η λίστα
15:47 Σπυριδούλα: «Δεν έχω καλές σχέσεις με τη μητέρα μου γιατί μου άφησε χρέη»
08:42 «Η Δέσποινα Βανδή είναι... 60 χρόνων!»
20:00 Μπαλατσινού-Κικίλιας: Ο στολισμός της εκκλησίας, η ανθοδέσμη και τα φυλαχτά
21:25 Κωστόπουλος: Το βίντεο αφιέρωμα για τον γάμο της Μπαλατσινού
15:05 Όλη η αλήθεια για το περιστατικό με τη Ζέτα Δούκα στο λιμάνι της Ραφήνας
21:52 Το φιλί Μπαλατσινού-Κικίλια στο στόμα μετά το τέλος του Μυστηρίου
20:13 Πάνος Ζάρλας: Πωλούν φωτογραφίες και βίντεο από το τραγικό δυστύχημα!
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε
τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top