Πώς θα διώξεις λίγα κιλά πριν τις γιορτές - Και όμως γίνεται!

O διατροφολόγος Κώστας Χαρή σου εξηγεί τον τρόπο

τραπέζι με φίλους

Βρισκόμαστε ένα πριν τα Χριστούγεννα και πολύ λιγότερο πριν τα πρώτα «τραπέζια». Πολλοί έχουν αγχωθεί εάν τους έχει απομείνει χρόνος για να χάσουν περιττά κιλά πριν ξεκινήσουν οι γιορτές, στις οποίες πιο δύσκολα θα μπορούμε να αντισταθούμε σε γλυκά και νόστιμα φαγητά.

Κορωνοϊός: Πόση ώρα πρέπει να γυμναζόμαστε μέσα στην καραντίνα

Το σημαντικό είναι να μην πούμε «με τον νέο χρόνο». Εάν βρίσκεσαι τώρα 2-3 κιλάκια πάνω από το κανονικό τότε με την χαλάρωση αυτές τις 3-4 εβδομάδες πριν από τις γιορτές και τις 2 εβδομάδες των γιορτών αυτά τα 2-3 κιλάκια μπορούν να γίνουν περισσότερα από 5.

Παρακάτω παραθέτουμε μερικές συμβουλές για απώλεια βάρους πριν από τις γιορτές:

Απόφυγε τη ζάχαρη

Η αυξημένη κατανάλωση απλής ζάχαρης μπορεί να σαμποτάρει τη προσπάθεια απώλειας βάρους γι’ αυτό διάβασε σωστά τους διατροφικούς πίνακες στο πίσω μέρος των προϊόντων. Διάβαζε πάντα τους πίνακες για να μην πέσεις στην παγίδα των προϊόντων που είναι χαμηλά σε λιπαρά αλλά έχουν αυξημένη ζάχαρη και αντίθετα.


Περιόρισε το αλκοόλ

Οι αυξημένες θερμίδες από το αλκοόλ όχι μόνο αυξάνουν την παραγωγή λίπους αλλά ταυτόχρονα είναι «άδειες» θερμίδες που δεν προσφέρουν βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Μικρά και συχνά γεύματα

Η σημασία των μικρών γευμάτων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας είναι καταλυτικής σημασίας όταν κάποιος προσπαθεί να χάσει βάρος. Τα μικρά γεύματα ή σνακ διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του μεταβολισμού αφού όταν τρως μικρότερες ποσότητες κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα έχεις μια μεταβολική ώθηση από την πέψη, την επεξεργασία και την αποθήκευση ενέργειας από το φαγητό.

Τα σνακ μπορούν να ικανοποιήσουν την πείνα σας κατά τη διάρκεια της ημέρας και έτσι να αποτρέψουν την υπερκατανάλωση τροφής. Θα πρέπει το κάθε σνακ όμως, να μην υπερβαίνει τις 100 θερμίδες. Αυτό μπορεί να είναι ένα φρούτο, 10 αμύγδαλα ή μια μπάρα δημητριακών

Σκληρά λαχανικά

Πριν το κυρίως γεύμα, το βράδυ στη τηλεόραση ακόμα και κατά τη διάρκεια της ημέρας καταναλώστε ωμά, σκληρά λαχανικά όπως καρότο, πιπεριές, αγγουράκι και σέλινο. Προετοιμάσου από το προηγούμενο βράδυ αποθηκεύοντας τα λαχανικά σε δοχεία φύλαξης και πάρε τα μαζί σου στο γραφείο. Τα λαχανικά πέραν των βιταμινών που περιέχουν αυξάνουν και το αίσθημα του κορεσμού. 

Έλα πιο κοντά με τον σύντροφό σου κάνοντας αυτή τη γυμναστική!

Το πιο σημαντικό είναι ο σωστός προγραμματισμός

Κάνε ένα εβδομαδιαίο πλάνο σίτισης έτσι ώστε να ξέρεις τι να ψωνίσεις από την υπεραγορά. Προσοχή όμως αφού ότι μπει στο καρότσι και ακολούθως στο σπίτι τρώγετε. Κάνε υγιεινές επιλογές στη υπεραγορά και μην πηγαίνεις πεινασμένη!

Συνοχή

Τέλος θα πρέπει το διατροφικό πλάνο να έχει συνοχή. Δεν είναι σωστό να είσαι υπερβολικά αυστηρή κατά τη διάρκεια της βδομάδας αφού κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου θα πέσουν οι άμυνες.

Πηγή: mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top