Tέσσερις συμβουλές για να νιώθεις περδίκι τις δύσκολες μέρες του μήνα

Θα νιώσεις καλύτερα χωρίς να σπαταλήσεις χρόνο

tips για να μην πονάς

Ανήκεις κι εσύ στην ομάδα των γυναικών που η περίοδος σου σε κρατάει ξαπλωμένη στο κρεβάτι με πόνους στην κοιλιά, κράμπες και νεύρα και δεν μπορείς να κινηθείς; Δεν μπορείς να φανταστείς πως μπορούν αυτές οι δύσκολες μέρες του μήνα να περάσουν εύκολα και να συνεχίσεις την καθημερινότητα σου;

5+1 λάθη που κάνεις στη διατροφή σου

Κι όμως γίνεται, αρκεί να ακολουθήσεις αυτούς τους 4 εύκολους τρόπους που ακολούθουν:

Γυμνάσου όταν πρέπει

Κάποιες νέες έρευνες αναφέρουν πως ο ιδρώτας βοηθά στην καταπολέμηση των κραμπών. Απλά εδώ πρέπει να μάθεις κάτι επιπλέον. Δεν πρέπει να κάνεις ασκήσεις γιόγκα ή πιλάτες κατά τη διάρκεια της περιόδου αλλά να ασκείσαι και μία εβδομάδα πριν. Η συστηματική άσκηση βοηθά στις κράμπες. 

Κι όμως το παγωτό έχει οφέλη!

Ζεστό μπάνιο με αλάτι

Γέμισε την μπανιέρα σου με ζεστό νερό και ρίξε μέσα 2 κούπες αλάτι. Και η θερμότητα και το αλάτι θα σε βοηθήσουν αρκετά!

Θερμότητα

Το παν αυτές τις ημέρες είναι η ζεστασιά και κυρίως στο σημείο της κοιλιάς σου. Μία θερμοφόρα είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να καταπολεμήσεις τον πόνο της κοιλιάς σου και τις κράμπες! Η θερμότητα βοηθάει την ροή του αίματος και κάπως έτσι οι μέρες της περιόδου θα κυλούν πιο ανώδυνα. Αν πάλι είσαι στο γραφείο ή γενικώς στον δρόμο μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ειδικά θερμικά έμπλαστρα! 


Ο ύπνος, ο 8ωρος 

Φρόντισε να πέφτεις νωρίς στο κρεβάτι (ξέρεις μετά το ζεστό μπάνιο) και να απολαμβάνεις τον ύπνο σου. Η σωστή ξεκούραση είναι το παν!

Επιμέλεια: MyLife Team

Πηγή:mylife.com.cy

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top