«Η πρώτη εντύπωση μετράει» λένε και έτσι φαίνεται πως συμβαίνει, για αυτό φροντίζουμε να δείχνουμε πάντα περιποιημένοι και ευχάριστοι σε μια συνέντευξη για δουλειά, στο πρώτο ραντεβού ή σε επίσημες περιστάσεις που μας ενδιαφέρουν. Συνήθως έχεις πολύ λίγο χρόνο στις παραπάνω περιπτώσεις για να «τραβήξεις τα βλέμματα» πάνω σου. Φαντάσου ότι κάποιος πρόκειται να σε τραβήξει μια φωτογραφία και έχεις μόνο μια λήψη να δείξεις αυτό που θέλεις για σένα.
Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με το φλερτ, την πρώτη πρώτη επαφή, που θα μετατραπεί σε ενδιαφέρον ή όχι. Κι όμως είτε το πιστεύεις είτε όχι, η πρώτη εντύπωση στο φλερτ είναι καθοριστική για την μελλοντική σας εξέλιξη, το θέμα είναι κατά πόσο εσύ είσαι έτοιμη να του μείνεις αξέχαστη από το πρώτο κιόλας λεπτό.
Ένα ειλικρινές χαμόγελο είναι πάντα μια καλή αρχή. Όταν είσαι χαμογελαστή, άσχετα με το αν φοράς φόρμες ή το πιο όμορφο φόρεμα, κερδίζεις αμέσως την προσοχή του άλλου. Η θετική αύρα που εκπέμπεις είναι πάντα το κλειδί για να έρθεις κοντά με κάποιον και να αρχίσετε να μιλάτε.
Η θετική στάση που πρέπει να υιοθετήσεις, αν δεν το έχεις κάνει ήδη. Το φλερτ μπορεί να σε βρει οπουδήποτε, στο λεωφορείο, στο super market, σε καφέ σε ένα απλό περίπατο, άρα πρέπει να είσαι προετοιμασμένη. Και δεν εννοώ τόσο εμφανισιακά όσο από άποψη ψυχολογίας. Όταν αντιμετωπίζεις τους γύρω σου με ευγένεια και θετικά vibes μόνο καλά πράγματα μπορούν να σου προκύψουν. Ακόμα και η ερώτηση «που είναι η στάση του λεωφορείου» από έναν κούκλο περαστικό, μπορεί να οδηγηθεί σε φλερτ αν τον αντιμετωπίσεις θετικά.
Το σημαντικότερο όμως είναι να μην προσπαθήσεις να τον παραπλανήσεις, παρουσιάζοντας κάποια που δεν έχει σχέση με εσένα. Ναι ένα-δύο μικρά ψεματάκια επιτρέπονται, όμως μην του πεις ότι τρελαίνεσαι για την jazz και εσύ στο άκουσμά της βγάζεις σπυριά. Το ζητούμενο είναι να τον εντυπωσιάσεις για αυτό που πραγματικά είσαι. Αν έχετε κοινά ενδιαφέροντα καλώς, αλλιώς αν δεν έχετε πάλι καλώς, γιατί να θυμάσαι τα ετερώνυμα έλκονται!.
Συντάκτης: Κωνσταντίνα Κύρκου
Πηγή: allyou.gr
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.