Πρώτη φορά: Η Ελένη Μενεγάκη μιλά για τις αλλαγές στην εκπομπή της

Πώς σχολίασε την κριτική που δέχεται

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Για τις φετινές αλλαγές στην εκπομπή της μίλησε η Ελένη Μενεγάκη στην κάμερα της εκπομπής «Αποκαλυπτικά».

Τις προηγούμενες ημέρες η παρουσιάστρια βρέθηκε στην ΕΡΤ για να παρουσιάσει τον τηλεμαραθώνιο της Unicef, και κατά την είσοδό της στο studio, η δημοσιογράφος της εκπομπής τη ρώτησε για τη φετινή σεζόν, με την Ελένη Μενεγάκη να απαντά:

«Η φετινή σεζόν για εμένα είναι όμορφη και όπως πάντα δραστήρια».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Αυξάνεται η «Ελένη»: Με μια ώρα παραπάνω εκπομπή (τελικά) η Μενεγάκη

Όσο για τις αλλαγές που έγιναν στην εκπομπή της;

 

«Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι στην δουλειά μου. Δεν ξέρω αν βλέπετε κάτι καινούριο εσείς, αν το βλέπετε τότε χαίρομαι. Ελπίζω να το δει και ο κόσμος» απάντησε.

Τέλος, ρωτήθηκε και για την κριτική που δέχεται για την επαγγελματική της πορεία:

«Εκείνοι κάνουν τη δουλειά τους και εγώ τη δικιά μου».

 

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top