Ο Γιώργος Λιάγκας αποχώρησε από το Rising Star- Τι συνέβη on air;

Η Δέσποινα Βανδή ανέλαβε την παρουσίαση

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μια μικρή αδιαθεσία την ώρα του live ανάγκασε τον Γιώργο Λιάγκα να αποχωρήσει από την σκηνή του Rising Star.

Ο παρουσιαστής έκανε νόημα πως ζαλίζεται και αποχώρησε με τη Δέσποινα Βανδή να ανεβαίνει στη σκηνή και να αναλαμβάνει την παρουσίαση εξηγώντας ότι ο παρουσιαστής ένιωσε μια αδιαθεσία και ζαλίστηκε γι’αυτό χρειάστηκε να φύγει για λίγο.

Λίγο μετά τις διαφημίσεις ο παρουσιαστής επανήλθε κανονικά στη θέση του και όπως ήταν φυσικό ευχαρίστησε τη Δέσποινα Βανδή για την βοήθεια.

«Λες ότι είσαι φίλος μου, αλλά η Βανδή πετάχτηκε πρώτη», είπε αστειευόμενος στον Αντώνη Ρέμο.

Δείτε το βίντεο…

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top