Νιώθεις κουρασμένη από νωρίς το απόγευμα; Τι μπορεί να φταίει

Bεβαιώσου πως καταναλώνεις πολλούς υδατάνθρακες

κούραση

Ξεκινάς τη μέρα σου με όρεξη και κάπου εκεί μετά το μεσημεριανό φαγητό, νιώθεις κουρασμένη και σκέφτεσαι πόσο θα ήθελες να πάρεις ένα υπνάκο.

Εάν ξυπνάς νωρίς για να πας στη δουλειά, το σώμα σου θα ζητήσει φυσικά ένα διάλειμμα το απόγευμα, σύμφωνα με την Elite Daily. Η Lona Sandon, MEd, εξηγεί στο WebMD: «Φαίνεται να υπάρχει κάτι φυσικό σε αυτή τη χαλάρωση. Μερικοί πολιτισμοί έχουν την μεσημεριανή σιέστα, κάτι που βοηθάει τους ανθρώπους στο να είναι πιο παραγωγικοί και να συγκεντρώνονται καλύτερα. Περίπου αυτήν την ώρα της ημέρας, το σώμα σας μιμείται τη διαδικασία που περνά ακριβώς πριν πάτε για ύπνο τη νύχτα - η θερμοκρασία του σώματός σας μειώνεται ελαφρώς. Με τη μείωση αυτής της θερμοκρασίας, σηματοδοτεί την απελευθέρωση της μελατονίνης και αυτό συμβαίνει σε μικρότερη κλίμακα το απόγευμα», εξηγεί στο WebMD.

Ποια τρόφιμα πρέπει να έχουμε σπίτι μας στο Lockdown

Πέρα από τους φυσικούς βιορυθμούς του σώματός μας, ένας άλλος ένοχος για την απογευματινή μας κούραση μπορεί να οφείλεται στην έλλειψη αυτο-φροντίδας. Για παράδειγμα, αν δεν τρως ένα πλήρες πρωινό, μπορεί να σου δημιουργεί κούραση κάτι που εκδηλώνεται το μεσημέρι. Επιπλέον, το να πίνεις καφέ νωρίς το πρωί μπορεί να εξαντλήσει τα ενεργειακά σου αποθέματα και να οδηγήσει σε κατάπτωση αργότερα μέσα στην ημέρα.

Βεβαιώσου ότι παίρνεις αρκετούς υδατάνθρακες νωρίς το πρωί για να τροφοδοτήσεις τους μυς και τον εγκέφαλό σου. Και για μεσημεριανό γεύμα, απόφυγε τα γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, καθώς αυτά μπορεί να διαρκέσουν περισσότερο για να αφομοιωθούν και να μειώσουν τα επίπεδα ενέργειας σου, όπως σημειώνεται από το WebMD.

Koυρκουμάς: Πότε κάνει καλό και σε ποιες περιπτώσεις πρέπει να αποφεύγεται

Σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο Northwestern, είναι σημαντικό να αποφεύγεις χαμένες θερμίδες όπως ενεργειακά ποτά αυτήν την περίοδο. Είναι φυσικό το κουρασμένο σύστημά σου να χρειάζεται ένα διάλειμμα το απόγευμα. Ακριβώς επειδή πολλοί από εμάς ορίζουμε χρονοδιαγράμματα για τη δουλειά μας δεν σημαίνει ότι το σώμα πρέπει κι αυτό να τα ακολουθεί. Να θυμάσαι: δώσε προτεραιότητα στη ξεκούραση και τη φροντίδα του σώματός σου. Αυτά είναι πιθανώς τα πιο ισχυρά αντίδοτα στην απογευματινή κατάπτωσή σου.

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή: mylife.com.cy 

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top