Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

Ήρθε από το μέλλον

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

«Όταν το οδηγήσετε  θα εντυπωσιαστείτε» μας είπαν  οι υπεύθυνοι της Ελληνικής αντιπροσωπείας στην πρώτη παρουσίαση που μας έκαναν σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας . Όμως εμείς εντυπωσιαστήκαμε και μόνο που το είδαμε για πρώτη φορά, καθώς τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά το όχημα μοιάζει να έχει έρθει με… τηλε-μεταφορά από το μέλλον.

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

Η εξωτερική σχεδίαση του νέου SUV Peugeot 3008 που «πατάει» στη νέα πλατφόρμα EMP2  είναι μοναδική , επιθετική με μυώδεις γραμμές. Το κάθετο μπροστινό τμήμα με τους μεγάλους αεραγωγούς στον προφυλακτήρα, την φαρδιά μάσκα , η οποία είναι διακομισμένη με χρώμιο και στο μέσον της δεσπόζει το « λιοντάρι» της Peugeot , τραβάει τα βλέμματα. Ο συνδυασμός με τα επιθετικά φωτιστικά σώματα ,το μακρύ οριζόντιο καπό, την υπερυψωμένη μέση γραμμή προφίλ και τις τεράστιες προστατευτικές επιφάνειες στους προφυλακτήρες, στους θόλους των τροχών  και στο κάτω μέρος των θυρών , τις  μπάρες οροφής και τα φουτουριστικά πίσω φωτιστικά σώματα, ενισχύουν τον  περιπετειώδη χαρακτήρα του.

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

Ανάλογα με την έκδοση διατίθενται και κάποια στοιχεία που το κάνουν ακόμη πιο ελκυστικό όπως είναι gloss οροφή «Black Diamond» .Ακολουθώντας τις επιταγές της αγοράς που έχει προσανατολιστεί σε υπερυψωμένα  οχήματα, το νέο Peugeot 3008 έχει αυξημένη απόσταση αμαξώματος από το έδαφος (219mm). Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο η νέα γενιά  έχει πάρει 8 πόντους σε μήκος, με το μεταξόνιο να φθάνει στα 2,68 μέτρα από τα 2,61 μέτρα. (Διαστάσεις 4.447 x 1.841 x 1.624 mm ). H  προσεκτική σχεδίαση κάθε τμήματος, η  χρήση χάλυβα υπερυψηλής αντοχής σε ποσοστό 76%, και οι  προηγμένες τεχνικές παραγωγής, μείωσαν το βάρος κατά 70 κιλά. Το τελικό αποτέλεσμα είναι απόλυτα πετυχημένο και αναδεικνύει τον «διαστημικό» χαρακτήρα του μοντέλου.

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

Όμως τα πράγματα γίνονται ακόμη καλύτερα όταν περνάς στο εσωτερικό. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα . Κυριαρχούν τα ποιοτικά πλαστικά, και οι επενδύσεις χρωμίου στο ταμπλό που αγκαλιάζει οδηγό και συνοδηγό. Η στεφάνη του τιμονιού διαθέτει δύο «κοφτά» πιασίματα στι πάνω και κάτω μέρος του  για καλύτερο πιάσιμο , για μέγιστη ορατότητα και περισσότερο ελεύθερο χώρο  πάνω από τα πόδια του οδηγού.  Στο εσωτερικό κυριαρχεί το περιβάλλον της κωδικής ονομασίας  PEUGEOT i-Cockpit® .

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

Ο ψηφιακός υπερυψωμένος πίνακας οργάνων με την υψηλής ποιότητας γραφικών οθόνη 12,3 με τα πλήρη στοιχεία , αλλάζει μορφή κατά το δοκούν αποτελεί ένα από τα hi lights του αυτοκινήτου. Περιλαμβάνει 5 θεματικές ενότητες η επιλογή των οποίων γίνεται μέσω διακόπτη στο τιμόνι . Η μεγάλη οθόνη αφής 8” που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό παραπέμπει σε  tablet και  λειτουργεί με  έξι διακόπτες «αεροπορικού» τύπου για απευθείας και εύκολη πρόσβαση σε όλες τις  λειτουργίες. Η διάταξη των εικονιδίων είναι πολύ απλή και σε βάζει στο ανάλογο πρόγραμμα με την προβολή των πληροφοριών που επιθυμείς. Στην όραση μεταβάλλοντας την ένταση του εσωτερικού φωτισμού και των χρωμάτων στις οθόνες. Στην ακοή μέσα από διάφορες ατμοσφαιρικές μουσικές ρυθμίσεις. Στην αφή με τα  καθίσματα να προσφέρουν μασάζ πολλαπλών σημείων. Στην οσμή με τον αρωματικό  διαχύτη κάνει την διαμονή πιο ευχάριστη και …μυρωδάτη.

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

Στον πληρέστατο εξοπλισμό μέσω της κεντρικής οθόνης με αφή ,μπορείς να επιλέξεις ένα σωρό λειτουργίες όπως είναι ο  αυτόματος κλιματισμός, τα συστήματα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) αυτόματου φρεναρίσματος ,ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας , σύστημα «επαγρύπνησης» οδηγού (Driver attention warning), αυτόματης ρύθμισης δέσμης των προβολέων, αναγνώρισης ορίων ταχύτητας και πολλών  άλλων. Επιπλέον είναι ιδιαίτερα εύχρηστο και το σύστημα πλοήγησης 3D οι πληροφορίες του οποίοι προβάλλονται και στον πίνακα οργάνων. Το ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας από την γαλλική high end εταιρεία FOCAL® Hi-Fi system (προαιρετικά) είναι εξαιρετικό.

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

Στις λειτουργίες συνδεσιμότητας περιλαμβάνονται  ακόμα Bluetooth, USB, Apple CarPlay και Android Auto,.Χάρη στην λειτουργία Mirror Screen, το περιεχόμενο της οθόνης ενός Smartphone μπορεί να αναπαραχθεί στην οθόνη αφής για καλύτερη και ευκολότερη χρήση διάφορων εφαρμογών Από πλευράς χώρων τώρα, πέντε άτομα θα βολευτούν στο εσωτερικό του ενώ ο χώρος υποσκαφών είναι στα 520 λίτρα και φτάνει με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων  έως και 1.670 λίτρα. Τιμές που βρίσκονται ψηλά σε σχέση με τον άμεσο ανταγωνισμό και τονίζουν τον οικογενειακό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

Η Peugeot  σου λύνει τα χέρια κατά την διάρκεια της φόρτωσης με το σύστημα ανοίγματος της πίσω πόρτας δίχως χέρια, καθώς με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα το άνοιγμα ή το κλείσιμο της πόρτας του πορτμπαγκάζ  γίνεται αυτόματα . Οι θήκες για τα μικροαντικείμενα περισσεύουν ενώ ο χώρος κάτω από τον τεμπέλη είναι τεράστιος και πολύ χρήσιμος για να αποθηκεύσεις πλήθος αντικειμένων. Σε τελική ανάλυση το εσωτερικό του Peugeot 3008 δείχνει στους υπόλοιπους κατασκευαστές με ποιο τρόπο πρέπει να κατασκευάζουν τον θάλαμο του… διαστημοπλοίου, συγνώμη… ξεχαστήκαμε τον θάλαμο των επιβατών ενός αυτοκινήτου.

Στον τομέα του εξοπλισμού  πρέπει να αναφερθούμε ειδικά στο προηγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης «Grip Control» 2ης γενιάς  που είναι στάνταρ από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού (Active) για την Ελληνική αγορά. Με  αυτό βελτιστοποιείται η πρόσφυση του οχήματος μέσω 5 προγραμμάτων που ελέγχονται μέσω περιστροφικού χειριστηρίου στην βάση της κεντρικής κονσόλας. Τα προγράμματα είναι Normal, Snow, Mud, Sand, ESP OFF . Η οδήγηση γίνεται ακόμη πιο εύκολη χάρη στο σύστημα Hill Assist Descent Control (HADC), ένα νέο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης που εξασφαλίζει χωρίς να κάνεις τίποτα  τον ασφαλέστατο   έλεγχο στις απότομες πλαγιές,  με την ταχύτητα του αυτοκινήτου να ανεβαίνει μέχρι τα 3 χλμ./ώρα. Όμως μετά την εξοικείωση με τα υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου που καλό είναι να τα μελετήσετε καλά για να μην τα …ψάχνετε κατά την διάρκεια της οδήγησης , αρχίσουμε να χαιρόμαστε τις αρετές του στον δρόμο. Ξεκινάμε με την αίσθηση ότι  το κάθισμα μας «αγκαλιάζει» και μας προδιαθέτει για πολλά και ξεκούραστα χιλιόμετρα. 

Πατάμε το γκάζι και ο 1600άρης  υπερτροφοδοτούμενος BlueHDI κινητήρας  με σύστημα AdBlue που μειώνει την εκπομπή των ρύπων  αρχίζει να δείχνει τις αρετές του. Αθόρυβος  και ιδιαίτερα πολιτισμένος στην λειτουργία του (για πετρελαιοκινητήρας )αποδίδει 120 άλογα  και  300 Nm ροπής στο… ρελαντί των 1750 σ.α.λ. και συνεργάζεται  με ένα σφιχτό και καλά κλιμακούμενο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις. Ο λεβιές του οποίου βρίσκεται ψηλά σε ιδανική θέση για το χέρι του οδηγού. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές με βάση το μέγεθος και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου με τα 0-100 χλμ.ώρα να έρχονται σε 11,2 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 189 χλμ./ώρα . Το πιο σημαντικό είναι ότι ακόμη και με «άγριες» διαθέσεις δεν είδαμε την μέση κατανάλωση καυσίμου να ξεπετρνά τα 6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα . 

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

Στον δρόμο επιβεβαιώθηκε και η ρήση των υπευθύνων της εταιρείας στην Ελλάδα που τόνιζαν σε κάθε ενότητα της παρουσίασης  ότι «πρέπει να το οδηγήσετε για να καταλάβετε πόσο ξεχωριστό είναι.» Πραγματικά ο τρόπος που ταξιδεύει στον ανοιχτό δρόμο ,ο ι μειωμένες κλίσεις του αμαξώματος στις κλειστές καμπές του δρόμου (ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω), το γρήγορο και άμεσο σε πληροφόρηση  σύστημα διεύθυνσης με το ασυνήθιστα μικρό σε διαστάσεις τιμόνι , η ποιότητα κύλισης, η «δεμένη» αίσθηση που σου δίνει το αμάξωμα σε κάθε ελιγμό που κάνεις αποτελούν τα απαραίτητα συστατικά για να αποφασίσεις να προχωρήσεις σε πολύ μακρινά και ξεκούραστα ταξίδια.

Οδηγούμε το νέο Peugeot 3008

 Όμως ακόμη και όταν μπεις στον χωματόδρομο, όσο κακοτράχαλος και να είναι χάρη στο υπερυψωμένο αμάξωμα  και στο Grip Control 2ης γενιάς  μπορείς να περάσεις εμπόδια που ένα απλό SUV δεν θα είχε την δυνατότητα να διαβεί. Επιπλέον υπάρχει και το παραδοσιακό  Γαλλικό φιλτράρισμα των ανωμαλιών του δρόμου  που συνεισφέρει τα μέγιστα στην άνεση των επιβατών. Tα σύγχρονα συστήματα ευστάθειας διορθώνουν τις όποιες υπερβολές  που θα θελήσεις να κάνεις. Τα φρένα αποτελούν ένα από τα δυνατά σημεία του Peugeot 3008 .Το πιο σημαντικό μπορείς να οδηγείς πολλές ώρες με το χαμόγελο να διαγράφεται στα χείλη σου βλέποντας ότι δεν κουράζεσαι αισθάνεσαι ασφαλής , κάτι που αντιλαμβάνονται και οι υπόλοιποι επιβάτες .  Και πάμε τώρα στο θέμα της τιμής  και των εκδόσεων.

Έκδοση                                                         Τιμή

1.6 BlueHDi 100 S&S ACCESS                      24.900 €

1.6 BlueHDi 100 S&S ACTIVE GRIP              27.400 €

1.6 BlueHDi 120 S&S ACTIVE GRIP              29.400 €

1.6 BlueHDi 120 S&S ALLURE GRIP             31.500 €

1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 ACTIVE GRIP    31.600 €

1.6 BlueHDi 120 S&S EAT6 ALLURE GRIP    33.700 €

Βαγγέλης Γκούμας 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top