Τα Jumbo άλλαξαν τη διαφήμιση με τον «Ζορό» Ψωμιάδη – Ετοιμάζεται το νέο σποτ για τις Απόκριες

Έβγαλαν τον ύμνο της «ΝΔ» που προκάλεσε σάλο / Νέα ενημέρωση 20:58

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε από την διαφήμιση με τον «Ζορό» Ψωμιάδη να σώζει τις Απόκριες ενώ στο τέλος ακούγεται και ο ύμνος της «Νέας Δημοκρατίας», τα Jumbo αποφάσισαν να «κατεβάσουν» την αρχική διαφήμιση και να την τροποποιήσουν, βγάζοντας την επίμαχη μουσική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ποια είναι η καλλονή παρτενέρ του «Ζορό» Ψωμιάδη στη διαφήμιση για τις Απόκριες που έγινε viral

Xαμός στο διαδίκτυο με τον «Ζορό» Ψωμιάδη στη διαφήμιση των Jumbo – Τι λέει για την αμοιβή του και για τις αντιδράσεις

«Εκτός κινδύνου ο Αντόνιο Μπαντέρας σε κρίσιμη κατάσταση η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς» - Το Twitter γλεντά τον «Ζορό» Ψωμιάδη

Αποσύρθηκε η διαφήμιση με τον Ψωμιάδη – «Ζορό» μετά τις φωτιές που άναψε

«Πόλεμος» για τον «Ζορό» Ψωμιάδη και τον ύμνο της «ΝΔ» στη διαφήμιση των «Jumbo»

Όπως θα δείτε και στο video, η εταιρία ανέβασε στην επίσημη σελίδα της στο You Tube το τροποποιημένο διαφημιστικό σποτ,  ενώ στο τέλος υπάρχει και το μήνυμα «ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ».

ΤΙ ΑΝΕΦΕΡΕ ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΣΠΟΤ:

 

«Τα καταστήματα Jumbo εκπροσωπώντας με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο τη βιομηχανία της χαράς δίνουν και φέτος δυναμικά το παρόν στην γιορτή των αποκριών. Με αφορμή το νέο μας διαφημιστικό σποτ για τις απόκριες στο οποίο πρωταγωνιστεί ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης, διευκρινίζουμε ότι δεν είχαμε καμία πρόθεση σχολιασμού και εμπλοκής στην πολιτική σκηνή της χώρας. 


Το τραγούδι, όπως και το concept του διαφημιστικού σποτ επαναφέρει τον κ. Ψωμιάδη στο σκηνικό των αποκριών μέσω ενός χαρακτήρα που είχε υποδυθεί και στον παρελθόν. Κάθε άλλος συσχετισμός είναι ατυχής. Επιπλέον σημειώνουμε ότι η χρήση του τραγουδιού είναι καθόλα νόμιμη και έχουν εξασφαλιστεί τα δικαιώματα χρήσης από το συνθέτη / αποκλειστικό δικαιούχο.

Με στόχο ωστόσο την αποφυγή κάθε παρερμηνείας ή συσχετισμού, αποφασίσαμε οικειοθελώς να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση της μουσικής επένδυσης της διαφήμισης, και εν προκειμένω του τραγουδιού με το οποίο κλείνει το διαφημιστικό σποτ αναδεικνύοντας εμπράκτως την πρόθεσή μας για μη σύνδεση με πολιτικά κόμματα».



 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top